Marsi, aika lailla on pahoinvointi helpottanut, mutta on mulla edelleen välillä hieman huono olo. Ja tulee syötyä aika hitaasti, kun ei vaan mene alas niin nopealla tahdilla...työkaverit joutuvat venaileen lounaalla....
Päänsärystä, tuli neuvolan jälkeen mieleen, kun puhuttiin hemoglobiinista, että nuo päänsäryt saattaa joskus johtua siitäkin, jos on liian alhainen hb. Mulla on kyllä vaihtelun vuoksi pääkipu jäänyt vähemmälle. Lisärautaa suositellaan kuulemma noin puolivälistä raskautta. Neuvolatäti sanoi, että saan syödä jo, jos haluan, mutta ei vielä tarvitse kun hb oli kuitenkin yli 120. Joten en taida vielä ruveta syömään, ellei ala olo tuntua siltä.
Minulla sitten ne lihaskivut muissa paikoissa helpottivat, mutta kipu siirtyi pakaraan: tuntuu ihan samalta kuin silloin noin kuukausi sitten, kun pakara oli kipeä. On vaan eri pakara. Vaikka neuvolatäti oli ihan pihalla, niin olen nyt varma, että tää johtuu raskaudesta. Jotain lantiosta/selästä johtuvaa kipua. Ehkä se säteilee jotenkin hermoratoja pitkin. Ainakin äiti sanoi, että joku hermopinne voi vaikuttaa käsiinkin asti. On se kumma, että äidille tuli tuollaista mieleen, ja neuvolatädille ei :O Mutta nyt on sitten taas tuo pakara tosi kipeä. Toivon nyt, että se menisi taas nopeasti ohi venyttelyillä ja muulla. On vaikea tehdä mitään täällä kotonakaan, kun ei pääse tässä illalla enää kunnolla kävelemään. Yöksi se kyllä helpotti lämpötyynyn avulla, että josko sitä saisi taas nukuttua ja jos vaikka huomenna olisi jo parempi tilanne. Jos ei helpota, niin ens viikolla sitten varmaan lääkäriin.