Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Kyl ny lauantaina sit vois jo. Jos ajatellaan sen pisimmän mukaan eli ti pitäis alkaa.

En pidä itteeni ihan vielä himotestaajana vaikka testaan ennen menkkojen alkua.
Ekassa raskaudessa maltoin odottaa 5+0 ennen kun testasin ja sillonkin suoraa digillä. Nyt en kyllä pystyis tuohon ja testit kyl polttelee ennen menkkojen alkua. Toisaalta mulla se tuhru tulee yleensä dpo9-10 niin eipä siinä tarvikaan odotella menkkoihin asti.

Tosin joku vois pitää mua ihan kahelina kun tälläkin hetkellä kaapissa odottaa
PC ×3, CB digi ×2, first response ×1 ja Sofi ×9. :bag::rolleyes:
Yleensä oon dpo9 testannu jo mut nyt on menny ihan hyvin ja testit jääny vielä kaappiin.:stop
En ehkä malta odottaa lauantaihin asti. :grinTodennäköisesti ovis on ollut jo kp10 tai 11 (eli tänään olis dpo8-7) ja menkat alkais su tai ma. Jos vaikka to tai pe kokeilis. :)
 
Minä oon jo varautunut useampaan kiertoon testien kera myös Emir! Kaapit pullollaan :grin
Oon tosin tunnettu himotestailija ja aloitan yleensä jo hyvissä ajoin (dpo 8) Mutta mulla toisaalta on lääkityskin joka vaatii annosnostoa välittömästi, niin senkin puolesta hyvä tietää.
Ja onhan sitä viivan vahvistumista ihana seuratakin. :rolleyes:
Jos tärppi kävisikin nopeammin kuin oletettu, niin ainahan nuo onneksi saa eteenpäin.
 
Mun pitäs ostaa testi. Meinasin testata ennen vkl juhlia. En tahtoisi viedä päivänsankarilta huomiota välttelemällä alkoholia. Ja siinä porukassa kyllä huomataan, jos joku ei kilistä. Sellaisia vauvahaukkoja nämä naiset :rolleyes:
Enkä tahdo vielä kertoa yrityksestä kellekään.

Muoks.
Tiputtelu ei oo vieläkään alkanut! Joko on tärpännyt, tai mun kierto on vihdoin tasaantunut. Ensimmäinen olisi se ehdottomasti paras vaihtoehto, mutta tokakin kelpaa :grin
 
Muokattu viimeksi:
Hienot oli suunnitelmat testaamisen suhteen. Tänään kuitenkin dippasin ja niin nega että häikäsee.:pompus: Tuhrua odotellessa. Dpo10.
 
Mun pitäs ostaa testi. Meinasin testata ennen vkl juhlia. En tahtoisi viedä päivänsankarilta huomiota välttelemällä alkoholia. Ja siinä porukassa kyllä huomataan, jos joku ei kilistä. Sellaisia vauvahaukkoja nämä naiset :rolleyes:
Enkä tahdo vielä kertoa yrityksestä kellekään.

Muoks.
Tiputtelu ei oo vieläkään alkanut! Joko on tärpännyt, tai mun kierto on vihdoin tasaantunut. Ensimmäinen olisi se ehdottomasti paras vaihtoehto, mutta tokakin kelpaa :grin

Hah, mä jouduin paljastamaan kuopuksen raskauden jo rv 4 kun oli tyttökavereiden kanssa pikkujoulut ja skumppalasia tarjottiin käteen ennen kuin ehdin takkia pois ottaa :hilarious: Onneksi meni hyvin, vaikka hyville ystäville olisin varmaan keskenmenostakin avautunut ennemmin tai myöhemmin.

Mutta totta kai toivomme tärppiä! Kuulostaa hyvältä! :thumleft
 
Jee, flikka! Tosiaankin kuulostaa kerrassaan lupaavalta. :) Molemmat tietysti huippu juttu, vaikka toivotaan nyt enempi tuota ensimmäistä vaihtoehtoa. (Vauvahaukat :hilarious:)

Voi Emir.. :sad001 Mutta onko tuhrua vielä näkynyt? :eek:Eihän kaikilla edes näy vielä noin aikaisin testeissä. Sillä en hätiköisi vielä.

Täällä tylsää odottelua vaan, niin kiva lukea kun muilla tapahtuu. :p
Oiskohan dpo 3 meneillään.
 
Jee, flikka! Tosiaankin kuulostaa kerrassaan lupaavalta. :) Molemmat tietysti huippu juttu, vaikka toivotaan nyt enempi tuota ensimmäistä vaihtoehtoa. (Vauvahaukat :hilarious:)

Voi Emir.. :sad001 Mutta onko tuhrua vielä näkynyt? :eek:Eihän kaikilla edes näy vielä noin aikaisin testeissä. Sillä en hätiköisi vielä.

