Mulla on kans kävely mennyt nyt aika hankalaksi :S Siis sellanen 20min rauhallinen kävelylenkki alkaa olla maksimi, tai ainakin viime päivinä on tuntunut siltä. Eikä sekään tunnu mukavalta. Alaselkä kipeytyy ja lisäksi nyt on ollut sellaista liitoskivun tapaista, sellasta kolotusta. Tukivyö ahdistaa, joten tänään menin ilman sitä. Onneksi suppareita ei ollut pahemmin ainakaan tänään, mutta selkä ja liitoskivut teki kävelyn hankalaksi. Ei kai siinä sitten auta muu kuin tehdä lyhyempiä kävelyjä. Vielä olisi kuitenkin 3kk jäljellä, joten olisi hienoa päästä liikkumaankin...edes noita pikkulenkkejä vielä pitkän aikaa. Pitää kokeilla vielä toisenlaista tukivyötä, josko se auttais. Lisäksi musta tuntuu, että olisi sittenkin pitänyt ottaa tukivyöstä se isompi koko...pelkään että tuo jää pieneksi kohta.
Niin ja en pysty makaamaan millään kovalla alustalla, lattialla, nurmikolla tai missään.
Mut onneksi muuten on ollut ihan kohtuullisen hyvä olo. Oon nyt lomalla, ja tuntuu, että suppareitakin on ollut nyt lomalla vähän vähemmän. Mulla tais kanssa kivuttomat supistukset alkaa joskus puolivälin paikkeilla, ja välillä niitä on ollut aika paljonkin. Edelleenkin niitä taitaa olla päivittäin.
Retrokki, hienoa, että on nyt selvät sävelet tuon saikkarisi suhteen :) Älytön tyyppi kuulostaa olevan tuo lääkärisi, mutta pääasia että kirjoitti saikut kuitenkin. Ja nyt sun ei sitten varmaan tarvitse hänenkään kanssa enää jutella.. Tsemppiä kovasti! Toivotaan, että kaikki menee kumminkin hyvin, vaikka on ollut huolta. Koko ajan niitä viikkoja tulee lisää :)