Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Dpo 12, pc testiin. Poistun lokakuisiin, kai tähän jo uskottava :Heartred
 

Liitteet

  • IMG_20200130_055524.jpg
    IMG_20200130_055524.jpg
    14.7 KB · Katsottu: 122
Oi ihanaa tiina, paljon onnea plussasta! :)

Ja flikalle tsemppiä! :Heartred Kyllä se plussa vielä sieltä tulee ja ehkä tämä onkin juuri se teidän kierto.
Kyllä ne menkat aika alkaessaan tympäsee mutta sitten taas kohti uutta mahdollisuutta.

Tsempit myös Sporttikselle piinapäiviin! Pidetään peukkuja :nailbiting:

Mullakin on itse asiassa vähän flunssainen olo. Ja tänään ollut enemmän menkkajomoja. Flo:n mukaan olisi dpo 5.
Äsken holahti oikein kunnolla vv pöksyihin. o_O Miksi mulla on sellainen fiilis että mun ovis olisikin vasta nyt..
Pidemmän kaavan mukaan se voisi hyvin olla mahdollistakin. Nyt vähän harmittaa ettei ollut ovistestejä tähän kiertoon. Argh. :banghead:
 
Mulla oli eilen kp21 koko päivän pientä jomotusta oikealla alavatsassa. Samanlaista oli loppukierrossa sillon kun aloin odottaa meidän kakkosta. Myös viime kierrossa oli samanlaista just kp21 ja sillon ajattelinkin, että olis voinut tärpätä, mut kp22 se loppui ja sit alkoikin hyvin pian tiputtelu ja uusi kierto.

Nyt siis kp22 ja on tainnut jomottelu loppua taas ja testi jälleen nega. :sad001 Nyt olis vissiin dpo12-11 eli eiköhän se tiputtelu ala taas pian...
 
Nyt jännittää nouseeko ne lämmöt enää. En kyllä yhtään tiedä mitä täällä tapahtuu. :p (Huononipa laatu mutta kai tuosta jotain selvää saa)
Tosin oon maailman surkein myös lämpöjen mittaamisessa joten eipä noista oikeasti mitään voi sanoa.

Muoks! Oletettu dpo 6.
 

Liitteet

  • Screenshot_20200131-073658__01.jpg
    Screenshot_20200131-073658__01.jpg
    15.6 KB · Katsottu: 104
Sain tänään kontrollilabran tulokset ja kilpirauhasarvot on alkaneet asettua. Vielä hieman matkaa "ihannearvoihin", mutta raskautumisen puolesta ja olonkin puolesta kyllä aletaan olla jo hyvillä vesillä jos voi sanoa, jes. :)
 
Miitu, millä mittaat lämpöjä, kainalostako? Mä oon kans nyt pari kiertoa mitannut, mut en tiiä miten tarkka tollanen perus kainalomittari on. Ja mistä ohjelmasta saa tollasta käppyrää? :) Tässä kierrosss mulla tuli lämmöissä pieni droppi kp6 ja kp11. Luulen, että ovis olis saattanut olla kp10-11.

Ei oo tiputtelu alkanut vielä. Aavistuksen ollut tänäänkin oikealla alavatsalla jomottelua ja sit nyt illemmalla sellasta laajempaa menkkajomoa. Ja koko ajan sellanen olo, että vuoto alkaa ihan just. :sour:

Iltapäivällä myös hirveetä väsymystä ja lämpöäkin oli vähän (37.2 kun mittasin). Joko tää on nyt perus flunssaa tai sit jotain muuta. Pianhan se selviää. Tänään siis kp22/23-26.
 
Muokattu viimeksi:
Käytän Flo sovellusta. Fertility Friend taitaa olla suosituin mitä tulee lämpöjen seurantaan.
Ja joo kainalosta mittaan. Tarkempihan se toki olisi vaikka kielen alta, mutta itse kokenut tuon mukavemmaksi.

Oireesi kuulostaa kyllä melko lupaavalta. :wink Toivottavasti ei tiputtelu alkaisikaan. Mulla ainenkin kakkosesta nousi pientä lämpöä ja vilutti aivan kamalasti. Siitä osasin vähän epäillä, kun pohdin ensin olenko tulossa kipeäksi. Joten peukut pystyyn! :)
 
Luulen kyllä, että tää on ihan vaan pientä flunssaa. Nega testattu jälleen äsken. :sad001 Muistaakseni mulla tuli kakkosestakin tosi myöhään plussa. Jos en ihan väärin muista, niin eka testi menkkojen pois jäätyä olis ollut nega. Mut sillon oli ehkä ovis oletettua myöhemmin, kun nt-ultrassakin myöhäistivät vähän la:ta.

Kyllä tässä pieni toivo vielä on, mut luulenpa että tiputtelu alkaa pian. :meh: Nyt kp23/23-26.
 
Lämmöt nousi kuin nousikin tänään.
Ja halpis testiin ilmestyi jonkinlainen roskishaamu. En tiedä näkyykö kuvasta, mutta nämä olivat jotain uusia testejä ja näytti vähän suttuiselta värit muutenkin, joten luotto nyt ei kovin korkealla kyllä ole. :hilarious:

Nyt sitten pohdin voisiko eilinen dippi ollakin kiinnittymisestä, vai onko mulla vasta nyt ovis.. Koska r.testithän mulla reagoi myös ovikseen.
Selvinnee tässä lähipäivinä. :nailbiting:
Oireina on ollut menkkajomoja jo useampi päivä.
 

