Katma,Onnea!
Pahoitteluni tädin kokeneille ja jokaiselle omaan kierron vaiheeseen.
Pahoitteluni tädin kokeneille ja jokaiselle omaan kierron vaiheeseen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En imetä ja on ollut kokoajan aika sekasin. Kierrot ollu 10,26,37 ja 150kp nyt menossa 54kp.Heitsu, onko sulla ollut kierto koko ajan sekaisin synnytyksen jälkeen? Mullahan palas molemmista lapsista kierto vasta, kun lopetin imetyksen kokonaan reilun vuoden iässä. Sitä ennen ei ollut menkkoja ollenkaan...
Mä latasin kans nyt ton Flown. Merkkasin siihen nyt 2 edellisen kierron aamulämmöt ja appi pisti mun ovikset ihan eri paikkoihin kuin missä olin olettanut niiden olleen. Molemmat kerrat oli kyllä sellaisia, että oletan lämpöjen nousseen muun syyn takia. Viime viikolla mulla oli pientä flunssaa (Flow merkkas oviksen vasta siihen kp19, vaikka oletan sen olleen jo kp10-11) ja edeltävässä kierrossa hieman ylirasitusta/stressiä just lämpöjen vähän noustessa (sillon Flown mukaan ovis kp14, se saattaa kyllä olla melko lähellä oikeaa). Viime viikolle merkkasin myös sairastamista ti-pe, mut ei toi taida sitä huomioida ovista määrittäessä? Ennustaa nimittäin, että menkat alkais vasta 8pv päästä vaikka eilisestä asti jo tiputellut.
On muuten outo kierto tämä. Tosi, tosi vähäistä tiputtelua nyt toista päivää. Ennen lapsia mulla ei tiputellut koskaan ja nyt tätä kolmatta yrittäessäkin yleensä vaan se 1pv ja siitä pikkuhiljaa voimistunut. Nyt jo toka päivä menossa todella vähäistä.![]()
Onnea jo valmiiksi rouvaksi tulemiseen tervetuloa kerhoon :) Meillä muutto samana päivänä kuin teillä häät.Mulla on nyt tää kierto vähän semmonen, että ei ehkä niin paljon harmita jos plussaa ei tuu. Mennään naimisiin karkauspäivänä ja olis ihan kiva kilistellä kavereiden kanssa. Ei ne jäätävät menkatkaan kyllä houkuta. Kiva jotain rättejä vaihdella valkosen hameen kans.
Kp6
Kiitos.Onnea jo valmiiksi rouvaksi tulemiseen tervetuloa kerhoon :) Meillä muutto samana päivänä kuin teillä häät.