Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Samoja ajatuksia Flikka ja muut tuosta jaksamisesta. Etenkin niinä öinä kun jompi kumpi valvottaa flunssan tai muun takia. Ja kyllä meillä kahden kanssakin on ihan riittävästi säpinää. Sitten jos tulisi vauva niin paljonhan se taas sitoisi eri tavalla, myös omia menoja. Toisaalta olen kyllä joka päivä niin kiitollinen näistä kahdesta, ne on mahtavia tyyppejä ja heidän keskinäiset välit on myös niin tiiviit. Meillä siis 6v ja 2v lapset.

Nyt kuitenkin tietyllä tavalla sellainen ”yrityspaine” on tässä kolmannessa poissa, on kuitenkin kiitollisuus näistä kahdesta. Mutta tänään odottelen menkkoja saapuvaksi (tai max huomenna) ja kyllä sitä silti maalailee haavekuvia että josko sittenkin. Se on vaan aina niin surkea lysähtänyt ja pettynyt fiilis kun ne pärähtää paikalle kipuineen päivineen..
 
Jaksamista täälläkin mietin, mutta silti se kolmas lapsi vie lopulta voiton.

Mä aattelin olla testaamatta ovista tässä kierrossa. Jotenkin en usko plussaan pelkällä metformiinilla eli palaan tositoimiin keväällä. Pystyisiköhän sitä vaan olee rennosti ja sekstailla sillon kun huvittaa.:rolleyes:
 
Mel, Juu olen negoja jo testannut. Oon saanut molemmista raskauksista jo haamut dpo 8, joten tää nyt tuntuu tosi kaukaa haetulta että raskauden takia venyisi kierto. Ja ilmeisesti syystä X mun ovis onkin ollut paljon oletettua myöhemmin.
Tänään kp 33/29-33.
Mitenkäs siellä, loistaako täti yhä poissa olollaan? :)

Lisbet, Meillä vähän sama homma että kolmannen yrityksen kanssa ei ole sellaisia paineita. (Ei ehtinyt tosin olla kahden ensimmäisenkään kanssa kun kerrasta tärppi kävi, mutta kun ne kaksi oli saatava, kolmas on sellainen haave)
Ollaan myös todella kiitollisia näistä kahdesta ja kädet kyllä täynnä heidänkin kanssaan, että välillä tuumii kaikki on juuri täydellisesti näinkin ja tällä kokoonpanolla! :Heartpink

Emir, Unohdin kai aiemmin sanoa että ihana juttu nuo teidän häät ja ajankohtakin! :happy:

Flo sovellus ennakoi että uusi kierto alkaisi 8 päivää myöhemmin, joten ehkä maltilla tässä viikon verran odottelen. :shifty:
Toista tissiä särkee nyt melkolailla, en tiedä oonko nukkunut jotenkin huonossa asennossa. Imetänkin yhä joten toivon vaan etten nyt oo onnistunut mitään rintatulehdusta saamaan aikaan. :eek:

Ja muhun puraisi eilen oikein kunnolla inspiraatio erään työn suhteen :woot: Melkein meinasin josko puhuisin miehen kanssa yrityksen siirtämisestä.
Välillä aina kuitenkin antaa sijaa sille ajatuksella, että kolmas tehtäisiinkin joskus vuosien päästä kun sitä vauva-aikaa jo aidosti kaipaa ja ehkä isommista sisaruksista eri tavalla hoitoapua + urakuviot olisivat uomissaan. :)
 
Miitu, mulla Flo ennusti myös menkkojen tulevan 8pv myöhässä. Mulla oli viikko oletetun oviksen jälkeen pientä flunssaa, joka nosti lämpöjä, niin Flo heitti sit oviksenkin sen mukaan myöhemmäksi. Menkat alkoi kuitenkin ihan ajallaan, niin poistin Flosta flunssapäivien lämmöt ettei ne turhaan siellä sekoittanut. Sen jälkeen heitti taas oviksen "oikealle" paikalle. Voi siis olla jotain vastaavaa sullakin nyt eikä välttämättä oo ollut ovis myöhässä. :)

Mulle on tulossa postissa ovistestejä ja päädyin nyt testaamaan sitä geleetä myös. Ei oo mitään kokemusta siitä ennestään, mut jos sillä sais vähän oviksen oireita paremmin näkyviin edes. Jännä nähdä miten käy! Eilen tosin vasta aloitin, niin saa nähdä ehtiikö tähän kiertoon vaikuttaa. Kp6 tänään.
 
