Kotidoppler

Pistin sitten Unbornheartin dopplerin tilaukseen. Enpä olis uskonut. Jännittää nyt jo saanko kuuluviin mitään kun kotiutuu, tai kuuluuko oikeat äänet..

Huutelen sen verran tuolta tammikuisista, että mulla on unbornheart dopleri enkä vieläkään saa sillä sydänääniä kuuluviin vaikka viikkoja kasassa 19+3. Turhaa rahastusta mun kohdalla tommonen vehje, ehkä yhden kerran kuului jotain tositosi pientä jumpsutusta mutta siihen se sitten jäikin. Toivottavasti teillä toimii paremmin! Ja hei, mukavaa odotusta teille. :)

Mä sain selvät sykkeet kuuluviin 9+4 tuolla unbornheart dopplerilla enkä sen jälkee enää. Vehje meni rikki kaiken lisäks.

No ompa kokemuksia :sour: Täytyy siis varautua siihen ettei välttämättä kuulu..

Mulla kuulu unbornheartilla ekan kerran kunnolla ja pitkään sydänäänet muistaaksenii rv10+1 ja sen jälkeen oon löytäny joka kerta, hyvää tuuria ollu matkassa :) ekan kerran noin 10sekunniksi taisin löytää rv9+5? Mutta pakko kyllä sanoa että tuo on tosi kranttu siitä dopplerin asennosta ja jos käsiliikahtaa pari milliä niin syke voi kadota :) ja varmasti istukan paikka, sikiön paikka ja asento, ja kohdun asento vaikuttaa tosi paljon. nopeasti oon nyt oppinut tietämään mistä kohti ja missä asennossa ne yleensä kuuluu, tosin pikkukaveri vetää hirveetä rinkiä nykyään massussa <3

Mulla on linkin mukainen Doppler jumper

( https://www.google.fi/search?q=dopp...ev3usXbxwIVC10sCh0M4AQw#imgrc=W4zo9HqN0FEYpM: )

Ja en oo kyllä päivääkään katunut ostosta. Ostin huuto.netistä käytettynä. Mulla sydänäänet kuulu ekan kerran 9+5 ja sen jälkeen ihan joka ikinen ilta olen kuunnellut bebeä.
Laite on antanut paljon mielenrauhaa.
Äänet kuuluu todella selkeästi ja siitä ei voi erehtyä mikä on oma syke, mikä beben ja mikä istukan. Olin kyllä laitetta ostaessa varautunut että äänet kuuluu vasta paljon myöhemmin rv12 jälkeen.

Mulle ihan korvaamaton laite <3

Mulla on Unbornheart Fetal Doppler (https://www.verkkokauppa.com/fi/pro...al-Doppler-kotidopplerlaite-alypuhelimelle-iO), josta muutamilla tuntuu olevan negatiivisia kokemuksia. Itte oon kyllä ollu vehkeeseen enemmän kuin tyytyväinen! :happy:

Ekan kerran kokeilin tosiaan rv 9+5 ja sain heti selvät sykkeet kuuluviin. :HeartbigredInto piukeena taisin kokeilla heti seuraavana iltana uudestaan, mutta silloin en löytäny mitään. :sad001 Pariksi päiväksi into laantui, kunnes taas joitakin päiviä sitten otin laitteen esiin - ja sain kuuluviin todella selkeän jumputuksen! Siitä ei kyllä voi mitenkään erehtyä kun sen kuulee. :happy: Miehen kanssa yhdessä kuunneltiin onnemme kukkuloilla, toinen kuuloke omassa ja toinen miehen korvassa, kun pienen pieni sydän sykki niiiiiiin vahvasti. Snif... :love7

Tänään rv 10+6 ja tiedossa taas doppler-iltamat... :grin

Pistin eilen aamulla sen Unbornheartin tilaukseen, ja tänään oli jo saapunut! Tosi nopeeta toimintaa! :gen014

Pistettiin heti nauhalle yrityksiä, ja kaksi ekaa oli sellasta epämäärästä josta en ollut varma oliko vauvan syke vai muuta ääntä, epäilin heti. Kolmas nauhotus oli ihan erilainen, selvää pientä nopeaa jumputusta, jota kesti n.10 sek kunnes taas hävisi.. Vilkas kaveri :) Ei ollut helppoa vielä saada kuuluviin. Sai kuitenkin mielenrauhan kun äänet kuuluivat :love017

