Kuinka vanhana äitisi sai sinut?

Äitini sai esikoisensa 32 vuotiaana ja minut 37 vuotiaana. Itse olen saamassa esikoiseni parin kuukauden päästä ja olen 23 vuotias. Hmm... Äidilläni olikin pitkä seurustelu aika 8v ennen kuin uskalsi mennä naimisiin ja naimisissa oli lähes 10 vuotta ennen kuin sai taivuteltua miehensä lapsen tekoon... Itse otin sellaisen miehen, kenen kanssa jaetaan arvot yms elämän tavoitteet ja unelmat samanlaiset.
 
minun äitini sai esikoisensa ollessaan 18v, minut ollessaan 22v.
Minun esikoinen syntyy kun olen 20.

Pikkuveljeni sai esikoisensa myös tänä vuonna, ollessaan 26v, hänet äiti sai ollessaan 27.
 
Äiti sai esikoisensa (isoveljeni) 20-vuotiaana, minut 5-vuotta myöhemmin. Ei enempää lapsia.

Itse olin 28-vuotta kun sain esikoiseni, ja 30 kun sain kuopukseni.
 
Mun äiti oli 28 kun saadessaan esikoisensa eli mun isoveljen (joka oli 26 kun sai oman esikkonsa) ja meillä veikan kaa ikäeroa vähä reilu 2,5v. Mä olin 27 kun sain oman esikoiseni, ja hänen ja pikkukakkosen ikäeroksi on näköjääm tulossa vähä vajaa 2,5v.

Eli TODELLA läheltä liippaa! :) Arvatkaa kuinka paniikissa mun nyt 17vee pikkuveli oli kun se laski nää samat jutut.... Sille tuli paineita! :D
 
Taitaa olla " sukurasite" meilläkin :) Äitini oli 28-vuotias ja isä 30-vuotias kun sai minut. Pikkuveli syntyi 4 vuotta myöhrmmin. Meidän tyttö syntyi kun olin ( ja olen ) 29-vuotias ja mies 30-vuotias. Kovin nuoria synnyttäjiä ei ole suvussa kyllä muutenkaan.
 
Äitini oli 31 esikoisensa ja ainokaisensa saadessaan ja täytti myöhemmin samana vuonna 32. Itse olin 10 vuotta nuorempi, eli 21 esikon syntyessä ja täytin sitten 22 vielä saman vuoden aikana.
 
26-vuotiaana, itse olen huomattavasti vanhempi saadessani esikoisen. Ensimmäisensä äitini sai 24-vuotiaana.
 
Äiti oli 24, kun sai minut. Olen nuorin, kaksi isoveljeä. Kaikki ollaan synnytty 3 vuoden sisällä :)

Sent from my GT-S7580 using Vau Foorumi mobile app
 
N. 27-28-vuotiaana.
Isoveljeni hän on tehnyt 23-24-vuotiaana, meidän välissä on 4 vuotta ja muistaakseni ainakin 3 keskenmenoa. Myös minun jälkeeni on ollut keskenmenoja ja/tai abortti.
 
Äitini sai isoveljeni 24-vuotiaana, seuraavan veljen 26-vuotiaana ja minut 28- vuotiaana :) ite sain esikoisen 23-vuotiaana ja nyt 25-vuotiaana toinen tulossa.

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Äitini sai veljeni 24-vuotiaana ja sai kuulla olevansa iäkäs ensisynnyttäjä. Itse synnyin reilun vuoden kuluttua, js äitini oli ehtinyt täyttää 26.
Itse olisin ollut valmis hankkimaan lapsia 28-30 -vuotiaana, mutta esikoisen syntyessä olen 37-vuotias, johtuu siitä että edellisen vakavan suhteen jälkeen olin vuosia sinkku ja nykyisen kanssa en heti halunnut lähteä lasta vääntämään, vaikka kello on jo pärissyt useamman vuoden.
 
äitini oli 34, kun synnyin. veljeni ovat 9 ja 11 vuotta minua vanhempia. nyt sitten 28-vuotiaana odottelen ensimmäistäni ja veljilläni ei ole kummallakaan lapsia - itsekin olin todella varma siitä, ettei lapsia tule minullekaan, mutta näin se elämä muuttuu.
 
Mummi oli 21 (täytti samana vuonna 22) kun sai esikoisensa eli äitini. Äiti oli juuri täyttänyt 21 kun minä, esikoinen, synnyin. Ja minäkin 21 nyt tätä ensimmäistä odottaessa, ei ehdi olla omat synttärit ennen laskettua aikaa joten taitaa kulkea suvussa... :D


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Äitini sai minut, esikoisensa, 24-vuotiaana. Oman esikoiseni sain 28-vuotiaana mutta olisin halunnut hänet jo paaaljon nuorempana. :) Tuntui että olen ihan ikäloppu äiti. :) Pikkukakkonen on tulossa ensi vuonna huhtikuussa ja sitä ennen olen ennättänyt täyttämään 30.
 
Takaisin
Top