Kurjia vaivoja teille ilmaantuu, tuo närästys ja heikotuskohtaukset, en tykkää. Täällä on jotenkin melko seesteinen vaihe, nyt ei ole useampaan päivään maha pingistynyt, toivon ettei enää sitä tekään. Ihan oikeita harjoitussupistuksia olen nyt kuitenkin bongannut, eli olen ihan selvästi tuntenut miten kohtu kovettuu jne. ..
Pumpulipallo, mä en myöskään enää voi ihan suoraan selälläni olla, se tuntuu ikävälle. Selällään ollessa jos vähän korottaa toista kankkua tai nostaa toisen jalan koukkuun sivulle, niin sillai voi olla, mutta jalat suorana selällään on ihan nou nou! Huomaan myös, että kyljen kääntäminen alkaa olla vähän työlästä, havahdun monesti yöllä siihen että olen muuttamassa asentoa kyljeltä toiselle. Se, mikä minusta on tosi tosi ihmeellistä, on se, että pystyn edelleen nukkumaan lempiasennossani mahallaan toinen jalka ylhäällä koukussa. Vielä ei siis maha ota siinä kohtaa vastaan, eikä tunnu pahalta!
Minä otan myös iltaisin kihlasormuksen pois yöksi, kun iltaa kohti sormet tuntuu turpoavan. Aamulla aina kokeilen, voiko laittaa sormuksen päiväksi, ja yhtä päivää lukuunottamatta vielä on voinut. Mutta kyllä vaan tämä kuumuus turvottaa, vaikka kuinka joisi ja joisi vaan... mä ihan kyllä itsekkäästi toivon, ettei koko kesä tule olemaan näin lämmin, johan tässä ihan oikeasti pakahtuu!!!!