Kolotukset ja voivottelut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Schoko
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jaksamista, emmu_ma! Eikä sillekään mitään voi, jos helle ajaa saikkarille. Että älä yritä liian pitkään jaksaa.

Mä oon lomalla, mutta odotin kyllä myös sitä sadetta tänä aamuna, vaan ei tullut :( Lisäksi selkä oli mennyt yöllä jumiin, kun nukuin olkkarissa parvekkeen ovi auki...ei ollut ihan yhtä hyvä sänky siinä. Tänä aamuna sitten vähän väärällä jalalla ylös, mutta eiköhän se tästä. Kyllä se sadekin varmaan vielä tänään tulee... Meillä näyttää kämppä kuin muutolta, kun tässä on innoissaan helteestä huolimatta tehty järkkäilyjä. Tänään oli tarkoitus sitten laittaa vähän loppuun sitä ennen viikonlopun reissua, että mahtuis kulkemaankin täällä...mutta saapa nähdä jaksaako tässä enää mitään.

Marsi, mä kiroan ja valitan tätä kuumuutta, vaikka ei tarvitse töissä käydäkään! Ja sen verran kovasti se vie voimia, että varasin jo uuden lääkäriajan saikun jatkumisen toivossa...Toki muutenkaan ei ole loistava työkuntoinen olo, mutta ei tämä kuumuus ainakaan auta.
Tämän saikun syypää, eli väsymys, ei kyllä pääse hellittämään ollenkaan, kun en vaan saa nukuttua. Illalla kestää tosi kauan ennen kuin nukahdan, vaikka sänkyyn mennessä olen ihan poikki. Ja aamulla, niinkuin tänään, heräsin vessaan vaille 5, jossa yhteydessä alkoi nenästä vuotaa veret, ja siinähän ne unet sitten olikin... =( Kävin siinä sitten hevosia hoitamassa ja koirien kanssa ulkona, ja isännän lähdettyä töihin, menin vielä yläkertaan pitkälleni, kun remonttimiehet saapuivat. Ja sain kuin sainkin nukuttua muutaman tunnin. Mutta ei tästä mitään tule, jos näin vähillä unilla jatkuu.... toivottavasti helteet edes vähän helpottaa ja uni sen myötä alkaa taas maistumaan!

Puapru Yritin löytää omaa kommenttiani mihin olit kirjoituksessasi viitannut, mutta en oikein vieläkään tiedä että mitähän tarkoitit? :D Vai onkohan mun aivot jo sulanu tänne kuumuuteen.. :D

Puapru Yritin löytää omaa kommenttiani mihin olit kirjoituksessasi viitannut, mutta en oikein vieläkään tiedä että mitähän tarkoitit? :D Vai onkohan mun aivot jo sulanu tänne kuumuuteen.. :D

En löytänyt minäkään..! :laughing025 varmaan se oli tarkoitus kohdentaa jollekin toiselle, ehkäpä emmu-malle? Kun hän taisi kirota kuumia ilmoja ja seisomatyötä.. tiedä näistä, alkaa pehmetä pää tässä kun viikot etenee?

Kohta me ollaan kaikki ihan pihalla täällä ja kukaan ei tajua mistään mitään.. :dance018 :laughing002

• Tykkään
Reaktiot: Wow
Anteeksi kun taaaaaas kerran jaan täällä näitä intiimiasioita... Nyt on muutaman viikon tuntunut siltä että olisin miehen spermalle allerginen. Heti seksin jälkeen alkaa kirvelemään aivan mahdottomasti. Joskus aiemmin on ollut tällaisia oireita kuivuuden takia mutta nyt ei pitäisi olla kaiken järjen mukaan tästä kiinni, niin paljon läträilen Ceridal-öljyllä seksin aikaan ja suihkujen jälkeen. Voisikohan joku tulehdus aiheuttaa tällaista? Muita oireita en ole havainnut. Alapää vaan monta päivää aivan tulessa seksin jälkeen. Kortsut voisi tietenkin auttaa mutta ne ei ole kivoja. :)

Mullekin tulee joskus sellaista Wow. Toinen on tuo Klikki-liukkari mitä saa kaupasta, se joskus kirveltää tai vähän polttelee vaikka sen pitäs olla superhyvää :confused004 Mut ei joka kerta, ehkä alapäällä on hyviä päiviä ja huonoja päiviä?

