Krempat ja nyrjähdykset - vol 1 (eka kolmannes)

juu, mulla oli koko sappirakko täynnä niitä kiviä. vissiin muutama aika isokin. yäk
 
Mulla oli tytön odotuksessa kyllä hedelmähimo, mutta sitä suklaata ei tehnyt yhtään mieli, vaikka yleensä tykkään kovasti suklaasta. Ja roskaruuat suorastaan ällötti :) Väsymys on tainnut saapua tänne. 10 tunnin yöunet menee kevyesti, ja päivälläkin väsyttää.
 
väsymystä on täälläkin havaittavissa. Plus ennen raskautta olen aina ihmetellyt millaista se raskauspahoinvointi on, vaan enpä ihmettele enää! Muutaman päivän nyt kestänyt tätä etovaa oloa ja tänään pääsin ensimmäistä kertaa halailemaan vessanpönttöäkin!
Mitään himoja ei erityisemmin ole ollut. Kiiviä on tehnyt mieli plus muita hedelmiä, joka johtuu ehkä osin siitäkin että ennen raskautta noudatin jutan gofatgo dieettiä kun oli tarkoitus saada kroppa tiukkaan kuntoon ;D ja dieetissä ei siis hedelmiä saanut syödä..
Huomenna olis sitten 7+0. :Heartred
 
Valitusrinkiin taas asiaa, pahoinvointi alkaa pikkuhiljaa ehkä paikoitellen, silloin tällöin, jo tuntua vähän helpommalta, mutta yllätysoksut on tullut tilalle. Eli ihan hyvällä ololla istun soffalla, kun yhtäkkiä tulee sellanen ahaa-olo, ja justiinsa ehdin vessaan... o_O
Muut "oireet" on ihan tuttuja, tissit, ja pienet turvotukset, ja mielialat, mutta tän viikon uus tuttavuus on väsymys. Kesken työpäivää tulee ihan tajuton väsymys, ja näytön edessä istuminen vaatii ihan oikeesti työtä, ettei menet silmät kiinni. Töiden jälkeen kotona ei parane istua soffalle ja sulkea silmiään, uni tulis heti. Ja hereillä pysyminen pitkin iltaa tuntuu ihan mahdottomalta. =) Eli siis totaaliväsymys..
 
Viime yönä nukuin taas 10 tuntia ja nyt olisin jo ihan valmis pikku nokosille... Iltaa kohden pahenee vaan, kunnes sitten kun olis aika mennä nukkumaan, ei väsytä enää. Tänään ei ookkaan ollu kauheesti pahoinvointia, jokohan se on menossa pois..? Ihan hullua, kun tuntuu et on ihan erilaiset oireet kuin viimeks.
 
Voi hyvä elämä että tää on kamalaa... En oo koko päivänä syönyt murustakaan ja eilen hyvä ku mitään meni alas, olo oli jo tosi huono kun ei ollut syönyt mitään joten päätin pakottaa itseni syömään. Hitto ku meinas oksennus lentää ku söi, ja nyt kun sai vähä ruokaa tuntuu et räjähdän ja toivon et oksentaisin.. On tää kyllä kamalaa ku ei oo hyvä ku syö ja ei oo hyvä olla syömättä
 
Mulla on kans tota, et tekee mieli hirveesti jotain ruokaa. sit teen sitä ja hyi helvatti, ei todellakaan uppoo mikään, varsinkaan lämminruoka. nyt on jo vähän helpottanu, mut viimeviikon elin omenoilla, mandariineilla, kirsikoilla, luumuilla ja näkkärillä. ja tosiaan kun oon 154cm ja paino ennen raskautta 52, niin nyt paino 56,7 ja aivan turvonnu massu, joka näyttää ihan vauvamasulta, mut ei kai se viel voi sitä olla? :D tänään siis rv 9+2 :Heartred
 
