Kuinka vanhana äitisi sai sinut?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Äitini oli 28-vuotias kun sai minut ja 31-vuotias kun veljeni syntyi. Mikäli tämä toinenkin raskaus ei pääty keskenmenoon, en ihan ehdi täyttää 30 vuotta.

Äitini sai esikoisensa 23-vuotiaana ja minut 27-vuotiaana. Näillä näkymin saan oman esikoiseni myös 23-vuotiaana. :)

Äitini sai minut ollessaan 28 vuotias. Olen kuopus. En tiedä milloin äitini sai esikoisensa, mutta veikkaan jotain 19-23v. Minulla itselläni ei ole toistaiseksi lasta, vaikka sitä ollaan yritetty. Olen tällä hetkellä 19v.

Äitini oli 17-vuotias kun sai minut ja täytti muutaman päivän päästä sitten 18. Itse olin 19 kun sain esikoisemme :)

Meillä on hieman poikkeamaa: äitini oli 21, kun synnyin (olen ainoa lapsi). Itse sain esikoiseni 30-vuotiaana ja iltatähden vielä 44-vuotiaana.

Olen esikoinen ja synnyin äitini ollessa 23 :) Odotan itse nyt esikoistani ja ehdin juuri täyttää 20 ennen kuin vauva syntyy.

Meillä taas ei kyllä tuo miten äiti-siten tytär ole mennyt yhtään kuten sanotaan. Äitini oli 19 v. kun sai minut, veljeni saadessaan hän oli 29. Kolmatta hän yritti vielä 4-kymppisenä, mutta ei enää onnistunut saamaan. Itse olen juuri täyttänyt 28 v. kun esikoiseni syntyy helmikuussa. :)

Äitini oli 16 minut, esikoisensa saadessaan. Itse en ole halunnut tehdä perässä, kun tiedän millainen voi olla lopputulos. Esikoiseni syntyessä olen 24

Äitini oli 23v kun minä synnyin, olen esikoinen. Veljeni syntyivät äidin ollessa 25v ja 37v. Esikoiseni minä sain ollessani 25v ja juniorin ollessani 27v.

Äiti oli 20 -vuotias, kun sai esikoisensa ja 22 -vuotias, kun sai minut ja minä olen 21 (paria kuukautta vaille 22 :grin) kun saan esikoiseni.

Jos en olisi tehnyt aborttia vuonna 2011, olisin saanut esikoiseni 20 -vuotiaana eli samassa aikataulussa mennään. Ja oma esikoinen syntyy samassa kuussa kuin äidin esikoinen. :grin

Äiti ehti täyttää 19 ennen kuin minä synnyin ja mä oon esikoinen, itse olin kuukautta vaille 29 kun sain esikoisen. Mun mummo, täti ja pikkusisko on kaikki olleet teiniäitejä, itse olen 18 vuotiaasta halunnut lapsen, mutta vasta nyt sellaisen saanut.

Äitini sai 25 v esikoisensa,minut 27,pikkuveljeni 35 ja toisen pikkuveljeni 38.
Itse sain esikoisen 28v ja nyt yritetään toista ja oon 29 nyt. :)

Äitini sai esikoisensa 25-vuotiaana, minut 28-vuotiaana. Itse saan näillä näkymin esikoiseni 26-vuotiaana.

Äitini sai mut ollessaan kuukauden vaille 20 ja itse oon nyt 19 ja vauvaa yritetty puoli vuotta :)

Takaisin