Liitteet

  • Screenshot_20200201-115840__01.jpg
    Screenshot_20200201-115840__01.jpg
    16.1 KB · Katsottu: 111
  • IMG_20200201_114003__01__01.jpg
    IMG_20200201_114003__01__01.jpg
    19.3 KB · Katsottu: 111
Lämmöt nousi kuin nousikin tänään.
Ja halpis testiin ilmestyi jonkinlainen roskishaamu. En tiedä näkyykö kuvasta, mutta nämä olivat jotain uusia testejä ja näytti vähän suttuiselta värit muutenkin, joten luotto nyt ei kovin korkealla kyllä ole. :hilarious:

Nyt sitten pohdin voisiko eilinen dippi ollakin kiinnittymisestä, vai onko mulla vasta nyt ovis.. Koska r.testithän mulla reagoi myös ovikseen.
Selvinnee tässä lähipäivinä. :nailbiting:
Oireina on ollut menkkajomoja jo useampi päivä.
Viivan paikka nyt ainakin näkyy.
 
Ei edelleenkään tiputtelua ja testi jälleen nega. Tai oikein tarkkaan kun tiirailin, niin siinä testin sivussa näkyi kyllä hieman väriä siinä kohdassa mihin viivan pitäis tulla. En oo aiemmin tajunnut kattoa, että tuleeko siihen kohtaan aina vähän väriä? Kuvaan se ei kyllä kunnolla näkynyt. Kp24/23-26 nyt.

muoks: Kaivoin eilisen testin roskista ja siinä ei näy tota punertavaa sivussa viivan kohdalla. Kunnon salapoliisityötä tämä. laughing7
 

Liitteet

  • 20200202_103540.jpg
    20200202_103540.jpg
    16 KB · Katsottu: 105
Muokattu viimeksi:
Täällä on hanat kunnolla auki. Vaikka niin ärsyttävää reissussa, niin onpahan ainakin pahimmat vuotopäivät täällä missä ei oikein pääse touhuilemaan muutenkaan :p

Mä niin toivon, että tästä kierrosta tärppäisi :smiley-angelic001
 
Mulla tod näk alkanut jo 3.odotus,testin teen aamulla. Menkat ei vielä myöhässä, n. Viikon päästä pitäis alkaa. Oireet on kaikki mahdolliset ja rinnasta tulee kellertävää eritettä. Mulla aik. Suhteista poika -09 ja tyttö -11. Miehellä tyttö -10. Päätettiin heti suhteen alussa että pian aletaan yrittää yhteistä lasta. Haluttiin molemmat sitä ihan yhtä paljon ja 14.1. Multa otettiin kuparikierukka pois eli nyt varmaan jo ekasta yrityskierrosta tärpännyt
 
Toivotaan parasta Rapumamma, että teillä ois ollut noin helppo tärppi [emoji4]

Täällä Dpo8, jos flota uskominen, en oo ihan varma oliko ovis viime la, vaikka plussa tuli pe, kun limat jatku pitkälle tätä viikkoa [emoji848] Flo ennustaa menkkoja jo torstaille, mutta jos ois normikierto, ni ovis ois ollu vasta muutamaa päivää myöhemmin ja menkat alkais n. lauantaina.

Ei kyllä oo usko kovin korkealla vuoden tjottailun jälkeen, mutta jotenkin toi viime kuun kemiallinen herätti toiveet, että se ois jotenkin avannut reittejä kuntoon [emoji85]

Lähetetty minun CLT-L29 laitteesta Tapatalkilla
 
Niinpä tais tiputtelu alkaa taas. :sad001 Kaks ekaa tärppäs käytännössä heti, mut tää kolmas ei sit näköjään millään. :sad001 Nyt alkaa yk5.
 
Flo olikin omatoimisesti siirtänyt oletettua ovista 26 pvä, eli nyt voisi olla dpo 8 jos ovis ylipäätään tapahtunut. Ehkä nää halpis testit on jotain susia. :meh:

Mä todella epäilen että mulla on ongelmia kiinnittymisen kanssa ja tätä tukee myös tietysti diagnoosi kilpparin vajaatoiminnasta jossa tää on hyvinkin yleistä.
Mutta bongasin vasta termin "kylmä kohtu", eli cold uterus kun laittaa googleen niin löytyy aika paljon juttua. Taidan täyttää kaikki kriteerit.
Tää lähti liikkeelle siitä, että mun mies yks ilta silitteli mun alavatsaa ja kysyi miksi se on aivan jääkylmä. :confused:
Noh tälläsiä kuulumisia siis tänne, jotta katsotaan mitä apteekin testi sanoo ja varaudutaan yk 3 vielä ihan leppoisin mielin! :rolleyes:

Pahoittelut myös Sporttis jos täti nyt tulee :sad001
Meillä on sama juttu, että kolmatta taitaa joutua ihan tehtailemalla tehtailemaan. Aika jännä oli kyllä tuo punaväri testisi reunassa. :pompus:

Mel, Toivotaan parasta ja jotta sen plussan saisit tikkuun! :)

Miltäs Rapumamman testi näytti aamulla? :p
 

Liitteet

  • IMG_20200201_113854__01.jpg
    IMG_20200201_113854__01.jpg
    16.2 KB · Katsottu: 113
  • Screenshot_20200203-125126__01.jpg
    Screenshot_20200203-125126__01.jpg
    15.9 KB · Katsottu: 90
On kyllä ollut aikalailla mieli maassa tänään. :sad001 Mä ajattelin, että korkeintaan pari kk joutuis yrittämään, mut ei tää nyt sit näköjään käykään enää ihan tosta noin vaan. Ja ehkä siellä jotain yritti tapahtua, kun aavistus väriäkin testiin tuli. :confused: Mut ei auta muuta kun uuteen kiertoon sit vaan! Nää ekat pari päivää on aina ne ikävimmät ja sit taas mieli piristyy. :)

Miitu, toi kylmä kohtu onkin mulle ihan uus juttu. Täytyy googlailla!
 
Takaisin
Top