Täällä tylsää odottelua vaan, niin kiva lukea kun muilla tapahtuu. :p
Oiskohan dpo 3 meneillään.
Ei oo vielä tullu tuhrua. Sillä mää vähän elättelen toiveita. Viimeks plussa näkyi vasta dpo11. Tää on nyt ennätys eli jos tuhru alkaa vasta huomenna niin luteaali on sit kuitenkin jo 10 päivää. Wuhuuu.:laughing002
 
Mä en kyllä osaa tulkita näitä ovisoireita. Ovisplussa (hymynaaoa) perjantaina, mutta vielä eilen tuli iso limaklöntti yhdessä vaiheessa ja tänään myös iltapäivällä paljon vuotoa, iltaa kohti loppui. Ei kai ovis voi olla vasta eilen/tänään, jos perjantaina oli plussa? Huoh...

Aiemmat raskaudet on kyllä alkaneet siten, että ovis ollut vasta vähän myöhemmin (pe oli kp 14, nyt 18), koska varhaisultrassa ollut pienempi kuin menkoista laskettu. Eli sen mukaan ihmettelin, että ovis ois oppikirjamaisesti. Yleensä en testaa, mutta oon tulkinnut, että olisi muutaman päivän myöhemmin...

Lähetetty minun CLT-L29 laitteesta Tapatalkilla
 
Ja pahoittelut omanapailusta, luen teidän kaikki kirjoitukset, mutta oon tosi huono kommentoimaan niitä.

Lähetetty minun CLT-L29 laitteesta Tapatalkilla
 
Apteekin raskaustesti. Sanoisin, että näyttää lupaavalta, dpo 11.
 

Liitteet

  • IMG_20200129_055530.jpg
    IMG_20200129_055530.jpg
    9.8 KB · Katsottu: 110
KatMa, ihan selkeä viiva siellä näkyvissä jo! :)

Mäkään en sit malttanut olla testaamatta. Puhdas nega, ei epäilystäkään. :sad001 Tänään luultavasti dpo10 tai 9. Täytyy perjantaina testata uudestaan, jos ei tuu tuhrua ennen sitä.
 
KatMalla ihan selkeä viiva. Vahvistukoon kunnolla.:)

Sporttikselle pahoittelut negasta vaikka vielähän se plussa voi sieltä tulla.

Mulla alkoi nyt sitten se tuhru. Testinkin ehdin tehdä ja negahan se.
Sillon kun käytin yrityksessä clomeja niin tää oli ihan se perus että aina dpo11 alkoi vuotaa. Nythän mulla oli kans ne vanhat clomit.

Seuraavat kolme kiertoa mennäänkin pelkän metformiinin avulla ja toukokuussa sitten lisäapuja. :)

Kp29 / dpo11 yk5
 
KatMalle varovaiset onnittelut ja viivalle vahvistumisia! :)

Sporttikselle pahoittelut negasta. :sad001 Vaan vielä se ehtii plussaksikin muuttua!

Emir, Ainenkin kunnon "sotasuunnitelmat" sulla valmiina. :wink Ja toukokuuhun ei onneksi kovin pitkä aika oo. Pikaista plussaa!

Mulla ei varmaan ovista oo tapahtunutkaan, kun katselen lämpökäppyrää niin sahaa vaan ees taas, eikä sellaista kunnon nousua oo ollutkaan. :eek:
 
Täällä kp28/27-29, dpo14. Menkkojen pitäisi alkaa huomenna. Ei ole ollut suurempia tuntemuksia, ei siis edes muuten tyypillisiä PMS-oireita. Väsyttää, paleltaa ja alavatsassa ollut jo pari päivää hyvinkin voimakkaita mutta ohimeneviä menkkakipuja. Tuntuu taas siltä, että menkat alkaa ihan just eikä halua päästää toivon kipinää valloilleen, ettei taas tipu pää edellä taivaasta.
 
Että voikin tuntua taas pahalta menkat :sorry:
Uusi kierto taas starttasi, mutta ei nyt oikein jaksaisi pysyä positiivisena
 
Mun ei vielä pitänyt testata, mutta väsymys ja parin päivän aikana alkanut ajoittainen etova olo ja tissikipu herätti epäilyksen.

Kp29, dpo 15 (alle 2 h pidätyksellä ja kahvia nauttineena). Meille tulee vauva! Tästä on paljon varmempi olo kuin keskenmenneestä raskaudesta. Toivottavasti kaikki menee nyt hyvin!
 

Liitteet

  • 20200130_082534.jpg
    20200130_082534.jpg
    13.2 KB · Katsottu: 106
Onnea Tiina! :Heartred Toivottavasti pysyy matkassa. :)

Ja pahoittelut flikka! :sad001 Nyt sais kyllä tulla lisää plussia tähän ketjuun!

Mulla tänään kp21/dpo10-11 ja negan testasin taas aamulla. Huomenna uusi yritys. Olo on ollut pari päivää aavistuksen flunssainen, mut ei voi kuitenkaan sanoa että olisin selkeesti kipeä, mutta en tervekään. Lämmöt vähän koholla, mutta ei niin paljon, että olis lämpöä. :scratch Palelee myös koko ajan. Joko yrittää tauti iskeä, tai sit mun kropassa tapahtuu nyt jotain muuta.o_O Alavatsaa jomottelee myös ajoitellen.

Tiputtelu saattais alkaa jo huomenna tai lauantaina, jos on tullakseen. Kyllä onkin taas pitkiä nää piinapäivät. :shifty:
 
Takaisin
Top