Nyt alkaa kroppa viestiä että kiitos riittää; tänään aivan yllättäen tietokoneella kirjatessa tuli tunne että nyt loppuu happi, silmissä alkoi pyöriä ja sen jälkeen kaikki meni mustaksi. Äkkiä pää polviin, onneksi en pyörtyny. Nyt alkaa olla sellainen fiilis että aivan pakko ottaa pikku breikki, nyt ei enää jaksa :/ Huomenna olisi vain yksi vapaa ja sitten taas viisi päivää työtä, eikä tuo hoitotyö mikään helpoin duuni ole.. Täytyy soittaa maanantaina terkkarille ja pyytää pari lepopäivää, nyt on pakko ajatella myös tyttöä.

Syysmami, mäkin hoitotyöstä jo kaksi viikkoa sitten jäin sairaslomalle. Ja perjantaina saikkua jatkettiin seuraavat 3 viikkoa. eli kesäloman alkuun saakka. Kyllä tässä kohtaa jo pitää ajatella sitä pientäkin tuolla vatsasa. Meillä ainakin myös esimies oli sitä mieltä että alkaa olla aika jäädä pois ja että on turhaa vetää itseään ihan piippuun töissä.. Eli nyt vaan lepoa kehiin ja hyvillä mielin!

Täällä kanssa alkaa mielessä olla että näinköhän olis kohta aika jäädä pois. Työni ei ole sinällään fyysisesti raskasta mutta pahimmillaan saatan seisoa melkein koko päivän. Muuten jaksaisin oikein hyvin ja yllättäen löysin myös motivaatiota viimeisiin viikkoihin mutta jalat ei tahdo kestää, ja tämä turvotus! Paino nousee hurjaa tahtia kun kaikki nesteet jää sisälle ja jalkoja pakottaa koko ajan paitsi kun ne ne on koholla. Tänään ollut vapaapäivä ja olokin ihan erilainen vaikken ihan elämäni kunnossa sanoisi enää olevani ;) toivon et helteet vähän hellittää josko se auttaisi, jos ei, on jäätävä pois töistä jo ennen äitiysloman alkua.... Tsemppiä kaikille, nyt mennään masuvauvojen ehdoilla :)

Tuntuu, että kaikki muut puhuu ihan toisenlaisista vaivoista mitä minulla on ollut. Olen kärsinyt inhottavasta pistävästä kivusta vasemmassa kyljessä ja pahimmillaan se kiertyy myös selän puolelle ja vasemman rinnan alle. Vasemmalla kyljellä en voi nukkua ollenkaan, koska silloin pistokipu kovenee ja alkaa puristaa. Onko muilla ollut tällaista? Pitää kysyä neuvolassa tästä keskiviikkona, että onko tavallista ja onko siihen olemassa jotain helpotusta. Saattaa liittyä mun pituuteen kun oon tosi lyhyt.... mahtaakohan olla tila loppumassa....?

EeVei: Näin sen täytyy olla, kaikkeen strenssiinkin se alapää reagoi... Meillä ei kanssa tuo Klick sovi yhtään, sama kun heittäisi partavettä! :)

pikkuruusu, mulla kans kipeytyy kyljet nykyään. Olen myös lyhyt, 159 cm, ja sekin on suhteessa enemmän jalkoja koska minulla on lyhyt selkä. Ehkä siis tila käy ahtaaksi jo. Liivit on ympärykseltään 10 cm isommat kuin ennen, mutta vain yhden kuppikoon. Kylkien ympärillä puristaa välillä kuin olisi tiukat liivit tai vyö kiristetty ympärille. Ja alempi jalka puutuu kyljellä ollessa inhottavasti. Selällään litteänä taas ei saisi olla eikä se tunnu kauaa hyvältä, joten olen ratkaissut asian omin päin nyt niin, että tungen tyynyn selän alle vain toiselle laidalle, ja olen vähän kallellaan aina jompaan kumpaan suuntaan: veri kiertää ja saan nukahdettua.

