Kuopion seudun odottajat 2015

Täällä kans nukkuminen vaikeeta. Viime yö meni taas pyöriessä :meh: Iltaisin on alkanut ahdistaa tuo nukkumaanmeno :arghh: Päikkärit taas otettava, muuten ihan uuvuksissa koko päivän.

Mulla on maha pinkeä vaan hetken aikaa, kun tulee harkkasupistuksia pitkin päivää ja yötä, mut ei jatkuvasti.

Luetteko muuten mitään raskausblogeja? :)
 
Tänään käyty neuvolassa.. verenpaineet taas huitel ties missä :D

Vauveli jo kiinnittynyt kun neuvolatäti ei saanut päätä enää liikuteltua, rv 37+5 täällä nyt.
Sais pysyä kyllä yksiössään 1.1 saakka :)

Miten muuten teillä muilla.. limatulppa?
Mulla se lähti viime yönä ulostautumaan.. vähän väliä valunut..
Neukkutäti puhui että osalla menee vedet ja synnytys käynnistyy heti tulpan jälkeen ja osalla parikin viikkoa voi mennä... :nailbiting:
Pariviikkoa mielummin tänne.. kiiiitos :)
 
Joo heipähei! Täällä tänään 41+3.. sunnuntaina Kysille yliaikaiskontrolliin. Toivottavasti eivät enää kotia laita sieltä.
Suppareita tullu sillon tälllön, toiset vähä kivuliaampia. Ja limatulppaa tullu ulos jo monta viikkoa vähän väliä.
Vauva siis kiinnittynyt ja paikat pehmenneet mutta ei tuu nii ei tuu :D
 
Moikka pitkästä aikaa! Vieläkö täällä on Kuopion mammoja kuulolla? :) Mites sujuu pikkuisten kanssa? :)

Ootteko käyneet keskustassa pyörimässä vauvojen kanssa? Onko siellä missään lastenhoito- / perhehuonetta niinkuin Matkuksessa, jonne pääsisi imettämään rauhassa? Itse en ole vielä kaksistaan poitsun kanssa keskustaan uskaltautunut, kun imetän ja en keksi minne siellä pääsisi sitten rauhaan nälän iskiessä..
 
Moikka moi! :)
Hyvin ainakin täällä sujuu! Ristiäiset oli viime la ja tytölle tuli silloin ikää 7 viikkoa :)
Ei olla mekään käyty keskustassa saman ongelman takia. Ei tule itsellekään mieleen paikkaa minne pääsis imettämään.
Tänään kävi mielessä että olisin kävellyt keskustaan, mutta helpompi lähteä autolla matkukselle kun kaikki saman katon alla.
 
Meillä oli viime sunnuntaina ristiäiset kotona :) Ikää tuli jo 2 kk! Poika syntyi ennen laskettua aikaa 20.12. :) Ennen joulua päästiinkin jo sitten kotiin. :)

Huh, onneksi en ole ainut, joka kokee tuon ongelmalliseksi. Monen vauvattoman mielestä helposti vaan voi lähtee minne vaan..
Matkuksessa on kyllä niin kätevä käydä! Me vaan ei sinne kaksistaan päästä, kun perheessä ei ole kuin yksi auto, jolla mies käy töissä :/
 
Huutelen tähän väliin... Sokoksen yläkerrassa (miesten vaateosastolla) on lastenhoitohuone, missä minusta ollut ok imettää. Toki ei Matkuksen perhehuoneen tarjoomaa luksusta, mutta istumapaikka, lukko ovessa ja mahdollisuus vaihtaa vauva kuiviin.
 
Huh, en oo kerenny tänne kirjotella ku oltiin pojan kanssa sairaalassa pitkään. Hän lähti suorsan synnytyksestä teholle ja siellä oltiin tooodella pitkään. Käytännössä asuin sairaalassa ensimmäiset kolme kuukautta ku pojalle ja mulle sastiin yhteinen huone. Poika kävi myös isossa leikkauksessa kysillä. Meillä oltiin kotona happiviiksikoneen kanssa ja kaikenlaista. Tää vauva aika on ollut kaikkee muuta ku ihanaa. Itelläni tuliloppuraskaudessa raskausihottumaki joka jätti mun ihon todella ruman näköseks ja nyt inhoon mun kroppaa. Poika synty 25.12 klo 9.20. Häntä pungersin 24h ja mulle nous kuume ja sain antibioottiaki. Joku tulehus tuli ku tulehusarvot oli ihan katossa. Sain synnytyksen jälkeen antibioottikuurin osastolla. Verta menetin 700g ja hemoglobiini oli vain 89.. Ei oo siis todellakaan kaikki menny ihan putkeen, mut nyt aletaan voittaa kaikki vaikeudet.. Niin ja poika oli hengityskoneessaki kolme päivää leikkauksen jälkeen, ne oli elämäni vaikeimmat hetket.. Nyt poika on 5kk ja ongelma on korjattu eli happiviiksiä ei enää onneks tarvita. Häneltä löyty myös lehmänmaitoallergia ja nyt on saatu ruokavaliokin kohdilleen.. Päästiin vasta nyt "nauttimaan" normaali arjesta kun poika on 5kk ja on jo kovin iso. Harmittaa, että se pienivauva aika meni sairaaloissa kierellessä..
 
Takaisin
Top