Kuopion seudun odottajat 2015

Keskustelun 'Laskettu aika 2015' aloitti lace1411, 15 touko 2015.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. mindiS Rakastunut foorumiin Joulukuunmammat 2015

Oiiii!!! Sinäpä sen sanoitki!! Nyt ois niin mahtava aika alkaa opetella neulomaan!!! :) mulla alkaa torstaina kirppis ni taianpa sieltä saadulla rahalla sit ostaa lankaa ja paljon :DD
    Mitäs kaikkee oit virkannu ja neulonu jo? Itte aattelin alottaa jostai helposta niinku viltin neulomisesta pienelle :)
    Meilläki vielä hankintoja tekemättä ja pienen vaatteet pesemättä jne.. mut onha tässä vielä aikaa :wink
  2. lace14 Aloittelija

Pipoja, tumppuja, villasukkia, villahousut :) tänä syksynä oon opetellu virkkaamaan ja aloittelin isoäidinneliöillä, niistä rupesin tekemään peittoo, sit oon virkkaillu pipoja ja tällähetkellä tekeillä on poncho :)
    Minusta ois kiva tavata teitä! tunnutte niin mukaville ihmisille, ois kiva tutustua paremmin :) raskaudesta riittää varmasti puhuttavaa ja sitte ku pienokaiset syntyy nii ois samanikäisiä kavereitaki! :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  3. mindiS Rakastunut foorumiin Joulukuunmammat 2015

Ohoh sähä oot ehtinykki tekemään vaikka mitä käsitöitä!!! :D ittekki joskus lukioikäsenä eli semmoset 10vuotta sitte neuloin tosi paljon ja tilauksesta kavereille jne.. mut sit jäi ku tuntu ettei oo aikaa ikinä.. :sad001
    Se vois ollakki tosi kiva se tapaaminen!!! :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  4. mindiS Rakastunut foorumiin Joulukuunmammat 2015

Lace pistin yv
    • Tykkää Tykkää x 1
  5. lace14 Aloittelija

ei ainakaan vielä näy.
  6. Tipsu- Peruskäyttäjä

Mekin käytiin viime lauantaina siinä synnytysvalmennuksessa. Ei siihen seuraavaan päästä ja joulukuu alkaa olla minusta jo liian lähellä laskettua aikaa. :D Eihän sitä ikinä tiedä milloin tämä täältä päättää syntyä. :D Minua varsinkin kun on peloiteltu ennenaikaisuudella.. Vauvan pää on alaspäin ja ilmeisesti aika alhaalla jo.
    Vois olla kiva nähdä porukalla :)
  7. Hemmutar Tuttu foorumilla

Heippa vaan kaikille :)

Täällä olisi yksi matti myöhänen kuka nyt löysi vasta tämän sivun..
    Tosin laskettu aika 7.1.. :shy:
    • Tykkää Tykkää x 4
  8. Tipsu- Peruskäyttäjä

Mitkäs täällä on mammojen olot? :) Joko on synnytystä ennakoivia oireita kellään? :nailbiting:
  9. Hemmutar Tuttu foorumilla

En tiedä onko tämä ennakoiva oire mutta... eilen alkoi helvetillinen vihlominen alapäässä, kamalaa möyrintää massussa ja sitten välillä vihlasee tuolla jossain alakerrassa.
    25 päivää laskettuun aikaan..
    Napero ollut rt:ssä vkosta 27 lähtien.
    Tiistaina olisi neukkulääkäri ja parasta että kopeloi hellin sormin.. :bored:
  10. mindiS Rakastunut foorumiin Joulukuunmammat 2015

Joo täällä aletaan olemaan kyllä jo tosi kypsää rv38 tänää :'D sf-mitta senkun kasvaa kasvamistaan ja sen takia tiistaina onki vauvan koko arvio aika lääkärille ku sf-mitalle ei riitä enää tila tuossa kaaviossa :'D
  11. Hemmutar Tuttu foorumilla

MindiS, minnekkäpäin lääkärille menet? Satutaanko tuskailemaan samassa paikassa :P
  12. mindiS Rakastunut foorumiin Joulukuunmammat 2015

Iha tuoho kuopion keskustan tk:lle meen :wink
    • Tykkää Tykkää x 1
  13. Hemmutar Tuttu foorumilla

Sama paikka :P
  14. mindiS Rakastunut foorumiin Joulukuunmammat 2015

Moneltas sulla on hemmutar???!! :D
    Mulla klo12 :)
  15. Hemmutar Tuttu foorumilla

16. mindiS Rakastunut foorumiin Joulukuunmammat 2015

Aivan :D tiiä vaikka ootki odotustilassa ku itte pääsen pois tuolta :wink
  17. Hemmutar Tuttu foorumilla

Se voi olla :)
    Minä oon se itsekseen paniikissa istuskelija sitten :D
    Neuvolatäti katsoi ton ajan joko klo 13 tai 14.30 kun muita ultraavia lääkäreitä ei vissiin sillon ollut...
    Elisa Pulkkaselle menen, toiv.on mukava täti... :P
  18. mindiS Rakastunut foorumiin Joulukuunmammat 2015

Itte en muista kuka mulla on mut ultraava lääkäri joka osaa tehä painoarvion tuosta kaverista tuolla massussa ni saa tietää mennäänkö käynnistykseen heti joulun jälkeen eli sit ois rv40 :)
  19. Hemmutar Tuttu foorumilla

Sama se mulla, ultraava lääkäri kuka tekee painoarvion :P
    • Tykkää Tykkää x 1
  20. Tipsu- Peruskäyttäjä

Minäkin kävin siinä painoarviossa sf-mittojen takia. Lääkäri arvioi kuitenkin, että ihan viikkojen mukaisessa painossa mennään, eli se oli rv 38+0 ja painoarvio 3,4 kg. :) Kait kohtu vaan kasvaa keskiarvoa enemmän... Minkäslaisia arvioita muut ootte saaneet? :) Toivottavasti kellekkään ei satu sama lääkäri kun mulle..sekoili vaan koko ajan jotain, niin aika epäammattimainen kuva jäi o_O

Jaa tämä sivu