Heips! Mä tuun "varovasti" mukaan tänne höpöttelee :) Olin pari vuotta sit varmaanki just tässä samassa ryhmässä kirjottelemassa ku raskaus päättykin kurjasti sitte.. Ajateltiin jo et ei me enää kolmatta yritetä,kunnes nyt viime aikoina hiipiny ajatus takasin mieleen. Meillä on nyt 8v.tyttö ja keväällä 6v.täyttävä poika. Mies 41v ja minä kohta 33..Ollaan mietitty et kuinka iso ikäerokin tulis sit isompiin lapsiin ja omia ikiä myös,jaksetaanko vielä vai ollaanko liian vanhoja. o_O Sit pelottaa vähän jos joutus taas kokee keskenmenon kun mulla on niitä ollu 4,ei peräkanaa mut kaikenkaikkiaan..Sit kun alkaa olee jo niin "helppoa" noiden kaa kun on jo omatoimisiaki,et onko tää nyt ihan hullu ajatus! Kohta jäis enemmän yhteistä aikaaki,mut toisealta nautin siitä et meil on lapsia ja ääntä ja vilinää talossa:) Että sellaisia pohdintoja! Nyt pitäis päättää lopetanko pillerit vai pähkäilläänkö viel yks kierto..mut tuntuu ettei jaksas yhtään enää pähkäilyä..:grin
 
Kiitos! [emoji3590] Toivottavasti seuraatte pian perässä!

Lähetetty minun CLT-L29 laitteesta Tapatalkilla
 
Heippa, mä voisin liittyä tänne mukaan. Kolmas ja varmaan (Tai siis mikään ei oo ikinä varma) viimeinen lapsi olisi haaveissa. Esikoinen meillä tuli luomusti, 2vuoden jälkeen tein pos. Testin. Toinen lapsi sai alkunsa inseminaatiosta, nyt ei saada enää julkisella puolella apuja, jos hoitoja halutaan jatkaa jossain kohtaa niin pitäisi mennä yksityiselle. Mutta kuopus on vielä sen verran pieni, että kokeillaan nyt onneamme ja mennään vielä toistaiseksi ilman lääkkeellistä apua.

Esikoisen ja kuopuksen ikäero 3,5v.

Olen 27v, mies 30v.

Ensimmäiset menkat synnytyksen jälkeen loppui viime perjantaina. Nyt menossa kp11, katsotaan miten lähtee kierrot pyörimään, vai jatkaako epäsäännöllisenä niinkuin aina ennenkin...

Tää on muuten niin jännä, miten erilailla voi hormoonit yn vaikuttaa, esikoisesta ensimäiset menkat synnytyksen jälkeen alkoi vasta esikoisen ollessa 10kk, kun imetys loppui 8kk iässä. Nyt imetys on vielä kuvioissa monta kertaa päivässä ja yössä, ja kuopus huomenna 6kk.
 
