elenna
Sukkela juttelija
Ei meilläkään pyykit mene narulta kaappiin, jos sen jättää miehen tehtäväksi. Ne on siinä niin kauan, kuin seuraavan kerran tarvii pyykkitelinettä. Ja se ärsyttää, koska se laittaa aina pyykkitelineen olkkariin, mä taas yritän tunkea sitä saunaan tms, vaikkei se kyllä sinnekään oikein mahdu (mutta nyt tuli meillä työhuoneesta pyykinkuivaushuone/vierashuone/tuleva lastenhuone/varasto, jee!). Sänky ei ole ikinä pedattuna, mutta siihen mä oon tottunut enkä viitsi sitä sitten itsekään laittaa. Mutta ikinä en oo saanut opetettua miestä laittamaan tavaroitaan kaappiin. Meillä on tosin niukasti kaappitilaa, mutta silti. Miehellä on kasa vaatteita makkarissa yhden laatikon päällä (ei todellakaan viikattuna) ja sitten vielä vaikka kuinka paljon siinä lattialla sängyn takana (hänellä on sängystä se takimmainen ikkunapuoli joten ei ihan kamalasti oo minun tiellä, mutta niissä joutuu sit kahlaileen jos haluaa verhot avata/sulkea tms). Että tuo siisteysihanne ei vaan meillä kohtaa. Kyllä se silti on hoitanut melkein yksin imuroimiset viime vuosina. Jätin vaan sen sille, kun on ollut aika paljon kotona ja mä töissä. Imurointi sitten tapahtuu aika harvoin, mutta tapahtuupa kuitenkin. Ja muutenkin on ollut kehitystä näkyvissä, mutta kyllä meidän kämppä varmaan silti on monelle kauhistus :)