Kuopion seudun odottajat 2015

Helou :) täällä oli rakenneultra tuossa elokuun puolessa välissä ja oikein hienosti meni, pieni pötkylä vastas edelleen viikkoja ja kaikki oli kunnossa, pieni sydän jyskytti hurjasti :) eikä paljastunut sukupuoli vaikka kuinka hypin ja kääntyilin, piti massuasukki salaisuutensa :wink rv28 ois mulla kohdunsuun kontrolli ultraus, joten aattelin kysästä jos vilkaisisivat pientä samalla ja paljastuis sukupuolikin jo :wink
Mitenkäs muilla ultrat menny?
 
heippa :) meillä kovasti kahteli sydäntä ja mittaili päätä sun muuta, mutta ultra meni hyvin, vastasi viikkoja ja muuten oli terve, mutta poika oli kuulema "sirompi" kuin "normaalisti" .... mietin, mitähän se silläkin tarkotti, pitäisikö olla sitten mielummin pullukka poika tulossa?o_O Empäs nyt tiedä onko hän niin siro, kun potkii ainakin siihen malliin että koko maha heiluu :wtf: laskettu aika siis 25.12 ja nyt viikkoja 25+6 :p:Heartred
 
Joo niin se meilläkin sanoi että siro tyttö. Viikkoa nuoremmaksi arvioi mutta laskettu aika ei muuttunut kuitenkaan. Muutenkin kaikki kaverit sanoneet että tosi pieni maha minulla viikkoihin nähden :eek: eiköhän se tässä viimeisen kolmanneksen aikana kasva :)
 
Täällä 24 vuotias (nyt lokakuun 14 pv täytän 25) kuopiolainen toista lasta odottava. Laskettu aika olisi 15.11 ja poika olisi tulossa :) esikoinen myös poika ja vilkas 1v 10 kk ikäinen touhuaja pitää äidinkin vauhdissa vaikka kuinka meinaa loppuraskaus väsyttää:wink
 
Heippahei mitäs tänne kuuluu?? :) Joko ootte saanu aikoja synnytysvalmennukseen? Aijotteko mennä?
Tyttö pyörii minkä kerkee, iltasin ainaki :D Välillä tuntuu aika epämukavalle.. :D Edelleen aika pieni maha viikkoihin nähden, tänään tuli täyteen 32. Lääkäri kylläkin sanoi, että minulla on taaksepäin kallistunut kohtu niin siitä johtuu :eek:
 
Heipä hei! Saatiin neuvolasta lista synnytysvalmennuksen ajoista. Meinattiin mennä marraskuussa. Minua kiinnostaa ainakin kuulla kivunlievityksestä, siitä ei neuvolassa ole ollut ollenkaan puhetta, ja muutenkin, että mistä tietää milloin sinne pitää lähteä jne. Ihan hyvä tietää myös minne siellä KYS:llä pitää edes mennä sitten kun h-hetki koittaa :D
Meidän vauva on todella kova myllertäjä. :D Illalla alkaa aina kovin potkiminen/muljuaminen ja kestää monta tuntia. Alkanut jo nukkumista vaikeuttamaan. No tietääpähän, että se on kunnossa, kun liikkuu. :D
Mulla on jo aika iso maha, nyt rv 32+1. Oon nyt sairaslomalla, kun selkä ei kestä istumatyötä.
 
Täälläkin meinattiin viikon päästä lauantaina lähtee synnytysvalmennukseen kun kaikki muut marraskuun viikonloput on meillä menoja täynnä :) innolla mennään kahtomaan mitä siellä valmennuksessa on sit luvassa!
Täällä 31+5
 
Jos ei oo aiemmista vuosista muuttunut, niin Kysin synnytysvalmennus = kalvosulkeiset auditoriossa. Ei sillä, ite kyllä tykkäsin, kun oon enemmän kuuntelevaa luentotyyppiä kuin osallistuvaa sorttia (vrt. neuvolan perhevalmennus).

Kysin sivuilta löytyy myös ohjeistukset kun h-hetki lähestyy.. Itellä ainakin pyyhkiytyi muistista aika tehokkaasti kaikki valmennuksessa kuultu ja siinäpä sitä sit googlailtiin vesien mentyä et mitäs nyt ekana, joko mennään ja millä kyydillä, kun ei oltu vielä täysaikaisia (rv34).
 
