Kuinka vanhana äitisi sai sinut?

Äitini sai esikoisensa melkein 21-vuotiaana, minut tasan 23-vuotiaana (sama syntymäpäiväkin :D), vanhemman pikkuveljeni 33-vuotiaana ja nuoremman 38-vuotiaana.
 
Olen ainoa lapsi ja äitini oli 30v kun synnyin. Eipä sitä itselläkään mikään kiire näihin hommiin ollut, nyt "vasta" 26-vuotiaana :D
 
Äitini sai minut 23 vuotiaana, toisen 24 vuotiaana ja viimeisen 30 vuotiaana. Itse sain esikoisen 23 vuotiaana ja toista kuumeillen, ikää nyt 24v. :)
 
Minun äiti oli 19, kun synnyin. Sisareni syntyi neljä vuotta myöhemmin ja tästä meni seitsemän vuotta, kunnes pikkuveljeni tuli maailmaan. Minä taas sain esikoispoikani 32-vuotiaana, sillä kelvollinen isäehdokas löytyi vasta, kun olin 28-vuotias. Olisin mielelläni tehnyt jo aiemmin lapsia.. nyt tulee vähän kiire tehdä lapsiluku täyteen. :)
 
Äitini sai esikoisensa eli isosiskoni 24-vuotiaana. Tämä kyseinen isosiskoni sai oman esikoisensa myös 24-vuotiaana :) Minut äitini sai kun oli 28-vuotias, minä olen nyt 27-vuotias kun oma esikoiseni syntyy :) Eli hauskasti aika samoissa menee...
 
Äiti oli minut saadessaan 34 ja esikoisen 27. Itse olen siis neljäs lapsi ja mun jälkeen on vielä pari nuorempaa. Itse olin esikoisen saadessani 25 ja toisen 27(tosin kuukauden vajaa 28). :)
 
Oma äitini oli 32 kun sai minut. Olen perheen toinen lapsi. Isoveli tuli kun äiti oli 19. Itse olin 22 kun sain tyttäreni ja 23 kun sain poikani. Heillä on ikäeroa vuosi ja viikko :)


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Mää oon meidän perheen iltatähti.Ensimmäisensä äitee sai 24 vuotiaana, mut vähän päälle nelikymppisenä. Mulla ja isoveljelläni (joka on perheen toiseksi nuorin) on ikäeroa 11 vuotta.
Omiin lisääntymissuunnitelmiini tämä on vaikuttanut lähinnä siten, että haluan muksuni ennen kuin täytän 30, sillä itseäni kiusattiin "vanhasta" äitistä.
Mutta iästä huolimatta mulla on ihan paras äitee. ♡
 
Äiti oli 20-vuotias tuolloin. Itse täytän myös tänä vuonna 20, tosin poika ehtii kyllä syntyä ennen sitä. :) Ja minä olen ihan ainoa lapsi..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Oma äitini oli 30 kun sai minut, esikoisen. Itse halusin aina olla nuorempi äiti ja nyt tuo haave on toteutumassa kun meillä on kilpajuoksu vauvan kanssa ehdinkö täyttää 20 ennen kuin vauva syntyy :D laskettu aika on siis oma syntymäpäiväni !
 
Äiti oli 24v kun sai esikoisen, isosiskoni, 26v kun sai minut ja veljeni ollessaan 31v.

Jos raskaudessa ei tule ongelmia, niin olen 32v kun vauva syntyy, kuukausi syntymäpäiväni jälkeen :Heartbigred
 
Äitini oli 28v. saadessaan minut. Lapsena oin sitä mieltä, että äiti oli kauhean vanha :grin
Itse tulen eka kertaa äidiksi 33-vuotiaana. Eipä sille mitään voi, kun ura vie ja elämän mies kävelee vastaan vasta aikuisiällä :wink
 
Äiti oli 23v. kun sai minut. 22, kun sai esikoisensa joka menehtyi sairaalassa päivä syntymänsä jälkeen.
Jos kaikki menee hyvin niin olen 21v. kun esikoiseni syntyy.
 
En muista biologisesta äidistä, mutta adoptio äitini sai minut 50v. Koulussa monetkin sanoi kun olin ala-asteella, että "onpa sinulla vanha äiti".
 
Äitini sai minut 34-vuotiaana, ja esikoisensa 28-vuotiaana. Minulla ensimmäinen tulossa, ja jos kaikki menee hyvin tyyppi syntyy kun olen 34.
 
Äitini oli 24 vuotias saadessan minut (huom! neljän vuoden yrittämisen jälkeen). Jos kaikki menee loppuun asti hyvin,niin minä olen 30v saadessani esikoisen tänä vuonna.
Onhan tuota vauva kuumetta ollut minullakin jo aikaisemmin,mutta sopiva isä ja elämänkumppaniehdokas löytyi vasta aikuisiällä (olin silloin 25v).
Nyt ollen kiittänyt ylempiä voimia siitä hartaasti,että en tehnyt lasta exäni kanssa!!! Mitä siitäkin olisi seurannut? :):)
 
Äitini sai minut (esikoinen) ollessaan 16-vuotias. Olen aina saanut kuulla että tekisin samalla tavalla. Kuitenkin itse sain esikoiseni 25-vuotiaana. Kun äitini oli 26v. (minä nyt) niin hän odotti neljättä lastaan..
 
Takaisin
Top