Kuinka vanhana äitisi sai sinut?

En muista tarkalleen, mutta suurin piirtein 27-28-vuotiaana. Isoveljen kanssa ikäeroa 4 vuotta ja äidillä välissä useampi keskenmeno ja minun jälkeeni ainakin yksi abortti (mies ei halunnut olla osa lapsen elämää, joka oli syy aborttiin).
Äiti monesti sanonut nyt oman raskauteni aikana, että olisi mieluusti kasvattanut isän paljosta poissaolosta huolimatta vaikka viisi lasta jos olisi vain hänelle niin suotu.
 
Esikoisen eli isoveljeni äitini sai ollessa 19v ja minut iässä 23v.
Itse synnytin esikoiseni ollessa 26v. ja tosikon 28v. :)
 
Äiti sai esikoisen 19vuotiaana, toisen 22vuotiaana, mut 25vuotiaana, seuraavan 28vuotiaana ja kuopuksen 35vuotiaana :)
Itse sain ekan 21vuotiaana :)

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app
 
Äitini oli 16 saadessaan minut, 18 veljeni, 20 siskoni ja nuorimmaisen veljeni 24. Itse sain esikoiseni viime vuonna kuukautta ennen kun täytin 28 (monen vuoden yrittämisen jälkeen) ja nyt ootellaan toista maaliskuussa syntyväksi :)
 
Äitini sai esikoisensa 26 vuotiaana,minut 29 vuotiaana ja kuopuksensa 34 vuotiaana.
Itse sain esikoiseni myös 26 vuotiaana :)
 
Äitini oli 31.v kun minut sai, hoidoissa olivat isäni kanssa käyneet silloin jo useamman vuoden. Olen esikoinen ja veljeni syntyi 7 vuotta myöhemmin. Itse odotan nyt ensimmäistäni ja olen 21.v :)
 
Äiti sai mut 20-vuotiaana ja pikkuveljeni kolme vuotta myöhemmin. Itse olen nyt 23-vuotias ja esikoisen yritys aloitettu. :love017
 
Esikoisen äiti saanut 17-vuotiaana ja itte oon syntynyt kun hän on ollut 30v
 
Mun äiti on saanut ensimmäisen lapsensa 18 vuotiaana ja mut ollessaan 43 vuotias ja itseasiassa äitiltä oli vedetty putketkin poikki kaks vuotta ennen mun syntymää :D
 
Minut (eli esikoisensa) äitini sai 20 vuotiaana sitten 22, 24 ja 28 vuotiaana seuraavat. Itse sain esikoiseni kesäkuussa ja olen nyt 22
 
Äitini oli esikoisensa eli minut saadessaan 30v., joka oli siihen aikaan todella vanha ikä saada ensimmäinen lapsi tai lapsia yleensäkään. Itse ehdin täyttää 34v. ennen kuin saan oman esikoiseni. Toisinaan ennen raskautta olen murehtinut asiaa paljon eikä sitä ole auttanut "paineet", joita olen gynellä käydessäni saanut. Olen joidenkin mielestä niin vanha ensisynnyttäjä. Olenkin varmaan, vaikka ensisynnyttäjien keski-ikä on noussut vuosi vuodelta. Itse ajattelen kumminkin, että on tärkeintä, että nyt elämässäni on oikeasti sellainen aika, että minulla on vakaa, varma ja turvallinen rakkaudentäyteinen parisuhde, jossa molemmat vanhemmat odottavat tulevaa esikoista suurella rakkaudella ja innolla. Ihmiset tekevät asioita elämässään eri järjestyksessä ja me elämme elämämme näin. Elämä on tässä ja nyt ja nyt odotamme omaa vauvaamme :Heartred
 
Äitini oli 32, kun sai esikoisensa eli minut ja jäinkin sitten ainoaksi. Äitini kasvatti minut yksin mikä oli siihen aikaan vielä ainakin mummolleni, eli äidin äidilleni kamala juttu. Ymmärrän kyllä, et siinnä tilanteessa äiti ei tehnyt toista. Olen kyllä kaivannut sisarta, mut onneksi naapurissa ja suvussa oli niin paljon muita saman ikäisiä. Aina oli kyllä kaveria, et ei se sillei haitannut. Nyt odotan itse esikosta ja olen 23. Olen kyllä ajatellut tehdä edes sen kaksi, jotta olisi seuraa ja muutenkin. Kolmas tulee sit jos sille tuntuu ja niin on tarkotettu. :D
 
Minut äitini sai kun oli 29, ja veljeni ollessaan 27.
Itse sain esikoiseni 20-vuotiaana ja nyt kolmas tulossa kun ehdin täyttää 23, lapsilukuni toivon olevan täynnä viim. 25v. ;P
 
Takaisin
Top