Pienemmillä ihmisillä näkyy muutokset varmaankin äkkiempää, mutta vaikka oletettavasti se on vain turvotusta, niin kyllä sekin näkyy selvemmin pienemmillä ku niillä jolla on muutama vararengas ennestään
 
hahha, joo kai. mut siis ku kaikki kysyy jo et oonko raskaana, niin en oo oikein voinu kieltääkkään ku ei tää näytä pullukkamasultakaa :P mut hei, voisko joku auttaa millä saan liitettyy ton lilypien raskausmittarin tähän et näkyy tollai kun teillä esim. minzeyllä. auttakaa dorkaa epänörttiä :D
 
Klikkaat vaikka tosta mun omasta ja sit pääset sinne sivuille, sieltä valkkaat oikean laskurin (siel on kaikenlaisia) ja sit valkkaat taustan, ton kuvakkeen joka heiluu ja lisäät jonku tekstin jos haluut, en muista nyt oliko se niin että viimeisten menkkojen päivä piti ilmoittaa vai mikä mut siellä on aika selkeästi kohdat.

Sit ku se on valmis sulle tulee siihen paljo eri linkkejä mistä saat valita sen koodin jolla saat sen tänne, siinä oli muistaakseni joku foorum kohta ja siitä otat sen HTML koodin ja kopioit sen sitten meet täällä asetuksiin ja etit sen allekirjoitus kohdan, siinä kun sen voi kirjoittaa löytyy niit nappuloita siitä mistä voi fonttia ja sen kokoa muuttaa, siinä on jossain sellainen nappi millä saa lisättyä koodia, sit tulee sellainen kenttä johon sen koodin sitten kopsaat, siinä ilmestyvässä boxissa on alasveto valikko josta valkkaat millasta koodia lisäät, siitä valkkaat kans HTML nii menee yks yhteen. Sit koita esikatselulla toimiko
 
HEI!!! minäki yritän tehä meidän pojasta tollasta viiva juttua mutta nyt se viimeiseksi kysyy sähkäpostia ja salasanaa???? HÄÄ?? Mitä Minzey teen??
 
Hmm.. Hankala sanoa, ku se pitäs vaan olla niin et valkkaat oikeen laskurin ja sit täytät tiedot jne. Mut en tiedä voiko sinne rekisteröityä, et siks kysyis noita. Ei kyllä mulle oo tullu. Koita kattoo josko sen vois vaa ohittaa eikä kirjautuu sisään, ne kaikki on musta kyllä käytettävissä ilman mitään sähköpostien antoa tms
 
Ootkohan painanu vahingos siitä login kohdasta kun oot valinnut mitä laskuria käytät? Siinä on sellainen nuoli mis lukee next nii siitä vaan painaa nii pääsee eteenpäin
 
HEI!!! minäki yritän tehä meidän pojasta tollasta viiva juttua mutta nyt se viimeiseksi kysyy sähkäpostia ja salasanaa???? HÄÄ?? Mitä Minzey teen??
 
juu kokeilen uudelleen.. Otin tuosta siun sivuilta tuon aikajanan auki ja yritin vaan pyh.. Eikä oo muuten eka kerta ku yritän tätä :D t. tollukka
 
Pitkän pahoinvoinnin eka purkautuminen tänään.
Oltiin tänään kyläilemässä ja kaupoilla. Sain päivällä ihan ookoosti syötyä, että ei ollut heikko olo. Kyläillessä joi tietty kaffia ja massukin ehti tyhjetä ku join lisää kaffia.
Mentiin sit vielä yhteen kauppaan ja mä menin heti vessaan kun muutenki jatkuva pissahätä paheni kahvinjuonnilla. Onneks menin kun käsiä pestessä tuntu miten kahvit vaan spontaanisti tuli ylös ja ulos...
Onneks olin vessassa enkä kaupassa keskellä hyllyjä :D
Mun paino on kaikkiaan tippunu ny 5kg tän raskauden takia tai ansiosta. Tällainen pullukka kun olen. :wink
Olo tosin vaan on kehno ku ei ruoka maistu ja yököttää ja väsyttää.
Oon sanonu miehelle että mulla on lapamato :D
 
Takaisin
Top