Retrokki
Satasella mukana keskusteluissa
Nyt oon ollu viikon sairaslomalla näiden supistusten takia. Viime yönä heräsin syvästä unesta kun kouristeli niin kovasti! :s Saapa nyt nähä mitenkä tässä käy... Ens maanantaina taas työterveyden mulk**-lääkärille aika. Menee kyllä totaalisesti hermo jos edelleen on sitä mieltä, että vaikka supistelee kipeästi myös levossa, täytyy ens tiistaina lähteä töihin! Onneksi siitä viikon päästä on neuvolalääkäri niin jospa hän ottais sitte mun supistukset tosissaan... Mutta niinkuin tuolla aikaisemmin kerroin, niin työnluonne on mitä on. Olen kuitenki erittäin positiivisesti yllättynyt esimieheni asenteesta. He aikovat todellakin hommata minulle sen satulajakkaran sinne töihin ja purkupisteelle siirtää korkeussäädettävän pöydän! Kuulemma saisin ihan omaa tahtia tehdä purkua ja välillä käydä jaloittelemassa ja tyhjäämässä rekkiä myymälän puolella! :) En ikikuuna päivänä olis uskonu, että on tommosta valmis tekemään kenenkään vuoksi! Mutta kuitenkaan tämä ei poista sitä tosiasiaa, että supistelee ja vielä pahemmin kun jäädessäni sairaslomalle viikko sitten...
Sitten on pakko vähän hehkuttaakkin! Kävin tänään silmäkontrollissa iriittin takia. Vihdoinkin iriittisoluja ei enää löytynyt silmästä ja ei tarvinnut mitään tujumpia lääkkeitä aloittaa! :) kaks kuukautta tippakuuria (10-2 kertaa päivässä) takana ja kyllä alkoikin jo riittään :D
Sitten on pakko vähän hehkuttaakkin! Kävin tänään silmäkontrollissa iriittin takia. Vihdoinkin iriittisoluja ei enää löytynyt silmästä ja ei tarvinnut mitään tujumpia lääkkeitä aloittaa! :) kaks kuukautta tippakuuria (10-2 kertaa päivässä) takana ja kyllä alkoikin jo riittään :D