Ei kuulunut menkkoja tänään 28/28(-29). Mietin, että en testaa kun vasta huomenna tai keskiviikkona mutta ajattelin että no voinpahan sitten syödä nyt lomalla ollessa graavikalaa ja ottaa vähän skumppaa. Äsken testasin apteekkarin testillä ja kyllä sieltä ihan selvä plussa tuli:shy: on se toki haaleampi kuin kontrolliviiva mutta ei mikään haamu tai tihrustus. Eli varovaisesti ehkä raskaana siis, jotenkin alkoi jännittämään vaikka onhan tämä kahdesti jo koettu:nailbiting:
 
Tänään soittelin tk, kun hartiapistokset tullut tähän kuukautisten poissaoloon, että mistä johtuu ja voisiko olla yhteyttä toisiin. Kerroin, että 11kk hätäsektiosta, missä kohtutulehdus sekä repeäminen kierrot ollut mitä sattuu tänään 60kp :sad001 tk hoitaja sitä mieltä hartija pistokset johtuvat, siitä kun joudun nostelemaan poikaa joka kasvaa ja kasvaa ja painoa kokoajan tulee niin äitin kroppa ei pysy tahdissa mukana. Suositteli hierontaa tai fysioterapiaa.
 
Tervetuloa alinah! :)
Mulla oli sama juttu, esikoisesta menkat alkoivat vasta kun hän täytti vuoden. Ja sitten kakkosen jälkeen meni vain se reilu 6kk. Kumpaakin imettänyt tuolloin yöt ja päivät. :grin

Onnea Lisbet! :happy:

Heitsu, Kyllä itse tuossa tilassa vaatisin että suljettaisiin pois myös kohdunulkoisen tms mahdollisuus. Jotenkin ihan tosi kaukaa haettua että puhelimitse vain neuvoo sua fyssalle/hierojalle. Onko hartiapistokset jatkuneet?

Tervetuloa myös Zalla87!
Aika samoja pohdintoja löytyy sieltä kuin täältäkin. Juuri tuo että tekisikö kolmannenkin putkeen, vai ehkä vasta sitten kun kaksi aiempaa jo hieman isompia. Ja viitsiikö sitä sitten palata enää myöhemmin vauva-arkeen ja pikkulapsi rumbaan ym.
Asioilla on aina puolensa ja hankala punnita.
Loppupeleissä haluan uskoa että asiat tapahtuvat ja menevät juuri niinkuin niiden kuuluukin. Tsemppiä pohdintoihin! :)
 
Onnea Mel ja £isbet! :)

Mulla on ikää jo 36v, niin kyllä sen kolmannen pitää tulla nyt tähän putkeen, jos tulee. Muutenkin olisin kyllä ehkä silti tän kannalla, vaikka ikää vähemmän oliskin. Ja mulla on alkanut menkat molempien jälkeen vasta sit, kun oon lopettanut imetyksen kokonaan. Tosi ärayttävää, kun olisin halunnut jatkaa imetystä, mut kun haluttiin lisää lapsia, niin oli pakko lopettaa molempien kohdalla reilun vuoden iässä. Jos mä kolmannen vielä saan, niin sitä voi kyllä sit imettää pidempään, kun tulee olemaan meidän viimeinen lapsi. Sit ei haittaa vaikka menkat ei alakaan. Tosin sillon tietty sit alkaa kutenkin heti synnytyksen jälkeen. :grin
 
Ei ilmoita uusista viesteistä tää foorumi nyt ollenkaan. Aina yhtä ketjua vaan kerrallaan päivittää o_O

Me juteltiin, että ehkäistään kevät, ja aloitetaan uudestaan yritys kesällä, vähemmällä stressillä. Mutta eihän sitä eilen taas joutanut mitään etsimään :rolleyes:
Flo ennustaa ovulaatiota kolmen päivän päähän, ja limat alkaa jo lisääntyä ja halut noussut :hilarious:

En nyt ole mitenkään kovin toiveikas raskauden suhteen, mutta ehkä tällä kertaa ei itku tule menkkojen alkaessa :)
 
Tervetuloa alinah! :)
Mulla oli sama juttu, esikoisesta menkat alkoivat vasta kun hän täytti vuoden. Ja sitten kakkosen jälkeen meni vain se reilu 6kk. Kumpaakin imettänyt tuolloin yöt ja päivät. :grin

Onnea Lisbet! :happy:

Heitsu, Kyllä itse tuossa tilassa vaatisin että suljettaisiin pois myös kohdunulkoisen tms mahdollisuus. Jotenkin ihan tosi kaukaa haettua että puhelimitse vain neuvoo sua fyssalle/hierojalle. Onko hartiapistokset jatkuneet?

