Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Heitän tähän lisäkysymyksenä et onko teillä muilla ollut jonkunlaista ajatusta lapsiluvusta? Koskaanhan ei voi tietää kuinka käy, mut itsellä on aika nuoresta ollut jonkunlainen mielikuva ensin kahdesta, ja vähän myöhemmin kolmesta lapsesta. Ja nyt sit kun molempien lasten jälkeen on heti synnärillä tullut vauvakuume, miettii et näinköhän sama homma on kolmannen jälkeen ja et oisko neljäskin jopa mahdollinen :o no joo vähän taas meen asioitten eelle

Muokattu viimeksi:
Mä oon 26. Mulla on rakas liikunnallinen harrastus jossa käyn pari kertaa viikossa, pääsen pois kotoa :D se on todellinen henkireikä kun muuten olen vaan kotosalla. Lisäksi neulon kun jaksan ja ehdin ja tykkään myös askarrella. Näille vaan ei kauheesti aikaa löydy ja kun lapset saa sänkyyn niin ei ekana mielessä ole mikään näpertely :D

Tuli tuosta piirtämisestä mieleen että luin jostain semmosesta rentoutumisesta jossa piirretään hitaasti mandaloita (ympyröitä) ja koko piirtämisen ajan hitaasti sanotaan "a-uuu-mmm" ja harjottelin tätä sitten kun kuopus piirteli. Ja hän ilmeisesti kuvitteli että semmoista mölyä täytyy pitää piirtäessä ja on hokenut "auumm" nyt suunnilleen joka kerta piirtäessä :D

Ite oon kuorinu koko kropan sulattamalla kookosrasvaa ja siihen sekaan laittanut kahvinpuruja ;) antanu hetken vaikuttaa ja huuhtonu pois, tulee muuten pehmeetä!

Miehen kanssa ollaan alusta asti puhuttu että 2-3 lasta olis sopiva. Mulla on myös iskeny vauvakuume tosi nopeasti aina synnytyksen jälkeen, vähän mietityttää miten käy jos kolmas saadaan. Voi olla ettei mies enää jousta sen pidemmälle :D Tokan jälkeen oli jo sitä mieltä että riittää, nyt on tyttö ja poika eli täysi paketti...

Jospa minä jatkan tätä kyselyä :D miten asutte? Meillä on omakotitalo jossa on kolme makkaria ja yksi niistä minun ja miehen huone. Meillä lapset asuvat yhdessä huoneessa kun ovat vielä pieniä mutta tulevaisuudessa olisi edessä (jos lapsia enemmän kuin kaksi) ettei ainakaan kaikilla olisi omaa huonetta. Mielestäni oma huone ei ole välttämättömyys kunhan saa myös omaa rauhaa välillä. Mitäs te muut olette mieltä?

Ja vielä omaa napaa tämän romaanin loppuun: kp26/24-29 ja yöllä oli pikku tippa tullut kuppiin verta. Kummempia menkkaoloja ei ole, seuraillaan yltyykö vuoto päivän mittaan :(

Muokattu viimeksi:
Violina meillä sama eli 3mh omakotitalo. Vauva nyt vielä nukkuu meidän kanssa, mut tarkoitus on siirtää lapset samaan huoneeseen. En sit tiedä vielä miten kolmen kanssa, kun yks makkareista on vierashuoneena (miun vanhemmat käy etäältä kylässä). Luulisin et vaikka 3 lasta voi nukkuu samassa huoneessa, ja lelut löytys sit jostain muualta, niinkun nytkin enimmäkseen olkkarin lattialta :D

Nyt on kyllä tullu paljastettua niin paljon et jos joku tuttu tunnistaa, niin yvtä jookos :)

Mä täytin syyskuussa 30. Mä rentoudun tekemällä käsitöitä. Ompelen, neulon, virkkaan, milloin mitäkin. Se on sitä mun omaa aikaa. :) Meillä on ollut alusta asti selvää, et kolme lasta on toiveissa. Asumme omakotitalossa, 4 makuuhuonetta, eli jokaiselle lapselle sais oman makkarin. Nyt pojat on vielä yhteisessä huoneessa, niin ylimääräiset makkarit on vierashuoneena ja mun ompeluhuoneena/työhuoneena.