Mekin meinattiin mennä nyt tämän viikon la valmennukseen.
Itsellä ois vielä 3 päivää töitä niin sitpä se alkais: mammaloma :) onneks oon neulovaa ja virkkaavaa sorttia nii saa päivät menemään nopeemmin :D ja onpahan aikaa nähdä kavereita :)
Aika epämiellyttävästi vaavin pää painaa tuonne vasemmalle nivuseen ja sitten hän vielä potkii oikeelle kylkiluihin.. :D mitenkäs päin teillä ollaan masussa? joko pää alaspäin? :)
Ja tänään 33+1.
 
Täällä istutaan vaan massussa :'D tai siis eilen kyllä tuntu että kaveri ois jälleen heittäny kuperkeikkaa ku semmosta muksintaa oli koko päivän joka suunnasta :D
Itte jouduin tän viikon olemaan saikulla kun alkaa tuo alaselkä oireilla heti ku koulun penkillä koittaa istua :/ vissii ne penkit on vaa nii epämiellyttävät tai sitten mun kroppa tietää ettei mua enää huvita siellä istua ja alkaa oireilla :'D
Mulla menossa kirppiskamojen hinnottelu kun päätin tyhjentää kaapeista vaatteet puoleen :) mulla alkais mammaloma vasta 20.11, ni saas nähä joudunko siihen asti selän takia saikkuilemaan vai alkaako se helpottaa pikkuhiljaa :)
Ittekkin ootan innolla ku pääsee mammalomalle tai sit saikulle ni ehtii opetella neulomista, ompelua, virkkaamista ja sit saa nähä kavereita iha rauhassa ja laittaa kotia :Heartred tähän asti ollu tunne että palan loppuun noitte kouluhommien ja kodinlaittamisen alle, ni ois ehkä aika rauhottua jo :)
Kiva, ku sinne valmennukseen tulossa muitakin :)
 
En päässytkään itse viime lauantaina valmennukseen. Kävitkö mindiS? :) millaista oli?
Jäin itse nyt viikon talvilomalle ja siitä suoraan äitiyslomalle :)
 
Käytiin me siellä :) ittee pelotti että jos se on tosi pelottava kokemus ja kehittelen siitä vielä synnytyspelon ittelleni.. iha turhaan pelkäsin, ku nyt oon vielä enemmän rauhallisin mielin menossa synnyttämään ku aika selkeesti siinä tuli tärkeimmät asiat esille ja mieskään ei pyörtyny ees synnytysvideon aikana :'D eli pelkkää positiivista ainaki mun mielestä näin ensisynnyttäjänä :)
Itte oon tässä jo kaks viikkoo ollu saikulla ja tänään tuli sit lisää saikkua mammaloman alkuun asti :) ekana olin viikon poskiontelontulehduksen/korvatulehduksen/flunssan takia saikulla ja nyt sit alkanu alaselkä reistailla ni eipä sitä kannata koulun penkeille mennä itteään kiduttamaan ku mammaloma kuitenki alkais jo 20.11 :)
Ihana ku lace oot päässy sinäki jo vähä rentoutumaan ja valmistautumaan pienen tuloon :)
 
Meillä ei mies päässy mukaan nii mennään sit sillon 21.11.
No hyvä että ei traumoja tullu! itse kans ootan kyllä sinne menoa :) ja odotan jo itse synnytystä innolla ja pelolla.
Joo hyvä se on jäädä sit ajoissa lepäilemään eikä rasittaa itteensä ja pientä :)
Mitäs mindis oot ajatellu ajan kuluks tehdä nyt lomalla? :D
 
Meki ois mielummi menty loppu kuusta, mut kaikki marraskuun viikonloput on jo meiä omasta kalenterista täyteen bookattu menojen osalta ni ois jääny synnytysvalmennus sit joulukuulle :'D
Aattelin nyt kunnolla touhuta tän marraskuun arkipäivät kotona inventoiden laatikoita ja kaappeja ja häkkivarastoa :) ens kuussa sitten vaan olla öllötän ja nään kavereita ja otan oooooiikein rennosti :DD
Jokos sulla on kauheet suunnitelmat nyt talviloman ja alku mammaloman suhteen? :)
 
Ois tässä itelläki vielä tekemistä: muutamien tavaroiden ostoa ja pyykin pesemistä ja järkkäilyä muuten. Sit kavereiden näkemistä ja jouten oloa :) Neulon kyllä aika paljon ja parilla kaverilla jo villasukat tilauksessa :D vauvallekki neulonu ja virkkaillu kaikkee kivaa :)
 
Takaisin
Top