Hei, tyynyistä puheenollen! Joudun pitämään haarojen välissä tyynyä nukkuessa mutta nyt on tullut asennosta lonkka kipeäksi. Auttaisi varmaan sellainen pitkä ja pitkulainen tyyny että saisi jalatkin pidettyä erillään ja asento olisi luonnollisempi. En vain meinaa löytää sellaista "pariskuntatyynyä" mistään. Tietääkö joku mistä tälläisiä voisi saada?

Nuo kyljyskivut on niin sieltä ja syvältä! Mulla kyllä riittää pituus ruhossa mutta kun tää maha on tosi ylhäällä. Eilenkin puuskutin kun oltiin anopilla kylässä, kun tuntui että vanne puristaa tuosta alimpien kylkiluiden päältä ja kylkiin koskee, ja pelottaa että repeekö ne.
Wow: Mulla oli itellä sängyssä 2 peittoa, joista toinen on rullalla ja kaksinkerroin halipeittona että saa paremmin nukuttua :) Mutta edellisen lakananvaihdon yhteydessä tyhmyyksissäni otin sen pois ja nyt on taas lonkat kipeet ja alin käsi ja jalka aina puutuu ja kramppaa. Tyhmätyhmätyhmä.

• Tykkään
Olen itse ostanut Lidlista omat vartalotyynyni. Ihan maksoivat 13.95 :) Ja siis ovat sellaisia pitkulaisia, pestävällä mikrokuitupäällisellä.

• Tykkään
Minustakin paras "tyyny" on peitto kasattuna pitkulaiseksi rullaksi, että sitä voi sekä pitää jalkojen välissä että halia. Tuntuu, että jos jalkojen välissä on jotain niin sitten pitää olla käsienkin välissä, tai muuten meen mutkalle. Kaksi tyynyä on toinen vaihtoehto.

Ja mulla kanssa pari liukkaria on kirvellyt, sen jälkeen oon käyttänyt liukkarin sijasta ceridalia...

Nyt oltiin viikonloppu reissussa, sellasella leirillä. Oli ihanaa kun pääsi järven rantaan ja saunaan ja muuta, mutta tää viimeinen päivä tuntui olevan liikaa...oon nyt jotenkin ihan hajalla. Kolottaa joka paikkaa eikä jaksaisi ees olla :( Pari yötä huonommilla unilla, ja sitten selkä on hajoillut kun tuli istuttua paljon (vaikka verryttelinkin vähän väliä). Viikko olisi vielä lomaa onneksi. Nyt taas mietityttää, miten selviän (toimisto)töissä kun en pystyisi juuri ollenkaan istumaan, selkä hajoaa... Josko huomenna olisi hieman parempi olo, kun saa nukuttua omassa sängyssä.

Wow, mä ostin sellasen pitkulaisen tyynyn anttilasta. Lidlissäkin myytiin niitä, tosi paljon halvemmallakin, siellä ei kyllä varmaan oo niitä nyt myynnissä, kun ne tulee erätuotteina sinne.

• Tykkään
Mä ostin ensin sellaisen pyöreän pitkän tyynyn Ikeasta, maksoi about 13 € muistaakseni. Se tuntui kuitenkin liian isolta ja ostinkin sitten edellisellä Ikean reissulla sellaisen vähän littanamman eikä edes mitenkään kovin pitkän tyynyn, oisko ollut joku koristetyyny tjn ja maksoi 4 €. Se on ollut sopiva jalkojen väliin ja sen kanssa on helppo vaihtaa asentoa ja kääntyillä, kun tulee jalkojen välissä mukana peitonkin alla eikä jää jumiin.:thumleft

• Tykkään
Takaisin