Tervetuloa myös Zalla87!
Aika samoja pohdintoja löytyy sieltä kuin täältäkin. Juuri tuo että tekisikö kolmannenkin putkeen, vai ehkä vasta sitten kun kaksi aiempaa jo hieman isompia. Ja viitsiikö sitä sitten palata enää myöhemmin vauva-arkeen ja pikkulapsi rumbaan ym.
Asioilla on aina puolensa ja hankala punnita.
Loppupeleissä haluan uskoa että asiat tapahtuvat ja menevät juuri niinkuin niiden kuuluukin. Tsemppiä pohdintoihin! :)


Kiitos! Joo sa nähdä sitten asettuuko kierrot miten, seuraillaan! :)
 
Miitu, kyllä välillä ihan päivittäin vaihtu mielipide. Nyt alan kallistuu kyllä et yritetään ainakin. Enemmän se harmittas jos ei olis edes yrittänyt.. Ostin jo mammavitskutki,siitä se lähtee! :) Miehellä taitaa olla vähän ikäkriisiä,onhan se mua muutaman vuoden vanhempi. Miettii myös miten riskit lisääntyy ku molemmilla tullu ikää :nailbiting: Mutta riskit on otettava.. Ihanasti ajateltu että asiat tapahtuu just niinkun niiden kuuluukin! :)
 
Tervetuloa alinah! :)
Mulla oli sama juttu, esikoisesta menkat alkoivat vasta kun hän täytti vuoden. Ja sitten kakkosen jälkeen meni vain se reilu 6kk. Kumpaakin imettänyt tuolloin yöt ja päivät. :grin

Onnea Lisbet! :happy:

Heitsu, Kyllä itse tuossa tilassa vaatisin että suljettaisiin pois myös kohdunulkoisen tms mahdollisuus. Jotenkin ihan tosi kaukaa haettua että puhelimitse vain neuvoo sua fyssalle/hierojalle. Onko hartiapistokset jatkuneet?

Tervetuloa myös Zalla87!
Aika samoja pohdintoja löytyy sieltä kuin täältäkin. Juuri tuo että tekisikö kolmannenkin putkeen, vai ehkä vasta sitten kun kaksi aiempaa jo hieman isompia. Ja viitsiikö sitä sitten palata enää myöhemmin vauva-arkeen ja pikkulapsi rumbaan ym.
Asioilla on aina puolensa ja hankala punnita.
Loppupeleissä haluan uskoa että asiat tapahtuvat ja menevät juuri niinkuin niiden kuuluukin. Tsemppiä pohdintoihin! :)
No on ne jotenkin hieman helpottunut, mutta edelleen hartioihin ja selkään vihloo ja kipeä, kun venyttää niin tuntuu , kyllä venytys. Kuulema perhesuunnitteluneuvolan puolella ei ole kiire aikoja ja ajat menevät maaliskuun puolelle tk puolella ei ole akuuttiajan tarve edes näiden kipujen eikä poissaolevien kuukautisten takia hoitotakuun 6kk jonoon laittaisi sen vai pystyvät tekemään. Muutto 29pvä toiseen kaupunkiin.
 
Zalla87, Kuulostaa hyvältä! :) Niimpä, se harmittais paljon enemmän ettei olisi edes yrittänyt.

Heitsu, Onneksi oireesi edes hieman hellittäneet.

Täällä kp 35/29-33.
Mulla on nyt parina iltana ollut kovempia menkkakipuja kohtauksittain, mutta kestäneet vain hetken. Eipä oo ennen tälläisiä ollutkaan. Ihan tuntui "poltot" alaselässä asti toissa yönä. o_O
 
Takaisin
Top