Mua oikeastaan rasittaa niissä pidätyslihasten harjotteissa eniten se, kun niitten välillä pitäisi pitää aika pitkä palautumistauko... sit se koko homma menee vaan odotteluksi. Mutta kävelylenkeillä oon tykännyt tehdä niitä (esim. joka kolmas katulamppujen väli), tai portaita noustessa. Harmi vaan, että kävely on mennyt viime aikoina niin hankalaksi, ettei noitakaan enää viitsi tehdä sitten ettei vaan olisi vielä hankalampaa...
Mua on nyt alkanut huolettamaan vähän se, kun liikkuminen on mennyt niin hankalaksi, ja kun kuitenkin pitäisi liikkua kun se olisi kuulemma hyvä synnytykseen?! Äh. Kävely mulla on jäänyt nyt lähinnä terveyskävelyn tasolle, teen joinain iltoina pienen hitaan ja rauhallisen kävelylenkin. Pyöräillä en oo pystynyt. Uiminen ois varmaan hyvä, mut en vaan pysty raahautumaan uimahalliin...ei niin millään. Siellä on liikaa muita ihmisiä, ja joutuisin mennä yksin... Noita odottajan selkä-liikkeitä oon sentäs tehnyt pari kertaa viikossa, ja lisäsin niihin poikittaiset vatsalihakset. Aattelin niitä nyt sitten yrittää vielä ruveta tekemään vähän ahkerammin, kerran jumppaaminen vielä onnistuu...