Kuinka vanhana äitisi sai sinut?

Vieras
Hauska kysely oli toisella foorumilla: Minkä ikäisenä äitisi sai sinut ja esikoisensa? Ja: MIknä ikäisenä sinä sait esikoisesi?

Mielenkiintoista, vaikuttaakohan äidin lapsensaanti-ikä tyttäreen? :)
 
mun äiti oli 24v. mut synnyttäessään. äiti sanoiki aina mulle, et kannattaa "tehdä" lapset ennen kuin täyttää 30v., mutta mun kohdalla "tekeminen" ei tuottanut tulosta, vuodet vieri ja 30v. tuli lasiin jne.

olin itse 32v. synnyttäessäni tyttäreni eli meillä ei siis mennyt samallai kuin mun vanhemmilla. mun sisko on nyt myös jo 30v. eikä hänkään ole vielä saanut esikoistaan eikä tiedetä tuleeko saamaan. meillä on molemmilla, mulla ja siskolla, endometrioosi.
 
Äitini oli 30 kun synnyin. Esikoisen hän sai 23-vuotiaana. (Olen nuorin sisarusparvesta.)

Olen nyt 21 ja ensimmäinen lapsi on haaveissa. Ei tässä siis kamalan suurta eroa ole.
 
Esikoisensa, eli isosiskoni, äiti sai ollessaan 22v. ja minut ollessaan 24v. Minä saan esikoiseni ollessani 24-vuotias :) 
 
Esikoinen tuli äidin ollessa 20, seuraava 21 ja minä sitten kun äiti oli 25. Itse olin 23, ei tosin oltu suunniteltu moista vielä vuosiin mutta nyt tahtoiskin sit toisenkin. :D
 
Äiti sai mut 27 vuotiaana ja siskon 33 vuotiaana. Itse täytän 34 ja ensimmäinen vasta haaveissa, siis yritysvaiheessa... Siskolla ei ole ollut koskaan vielä edes yritystä... 
 
Esikoisen äiti sai 15v, seuraavan 20v, kolmannen 21v, minut eli neljännen 22v, viidennen 25, kuudennen 31v, seitsemännen 39v ja kahdeksas kun 41v. Ja ei olla lestaadiolaisia tai muitakaan, joilla ehkäisy kielletty. Äiti vaan vissiin tykkäsi tehdä lapsia :)
Minä sain esikoisen 19v, ja olin meistä ensimmäinen joka sai lapsen. 
 
Äitini täytti 23v pari viikkoa esikoisen (isoveljeni) syntymän jälkeen. Itse olen kolmas lapsi ja minut saadessaan äiti oli 30v :) Itse täytän maaliskuussa 22v ja esikoiseni syntyy heinäkuussa :)
 
Äitini oli täysin saman ikäinen kuin minä saadessaan esikoisensa, isoveljeni eli pari kuukautta ennen synnytystä täyttänyt 19. Minut äitini sai 31 vuotiaana.
 
Äiti oli esikoisensa eli isoveljeni saadessaan 27, minut saadessaan äiti oli jo 32, olen sisaruksista nuorin (meitä on kolme). Itse sain esikoistyttäreni 21-vuotiaana.
 
Täällä mennään kyllä ihan samassa aikataulussa kuin oma äiti.. Ainakin näin esikoisen suhteen.

Äitini oli 29 kun sai esikoisen ja 31 kun sai minut. Itse nyt 29 ja ensimmäinen syntyy huhtikuussa :)
 
Hmm, äitini sai esikoisensa eli veljeni 22 vuotiaana ja minut 24 vuotiaana :)

Itse sain esikoistyttöni 20 vuotiaana ja nyt tämän toisen pikkumurun 22 vuotiaana :)
 
Takaisin
Top