Kuinka vanhana äitisi sai sinut?

Äitini oli 25-vuotias (täytti sinä vuonna 26) saadessaan minut ja olen vanhin :) Itse olin kaksi vuotta äitiäni vanhempi eli 28-vuotias kun sain poikani :)
 
Äitini oli 33 v. kun sai minut, esikoisensa hän synnytti 19-vuotiaana. Olin itse 29 kun esikoiseni syntyi.
 
Oma äitini oli 21 v kun minut esikoisen sai ja 35 kun pikkuveljeni syntyi :) Itse olen 26 kun vauva syntyy toukokuussa mutta täytän sitten elokuussa 27v
 
Mun äiti oli 32v kun minä synnyin. Olen siskossarjan nuorin, ja esikoisen syntyessä äiti oli 22v.

Itse sain esikoiseni 21 vuotiaana, täytin kuukauden päästä 22v. Nyt kakkonen haaveissa ja ikää parin kuukauden päästä 26v.
 
Äitini oli minut saadessaan 24v. Reilu vuosi ennen minun syntymääni hän synnytti elottoman vauvan, eli 23 vuotiaana..

Jos kaikki menee hyvin, niin minä ehdin juuri täyttää 24v ennen esikoista :)
 
Oma äitini oli 23 kun minä synnyin, olen ensimmäinen lapsi. Pikkuveli tuli 3 vuotta mun jälkeen :) Itse olen 24-vuotias ja kuumeilen esikoista.
 
Oon esikoinen ja äityli sai mut 24 vuotiaana, oli täyttämässä 25. Itse täytän maaliskuun alussa 21 ja LA saman kuun lopussa :----)
 
Äitini oli 27-vuotias kun sai minut, olen toinen lapsi perheessä. Minä saan esikoisen 25-vuotiaana:)
 
Olen esikoinen ja äitee sai minut ollessaan 20-vuotias. Täällä on pian vuosi yritetty ja nyt olen 20 :)
 
Minä olen syntynyt äitini ollessa 28v ja olen kuopus. Mutta esikoinen eli vanhin meistä sisaruksista syntyi äidin ollessa 16. Äiti täytti maaliskuussa 16 ja veljeni syntyi toukokuussa :) Itse olen nyt 22 ja esikoinen haaveissa.
 
Olen kuopus ja äitini sai minut 31-vuotiaana. Itse yritän esikoista ja täytän syksyllä 24 vuotta. :)
 
Takaisin
Top