Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Miitu, tuohan kuulostaa lupaavalta! :) Millon meinaat testata?

Mun Raskauskeijun tilaus tuli eilen. Tilasin sellasen o+r-testipakkauksen. Niitä piti olla siinä 28+6kpl. Eilen, kun se paketti tuli, niin ihmettelin miten se oli niin kamalan paksu, mut ajattelin siellä olevan jotain pehmikettä tms lisäks, mut ei siellä ollutkaan. Ovulaatiotestejä olikin tullut vahingossa 38kpl, joten nyt on ainakin testejä millä testata. :grin Aloitin tänään testaamisen ja sain jo ihan selkeän toisen viivan! Rfsu:n testeillä en saanut juuri ikinä edes mitään haaleita viivoja. Nää on nyt vähän herkempiä, joten jokohan näillä saisin metsästettyä oviksen ekaa kertaa ikinä. Kp 8/23-26 tänään. Mies on viikonlopun poissa, joten vähän kyllä jänskättää sattuuko ovis nyt just sit siihen väliin...
 
Sporttis, Lähinnä luin että voisi olla kyseessä myös kysta jos kierto pitkittyy ja kipuilee.
Koska mitään raskausoireita ei kyllä oo!

Ajattelin että huomenna voisin kipaista hakemassa testin.
Olen tavallaan jo menettänyt uskoni tähän kiertoon, koska kaikki mut tuntevat tietää että olen pahemman luokan himotestailija. Nyt ei edes tee mieli testata ja tuijotella blancoa. :D
 
Niin ja piti sanoa että tosiaan mulla oli sama juttu mm Rfsu ovistestin, sekä PC ovistestien kanssa etten saanut plussaa kiinni.
Mutta raskauskeijun testeillä kyllä, joten kova luotto ainenkin omalla kohdalla. Toivottavasti toimii myös sinulla Sporttis! :)
 
Miitu, toivottavasti toimii joo testit mullakin! :) Ja aika hyvin oot malttanut olla testaamatta, vaikka menkat jo noin paljon myöhässäkin. :grin

Huomasin, että tossa mun paketissa oli raskaustestejäkin enemmän mitä piti. Piti olla 6kpl ja 8kpl tuli. Eipähän lopu nekään ihan heti kesken, kun kaapissa odottelee myös jo ennestään pari pc:tä ja digi. :hilarious:
 
Sullahan kävi loistava tuuri! :wink
Muistan itse kun kerran tein reklamaation rfsun testistä ja sain sitten hyvityksenä liuskoja 8kpl, 1 puikon ja 1 digi. Sitten seuraavana päivänä kolahti uudestaan samanlainen satsi postiluukusta. :p
 
Mä olin muistanut väärin, olin ihan varma että olisi vielä muutama rfsu ovulaatiotesti kaapissa, mutta siellä olikin tyhjä paketti. :wacky:

Eli saa joko laittaa raskauskeijulta testiläjää tilaukseen tai mennä helpomman kautta ja kipaista lähi prismaan... :happy:

Saa alkaa testaa mitä mahtaa ovistestit näyttää, me lähdetään 2 viikon päästä Gran Canarialle niin siellä en kyllä sitte mitään ovistestejä ehdi tekemään. Että sit jos ei ennen reissua oo vielä ovista ollu, niin antaa olla tämän kierron. :rolleyes:
 
Kiitos Mel ja Miitu, nega oli, oireet jatkuu, tissit ei kyllä enää arat mutta edelleenkin se oikea tissi erittää vaaleaa nestettä kun puristaa. Viime lauantaina 8.2.alkoi vuoto joka oli kuukautisia niukempaa mutta selkeää verta, välillä ihan haaleaa vain paperiin ja välillä ruskeaa. Jatkuu sunnuntain, sitten loppui. Ei oo sen koommin vuotoa ollut, teen aamulla taas testin
 
Jospa olisi ollut kiinnittymisvuotoa Rapumamma! :)

