Kuopion seudun odottajat 2015

Taidan minäkin liittyä tänne. Kuopiosta siis itsekkin. Oon 24v ja mies 26v. Esikoista odotellaan. La on 20.12, mut jos tulee sukuun yhtään niin menee yliajalle ainakin sen 18 päivää jollon olis tammivauva :)
 
Tervetuloa wildis tännekkin :)
Joo, mullakin pieni aavistus että varmaan sen pari viikkoa menee lasketunajan yli eli syntyis sit tammikuussa mun isän synttäreille sopivasti :wink
 
Voi olla tukala olo lopussa jos yliaikaseks menee :D Naureskellaan nyt sille sitte ku tuskin sitten loppuajasta naurattaa :D
 
Hahhaah niinpä :'D kaverilla vielä kuukaus laskettuunaikaan ja se alkaa olla ihan kypsä jo, varmaan jouluna ittellä iha sama fiilis :D
Katottii eile muuten se mitä odottaa kun odotat leffa niin tuli ihan omat olot mieleen ja oon iha varma että mikä niistä naisista oon sit loppu ajasta :'D
 
Joo uskon että kypsä varmasti on.. En oo ite tainnu nähäkkää koko leffaa. Pittääpä kahtoo joskus :)
 
Minä toivon ettei tämä viimeinenkään ole kamalasti yliaikainen! Eka meni 5 päivää yli ja toinen tupsahti 2 päivää ennakkoon :) Toivoa siis on! Meillä vaan täytyy pitää peukut pystyssä, että esim. Isovanhempien lomat tai vapaat sattuu synnytyksen hetkelle. En nimittäin halua yksin mennä synnyttämään! Pelottaa jotenkin kamalasti ajatus käynnistyksestä :/
 
Toivottavasti isovanhemmat sais tosissaa vapaata tai lomaa siihen että sun ei tarviis yksin mennä synnyttämään!!! Sulla ei tiuh taia olla jouduttu siis kertaakaan käynnistämään?
Meilläki toivon kovasti että mun isällä tai veljellä sattuu sit vapaa siihen tai saavat vapaata siihen ku lähetään synnyttämään ni ei tarviis alkaa kesken synnyttämisen soittelemaan koirahoitoloihin että minnekkä saahaan tuo meiä karvaisempi vauvva hoitoon. Helpoin olis jos mun vanhemmat tai veli pääsis Kainuusta tänne meille kuopioon hoitamaan tuota karvakamua :)
 
Ainakin lupas toinen lasten mummoista ottaa lomaa ja vapaapäiviä siihen, mutta ajottaminen sattuu tai ei satu nappiin. Joo olis ehkä ilkee samalla puskee vauvaa ulos ja soitella pitkin kyliä, että ostaisitteko koiran hoitoon :D

Ei ole vielä onneks kertaakaan jouduttu käynnistämään. Toinen on alkanut vesien menoilla ja toinen supistuksilla. Tälläkin kertaa ottaisin mielelläni suppari aloituksen :)
 
Tiuh kyllä meilläki mun isä ja veli vois pyytää lomaa siihen synnytyksen aikoihin mutta entä jos se synnytys siirtyyki sillä kahdella viikolla tai on aiemmin ni kattellaan jos jotenki onnistuis tuo meiän koiruuden hoito :)
Hahhaha, joo vois olla mielenkiintoinen puhelu sinne eläinhoitolaan jos kesken ponnistusten huudan naama punasena puhelimeen että ottaavat meiä koiran hoitoon :'D

Mitä kirppiksiä muuten kuopiossa on? Tai missä vois olla paras tarjonta noista vauvvan ja mamman vaatteista?
 
Siellä kauppapaikka hermannissa on se pikkukirppu niminen kirppis :) siellä myydään ainaki vauvan tarvikkeita ja vaatteita. Ja sit samassa rakennuksessa on se kirpparilla.fi :)
 
Minä komppaan edellistä kirppareissa :) ja lisäks kontista kannattaa käydä vilkuilemassa.
 
Juu, viikko sitten käytiin. Tulevalla viikolla on ensimmäinen neuvolalääkäri :)
 
Moikka! Onkohan tässä ketjussa vielä porukkaa mukana?

Liityin juuri tänne foorumille vertaistukea etsimään. :grin Olen 25 -vuotias kuopiolainen ja esikoista odotellaan. Laskettu aika on jouluaattona :greet008 Raskausviikoilla 18+3 mennään.

Tuohon kirpparijuttuun voisin lisätä, että kannattaa käydä kattomassa Pikkuvanha. Siellä on lasten vaatteita koon mukaan lajiteltuna, niin ei tarvitse turhaan koluta läpi kaikkia kirpparin pöytiä, niinkuin näillä perus kirppareilla. Kävin siellä eilen ja mukaan tarttui muutama ihana pieni vaate. :happy:
 
Itse suosittelen myös kirpparia joka on siinä hermanni kauppakeskuksessa. Hong kongin vieressä. Pelkkiä lasten vaatteita ja tavaroita on siellä :)
 
Pitääpä käydä kattelemassa joku päivä myös sieltä. :) Nyt tässä vaiheessa tuo vauvanvaatteiden shoppailu on vielä vaan hieman haastavaa, kun ei tiedä kumpi sieltä on tulossa, niin voi ostaa vaan jotain neutraalin värisiä :grin
 
Siellä oli viimeksi tosi paljon neutraaleja tavaroita. Itsekkään en sillon vielä tienny kumpi tulee. (tosi vahva poikaolo ja jostain kumman syystä ostin enemmän sellaisia vaatteita jotka sopii pojalle) ja kuinka ollakkaan meille tulee poika. :)
 
Meilläkin sama homma. Himmaillaan rakenneultraan saakka. Tyttöjen juttuja ois tulossa tuttavapiiristä, mutta meidän tuurilla meille tulee poika :D Jospa sitä kuukauden päästä oltais jo "viisaampia". Rakenneulta on vasta 20.8. Hiukkasen ärsyttää, kun pitää sinne asti malttaa. Veikkaan kuitenkin, että ehtii sitä shoppailla senkin jälkeen vähintään riittävästi:D Nettikirppareillekkin tulee vaatepaketteja myyntiin aika tasaiseen tahtiin, joten eiköhän mekin ehditä omamme sieltä bongaamaan.
 
Meillä rakenneultra 7.8. Kaikki veikkailee tyttöä ja itselläkin jotenkin tyttöolo :D katsotaan miten menee. Muutaman bodyn olen ostanu. Valkosia pohjaväriltään kaikki :) sittenhän sitä varmaan hurahtaa ku tietää kumpi sieltä ois tulossa :D
 
Takaisin
Top