Kyllä minullakin on neuvolakortti kulkenut kassissa siitä saakka kun sen neuvolasta sain. Enimmäkseen kyllä sen takia, että muuten en sitä sitten muista neuvolaankaan ottaa mukaan (esim. rakenneultraan se piti kääntyä hakemaan, kun ei ollutkaan kassissa...).. Mutta kulkee siis mukana tästä eteenpäinkin.
Mun kolotukset on nyt tässä jatkuneet, vaikka olen ottanut ihan tosi tosi rauhassa saikkuillessa.. Koko tän viikon on ollut noita menkkamaisia, polttavia tuntemuksia mahalla ja selässä. Ihan sama mitä niiden kanssa tekee, ne tulee ja menee omaa tahtiaan. En ole ottanut niihin mitään särkylääkettä, kun eivät varsinaisesti olemista häiritse. Varmuuden vuoksi taidan kuitenkin pyytää ensi viikon ultrassa lääkäriä tsekkaamaan alakerran tilanteen. Tästä oli kyllä puhetta jo viimeksi neuvolassakin..
Viime yönä heräsin useamman kerran sellaiseen kummaan tunteeseen.. Oon nukkunut nyt aika paljon oikealla kyljellä, ja viime yönä joka kerta kun koitin sille kyljelle kääntyä, tuli jalkojen väliin sellainen pyöreä painealue, tai miten sitä nyt kuvailisi? Siis sellainen olo kuin vauvan pää painuisi/työntyisi voimakkaasti alas/ulos päin.. Kun käännyin takaisin selälleen, tunne katosi. Mitä lie oli?
Niin, ja on mulla ollut jo pitemmän aikaa yksi vähän nolo ongelma.... Tuntuu, että peräpää falskaa hieman. Kun siis käy isolla hädällä, ja vaikka kuinka pyyhkisi tai vaikka ihan suoraan suihkuttaisi takamuksensa puhtaaksi, hetken kuluttua alkaa kutittaa ja seuraavalla kerralla vessassa käydessä jää paperiin taas hieman sitä itseään.. En tiedä mistä tuo johtuu, tai mitä sille tekisi, mutta inhottavaa se kuitenkin on!