Ekassa raskaudessa ei tullut kyllä mielenviereenkään, että oisin tuota doppleria tarvinnut, mutta nyt jostain syystä polttelisi ihan kamalasti!! Sitä toisen kohdalla ymmärtää vissiin olla vähän enemmän huolissaan siitä, että mitä kaikkea voikaan matkanvarrella sattua.. eilen kokeilin ettii siskon kirppislöydöllä, mutta eihän sieltä mitää kuulunu ja diginäyttö näytti mitä sattuu omia sydänääniä kuunnellessa...ehkäpä tilaan uuden itselle...sellaisen angelsoundsin voisin hankkia :)

Onpas erilaisia kokemuksia. Itsellä ei ekassa raskaudessa ollut mutta nyt oli sisko ostanut ja tietty otin lainaan. Ekan kerran kokeiltiin ja syke löytyi rv 9+5 joka nyt eilisen ultran perusteella olisikin todellisuudessa ollut vasta 8+3. Siis todella aikaisin! Pari päivää ennen tota meidän ekaa kokeilua oli neuvola ja sanottiin ettei kuunnella kun ei kuitenkaan vielä mitään kuulu. Pyh pah sanon minä jos itsekin saatiin selvästi kuuluviin.

Neuvolassa taitavat haluta välttyä turhilta pettymyksiltä, kun ei ne välttämättä silloin vielä kuulu. Kyllä mä ainakin edelleen rv 11+5 joudun tovin sykettä etsimään. Joka kerta on kuitenkin löytynyt.

Löysin tänään ekan kerran angelsoundilla sykkeen ❤️
En oo viikkoon tässä nyt ees kokeillu ku en onnistunu sillon löytämään niin meni jo hermot :/
12+5

Ihan perusteltua se on, etteivät kuuntele. Olen kertonut tätä tosi paljon... Mulla oli neuvolan laskujen mukaan kyseessä viikko 10, mutta sykettä ei saatu kuuluviin, kyse oli toisesta käynnistä. Terkka kysyi, haluaisinko että hän yrittää katsoa ultralla, mutta että hän ei sitä oikein osaa käyttää. Tietenkin halusin.

Ultran säädöt oli ihan pielessä, mutta sen verran näin, että ruutu loisti mustana ja harmaana, jossain välissä saatiin oman verisuonen liike näkyviin, ei muuta. Terkka ehdotti, että tulen viikon päästä uudelleen, koska ei ole ollenkaan tavatonta, ettei sykkeet vielä kuulu.

Viikonloppuna oli tiedossa juhlat joissa raskaus paljastuisi ihmisille, joille en sitä turhaan olisi halunnut paljastaa. Niinpä tuona samana iltana kävin ultrassa yksityisellä, josta Kelan osuuden jälkeen maksoin 200€. Yksi elävä, liikkuva sikiö löytyi, viikkoja tasan 9. Helpotus ja onni olivat käynnin arvoiset, mutta turha menoerähän se oli.

Minusta oli mukava, että edes kokeilivat ekassa neuvolassa kuunnella sydänääniä pyynnöstäni. Olisin närkästyneempi, jos olisi kieltäytynyt. :D Olin menossa viikolla 8+ ja ääniä ei löytynyt. Ei siinä minusta mitään ihmeellistä ollut, kun vaan tiedostin että on ihan normaalia vaikkei kuuluisikaan vielä noin aikaisin. Toki kaikki eivät voi olla niin viilipyttyjä ja neuvolassa vaikea arvioida minkälainen henkilö on kyseessä. Toki itsellä saattaa vaikuttaa oma terveydenhoitoalan tausta omaan suhtautumiseeni. :dontknow

Minullekin on tänään vihdoin tulossa oma AngelSounds -doppler. Nettikirpparia olen kovasti kyyläillyt ja nyt tärppäsi. Ja vielä mielestäni oikein kohtuulliseen hintaan. :)

Muokattu viimeksi:
Tänään tuli viesti että mun doppler on saapunut huoltoon ja ne lähettää mulle uuden. :) en oo pariin viikkoon ainakaa voinu kuunnella. Ehkä parin päivän päästä taas pääsee kuuntelemaan :)

Mä aattelin etten edes osta koko doppleria mutta nyt on niin pitkä aika seuraavaan neuvolaan niin omaa mielenrauhaa aattelin ja saan kaverilta lainaan dopplerin. Pitäis tulla pian :)

Kääk mun uus doppler on tullu postiin. Oon kipee nii en voi hakea sitä vaikka posti on tuos muutaman sadan metrin pääs. :D

No mä hain sen dopplerin ja paskan marjat... en mä saanu kuuluviin ku oman sykkeen... perse.. :( nyt kuitenki jo 13+6

Takaisin