Krempat ja nyrjähdykset - vol 1 (eka kolmannes)

Täällä pahoinvointi on lähes kokonaan pois, enää tulee huono olo vain kun on nälkä. Ja sillon se on aina helpotus, kun jotenkin nyt neuroottisesti pelkää että on jotain vialla, kun ei teekään koko ajan huonoa. Eli ei se pahoinvoimattomuuskaan hyvä oo.. >.<
Halut on pilvissä, aika järkkyjä seksiunia tulee, ja tuntoherkkyys siellä on lisääntyny niin, et tekis mieli koko ajan, on niin kivvaa. =D
Tissit on ihan järkyn kokoiset, kevään kuntokuurin yhteydessä ne pieneni liiveistä riippuen C/D-kuppiin, nyt tarttee mennä ostaa DD-liivit, ja jotain yötukea, ei vanhat tuubitopit mee päälle.
Työkaverilleni on varmaan tuskaa olla samassa huoneessa, niin paljon röyhyttää, vaikka yritänki aina piilottaa.. noloa..
Niin, ja kotitöitä tehdessä, esim. imuroinnin yhteydessä on toi lonkkiin, ja häpyluuhun kohdistuva vihlova kipu, joka alkoi edellisen synnytyksessä (jtn venymiskipuja?), ilmestyny pikkasen takasin. Toivottavasti ei siitä pahene, kun ekat viikot synnytyksestä olin ihan melkein petipotilas, niin paljon kävely sattui.
 
Mulla tuntui liitoskivut samoilla seuduilla mutta ne alkoi jossain puolivälissä raskautta ja paheni loppua kohti. Synnytyksen jälkeen ne kuten kaikki muutkin kivut katosivat. Uimassa käydessäni huomasin että vähän ottaa lonkkiin, kyllä ne kivut sieltä tulevat taas. Täälläkin o oireet aika paljon vähentyneet. Ei ole kivaa odotella ultraa että näkisi kaiken olevan kunnossa.
 
Mulla oli viikko sitten nt-ultra, sitä ennen oireista ei ollut jäljellä kuin väsymys, joka saattaa johtua myös meneillään olevasta remontista/muutosta. Onneksi ultrassa kaveri oli vielä matkassa mukana.
Oireettomuus jatkuu edelleen joten tänään tilasin kotidobblerin, kauan harkitsin sitä :D
 
Minä en ole vieläkään saanut dopplerilla kuuluviin kuin oman sykkeeni. Ehkä parin viikon päästä jo alkais kuulumaan. Olen joka päivä silti kokeillut :)
 
Takaisin
Top