Kuinka vanhana äitisi sai sinut?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Olen esikoinen ja äitini sai minut 27-vuotiaana.. (pikkusiskoni sen jälkeen keskimmäisen 29- ja kolmannen 31-vuotiaana) nyt ollessani itse raskaana esikoista odottaen täytän kuukausi ennen laskettua aikaa 27.. :) hassua.

Sent from my GT-S7560 using Vau Foorumi mobile app

Äitini oli minut saadessani 19 ja isöäitini 39, hän sopeutui mummuksi tulemiseen yllättävän iloisesti nuoresta iästä huolimatta (isoisä tosin veti paremmin ja oli synnyttyäni 37) :grin
Oma esikoiseni syntyy ollessani 25 :)

Vanhempani saivat esikoisensa 24- ja minut 27-vuotiaina. Aitini on aina sanonut, etta he olivat todella nuoria, pennittomia ja etta kannattaa odottaa. Eli ole mikaan kiire, kannattaa vahan elaa ensin ja opiskella loppuun. Han sanoi myos, ettei halua nuoreksi isoaidiksi. :)

Tuskin aitini kuitenkaan tarkoitti yli kolmekymppiseksi odottamista, koska pienia vihjailuja on jo tullut. :) Odotan esikoistani syntyvaksi tana vuonna, olen 31 ja taytan 32 pari paivaa lasketunajan jalkeen.

Meillä suvussa kulki pitkään "perinne", että esikoiset tuli 21-vuotiaana. Minä sain esikoiseni 24-vuotiaana ja uusin tulokas tuli 26 vuoden iässä :)

Äitini on ollut 23 kun on saanut ensimmäisen lapsen ja oli 28 kun sai minut.. Itse oon nyt 25 ja ensimmäinen lapsi on tulossa nyt n. kuukauden sisään.

Äiti oli 27 minut saadessaan ja odotan nyt esikoista, syyskuussa tulee mittariin 21 ja esikoinen syntyy marraskuussa :)

Äitini sai minut ollessaan 23-vuotias (tosin -91 vuonna ilmeisesti km), eli itseäni nyt pari vuotta vanhempi. Itse olin hieman vajaa 20vuotias, kun raskauduin, mutta harmikseni se ei päässyt loppuun asti.

Äitini oli 27 kun sai isosiskoni, 29 kun sai minut, 32 kun sai pikkuveljeni ja 35 kuopuksensa eli pikkusiskoni :) ja itse olen nyt 24 :)

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app

Äitini sai minut 30 vuotiaana ja esikoisensa 19 vuotiaana. Itsekin sain esikoisen 19 vuotiaana. :)

Sukurasite ollut monta polvea se, että äiti on ollut esikoisen synnyttyä 20 vuotias. Omalla kohdalla tämä ei toteutunut, nyt kolmannen lapsen tullessa täytän 22 vuotta. Meitä on viisi polvea, ja se on ollut ihana asia. On päässyt isomummo tekemään perinteikkäitä karjalanpiirakoita ja muita herkkuja jo monille lapsille, lapsen lapsille, lapsen lapsen lapsille, ja nyt vielä lapsen lapsen lapsen lapsille... :)

Äiti oli just täyttäny 20 kun mie synnyin, oon esikoinen :)

Oman esikoiseni sain 22 vuotiaana.. tässäkin voi sanoa, et olin justiisa täyttäny 22 kun tyttö syntyi.

Takaisin