Mulla tuli eilen tippa vaaleanpunaista pyyhittäessä. Mutta siihen se jäi, eikä perinteistä tuhruttelua oo näkynyt.
Kp 36/29-33. Tänään testaan kunhan mies tuo testejä työmatkalta, vaikkei odotukset kovin korkealla oo. :)
 
Tänään 63kp ja edelleen ei mitään oireita, että loppu kierrossa oltaisiin ja vieläkin entisestään onneksi on selkä ja hartia kivut helpottunut :) Hoksasin tässä, että ennen edellistä raskautta, kun oltiin lapsettomuushoidoissa mulla oli resepti primolutteihin, mitä käytin pitkän kierron sännöllistymiseen ja vuodon alkamiseen just tätä perhesuunnittelusta käskivät pyytää tk puolelta. Pyysin nyt primolutit uusimaan jos suostuisivat sen uusimaan tk puolelta :)
 
Täällä on, oli, tai on tulossa ovulaatio. Flo ennusti eiliselle, ja toissapäivänä tulikin touhuiltua. Ilman ehkäisyä, vaikka siitä onkin puhuttu :rolleyes:
On vähän että ehkäistään kun ehkäistään. Ja varmaan jatkuu tätä juupas-eipäs siihen asti kun plussataan. Välillä kaikki epäilykset ja pelot (ja järki) ottaa vallan, mutta sitten taas tunne ja pakko olisi saada nyt heti.

Löysin eilen kuopuksesta otetun videon. On siinä niin pieni! Ja tuli oikein kipeä tunne siitä, että kyllä sen tahdon vielä kerran päästä kokemaan. Ja miehellekin laitoin sen. Vaikka ei niin kuuluvasti vauvakuumetta kokeakaan, niin kyllä hänelläkin sellainen selvästi on :grin
 
Ajatelkaapas tätä, mies kysyi eilen että "Noh, tehdäänkös me neljäskin sitten?" :wideyed:
Mun mies ei ole siis ikinä puhunut mitään neljännestä. Ja jos oon joskus puoli läpällä jotain sen suuntaista heittänytkin ilmoille, on vaan nauranut että joo ei kyllä meille.
Vaan näin ne ajatuksetkin voi muuttua. :)
Neljäs nyt toki aivan tosi tosi kaukana, ihan ajatuksen tasollakin, mutta oli kiva tietää että mies myös pohtinut tälläisiä itsekseen.

Toissa päivänä tuli pisara vaaleanpunaista limaa petipuuhien jälkeen ja ajattelin et näinköhän hanat aukeaa. :nailbiting: Kp 38/29-33 tänään ja eilen testi negaa.
 
Lisään vielä että tosiaan ois ihan toivottavaakin että alkaisi kun mulla olis parin viikon päästä isompi hammasoperaatio/leikkaus ja olisi hyvä saada se nyt pois alta kun oireilee. Oon joutunut kahden raskauden aikana jo siirtää ja nyt tosiaan oireilee sen verran että täytyis saada pois alta.

Ja me vähän puitiin että ehkä vielä ensi kierron voisi yrittää, mutta sitten syksyä silmällä pitäen (opinnot ja työ) laitettaisiin yritys jäihin, ja se on ihan fine! :)
 
Nyt kyllä ottaa päähän tää kun ei ole mitään apuja. Jotenkin ihan hukkaan heitettyjä kiertoja. Tekis mieli mennä toiselle gynelle, jos sais apuja muualta. Ja sit kun ne letrot saan niin ei oo enää kun kolme kertoo aikaa raskautua.

Jotenkin oon jo alkanut asennoitumaan siihen ettei meille kolmatta tule. Huomaan, että aika usein mietin eri tilanteissa kahden lapsen helppoutta ja koitan asennoitua siihen että kaksi on meidän lapsiluku.
 
