Kuopion seudun odottajat 2015

Oiiii!!! Sinäpä sen sanoitki!! Nyt ois niin mahtava aika alkaa opetella neulomaan!!! :) mulla alkaa torstaina kirppis ni taianpa sieltä saadulla rahalla sit ostaa lankaa ja paljon :DD
Mitäs kaikkee oit virkannu ja neulonu jo? Itte aattelin alottaa jostai helposta niinku viltin neulomisesta pienelle :)
Meilläki vielä hankintoja tekemättä ja pienen vaatteet pesemättä jne.. mut onha tässä vielä aikaa :wink
 
Pipoja, tumppuja, villasukkia, villahousut :) tänä syksynä oon opetellu virkkaamaan ja aloittelin isoäidinneliöillä, niistä rupesin tekemään peittoo, sit oon virkkaillu pipoja ja tällähetkellä tekeillä on poncho :)
Minusta ois kiva tavata teitä! tunnutte niin mukaville ihmisille, ois kiva tutustua paremmin :) raskaudesta riittää varmasti puhuttavaa ja sitte ku pienokaiset syntyy nii ois samanikäisiä kavereitaki! :)
 
Ohoh sähä oot ehtinykki tekemään vaikka mitä käsitöitä!!! :D ittekki joskus lukioikäsenä eli semmoset 10vuotta sitte neuloin tosi paljon ja tilauksesta kavereille jne.. mut sit jäi ku tuntu ettei oo aikaa ikinä.. :sad001
Se vois ollakki tosi kiva se tapaaminen!!! :)
 
Mekin käytiin viime lauantaina siinä synnytysvalmennuksessa. Ei siihen seuraavaan päästä ja joulukuu alkaa olla minusta jo liian lähellä laskettua aikaa. :D Eihän sitä ikinä tiedä milloin tämä täältä päättää syntyä. :D Minua varsinkin kun on peloiteltu ennenaikaisuudella.. Vauvan pää on alaspäin ja ilmeisesti aika alhaalla jo.
Vois olla kiva nähdä porukalla :)
 
Mitkäs täällä on mammojen olot? :) Joko on synnytystä ennakoivia oireita kellään? :nailbiting:
 
En tiedä onko tämä ennakoiva oire mutta... eilen alkoi helvetillinen vihlominen alapäässä, kamalaa möyrintää massussa ja sitten välillä vihlasee tuolla jossain alakerrassa.
25 päivää laskettuun aikaan..
Napero ollut rt:ssä vkosta 27 lähtien.
Tiistaina olisi neukkulääkäri ja parasta että kopeloi hellin sormin.. :bored:
 
Joo täällä aletaan olemaan kyllä jo tosi kypsää rv38 tänää :'D sf-mitta senkun kasvaa kasvamistaan ja sen takia tiistaina onki vauvan koko arvio aika lääkärille ku sf-mitalle ei riitä enää tila tuossa kaaviossa :'D
 
Se voi olla :)
Minä oon se itsekseen paniikissa istuskelija sitten :D
Neuvolatäti katsoi ton ajan joko klo 13 tai 14.30 kun muita ultraavia lääkäreitä ei vissiin sillon ollut...
Elisa Pulkkaselle menen, toiv.on mukava täti... :P
 
Itte en muista kuka mulla on mut ultraava lääkäri joka osaa tehä painoarvion tuosta kaverista tuolla massussa ni saa tietää mennäänkö käynnistykseen heti joulun jälkeen eli sit ois rv40 :)
 
Minäkin kävin siinä painoarviossa sf-mittojen takia. Lääkäri arvioi kuitenkin, että ihan viikkojen mukaisessa painossa mennään, eli se oli rv 38+0 ja painoarvio 3,4 kg. :) Kait kohtu vaan kasvaa keskiarvoa enemmän... Minkäslaisia arvioita muut ootte saaneet? :) Toivottavasti kellekkään ei satu sama lääkäri kun mulle..sekoili vaan koko ajan jotain, niin aika epäammattimainen kuva jäi o_O
 
Takaisin
Top