Muokattu viimeksi:
Itsekin välillä pohdin positiivisia puolia kahden lapsen kanssa ja niitäkin on paljon! :)

Emir, Ymmärrän hyvin miten voi tympiä, kun tuollaisten koukeroiden takia joutuu odottamaan, eikä saa tavallaan "mahdollisuutta" edes yrittää kunnolla. Auttaisiko tosiaan gynen vaihto?
 
Emir, miks et nyt jo saanut niitä letroja? Ja minkä takia sit on enää 3 kiertoa aikaa?

Mä kans välillä pohdin kahden lapsen hyviä puolia, mut silti kyllä päällimmäisenä on mielessä vaan se kolmas... Vauvakuume on kyllä kova. Ja jotenkin tylsiä nää alkukierrot, kun ei oo mitään jännättävää eikä tapahdu mitään. Ovista oon tikuttanut nyt kp8 asti ja ihan haaleeta viivaa näyttänyt tähän asti, mut äsken selkeesti tummempi/lähes plussa jo. Täytyy illalla vielä testata uudestaan. Lämmöt myös laskussa eilen ja tänään. Nyt siis kp13 ja Flo ennustaa ovista vasta kp15.
 
Muokattu viimeksi:
Täällä vihdoin kp 1! :happy:
Kierto oli jostain syystä 39 päivää, pisin kierto.
Mutta Flo tosiaan osasi ennustaa lämmöistä oviksen, joka tosiaan myöhästyi syystä x.

Nyt seuraava kierto jäänee väliin koska mulla on leikkaus ja ab kuurit sun muut.
Luulen että stressikin voisi olla pahasta kaikkien noiden tiimoilta.
Mutta huhtikuussa ajateltiin vielä kokeilla onneamme (osuisi laskettu aika jouluaaton tienoilla :oops:)
Mulla olisi työhön paluu siis lokakuussa ja yritystä emme jatka sitten enää myöhemmin, koska en halua jäädä heti uudestaan pois töistä/keskeyttää opintoja.
Mutta varmaan sitten lähemmäs esikoisen kouluikää tulisi kolmas viimeistään taas ajankohtaiseksi.
Hitsi kun tuo ikäkin alkaa sitten jo jossain kohin painaa ja on vähän sellainen kello käy -fiilis takaraivossa. :nailbiting:

Peukkuja tänne kaikille ja toivotaan kevääksi oikein paljon plussia kaikille!! :)
 
Emir, miks et nyt jo saanut niitä letroja? Ja minkä takia sit on enää 3 kiertoa aikaa?

Mä kans välillä pohdin kahden lapsen hyviä puolia, mut silti kyllä päällimmäisenä on mielessä vaan se kolmas... Vauvakuume on kyllä kova. Ja jotenkin tylsiä nää alkukierrot, kun ei oo mitään jännättävää eikä tapahdu mitään. Ovista oon tikuttanut nyt kp8 asti ja ihan haaleeta viivaa näyttänyt tähän asti, mut äsken selkeesti tummempi/lähes plussa jo. Täytyy illalla vielä testata uudestaan. Lämmöt myös laskussa eilen ja tänään. Nyt siis kp13 ja Flo ennustaa ovista vasta kp15.
Lääkäri meinas että katotaan kevääseen saakka ilman letroja pelkällä metformiinilla. Kun on kuulemma parempi että alkais suht luonnollisesti raskaus niin pienempi todennäköisyys että keskeytyy. Aiemmin on jo kokeiltu pelkällä metformiinilla eikä toimi. Yks raskaus tosin alkoi mut todettiin kkm 11+0, oli kuollu jo 9+1.
Letroja kokeiltas sit toukokuusta lähtien. Ja toi kolme kiertoa tulee siitä kun plussan pitäis tulla viimeistään heinäkuussa alkavasta kierrosta, että vauvan la olis ennen kun kuopus täyttää kolme. Muuten tippuu päivärahat ja tarttis olla välillä töissä. Ikää tänä vuonna 36v. eli sekin tulee vastaan.
 
Takaisin
Top