Ainiin, mun piti raportoida, et tais alkaa menkat. Ekat tuulimunan jälkeen, ihan älyttömän runsaat! Mut helpottavaa, nyt tietää taas missä mennään. Saa juoda jouluna viiniä. :D

Mä oon 33v. Asutaan luhtitalon alakerrassa. Harrastuksia ei ole. Kolme koiraa joista nuorimmaisesta koulutan avustajakoiraa. Kai tuon voisi harrastukseksi laskea mutta enemmän ehkä elämäntapa nuo eläimet.
Fysioterapiaa saan 2xvk. Toinen kerta niistä altaalla.
Kolme on maximi lapsiluku. Kohtu ei kestä enempää. Jos kolmatta tulee.

Mä oon 26, ja ajatuksena oli joskus muinoin peräti 5 lasta, mut nyt kolme on päämäärä. Mies ei enempään edes suostu, jo kaks olis kuulemma sille riittäny, mut kyllä me kolmonen vielä yritetään tehtailla :)

Violina toi on kyllä paha viitaten tohon piirtely juttuun, että lapset kyllä peilaa kaikki sanat ja hassut tavat kivasti. Ite miettii et sanonko tosiaan tollatavalla tai teenkö oikeesti noin xD

Me asutaan myös omakotitalossa jossa vierekkäin kolme makkaria. Meillä on kuitenkin kaks vierashuonetta, mutta ne kumpikin on kaukana muista makkareista. Toinen noista huoneistavon itseasiassa autotallin yhteydessä (erillisessä rakennuksessa). Noita vierashuoneita voi hyvin käyttää sitten kun lapset isompia, tai sit me karataan miehen kanssa sinne :D . Meillä nyt lapsilla omat huoneet (1v ja 6v). Nuo on tyttö ja poika. Mikäli kolmas meile suodaan mietitään kyllä sit, ketä yhdistellään ja miten. Ei munnmielestä lähtökohtasesti lapsi tarvii omaa huonetta (kun joku sitä tuola kysyi, tai pohti) :) .

Mulla on toinen lapsi edellisestä liitosta. Mulla o nyt tässä tullut sellanen kumma ajatus, että haluisin neljä O.o en tiedä mistä se kumpuaa. Toivon melkein et nyt tärppäis kaksoset, ni ei tarvitsis sitä neljättä enää erikseen odottaa xD . Mies oli anopille tänään puhunut jotain uudesta lapsenlapsesta :D ei mitään paineita. No en nyt oikeesti sellasia ota, mut kiva et menee tollasta höpöttämään. Oon miehelle höpötellyt jotain et neljä lasta olis kiva. Saa nähdä mitä tulevaisuus tuo. Kolmeen olisin jo tooodella tyytyväinen, neljä olis jo unelmientäyttymys. Näihin kahteenkin olen kyllä todella tyytyväinen jo :) kyllä näissä työnsarkaa riittää xD

Mää oon 27 just täyttäny ja lapsilukua ei oo päätetty, katotaan montako tulee ;-) ja menkat tänään alko eli kp 1 ja mukaan otettiin gelee royale kapselit. Toivossa, jos vaikka tärppäis! :-)

Minä taas ;) . Käytättekö jotain sovelluksia kuukautiskierron seurantaan? Mä näin netidsä sattumalta jutun noista sovelluksista ja tylsyyksissäni itsekkin koitin, pari kiertoa merkannut nyt siihen. Olis ihan mielenkiintosta jos jaksais merkata siihen kaikki seksi kerratkin ja vaikka mitkä xD en tiedä yllättäiskö tulos, kun vois kattoa niitä vähän eri tavalla. En muista minkäniminen toi sovellus on, tossa kuvakkeessa lukee vaan "Flo" se on kuitenkin suomenkielinen :)

Pahoittelut menkoista violina ja loora!

Aika samanikäsiä kaikki ollaan :)

Danonina miulla on nyt käytössä fertility friend. Joskus muinoin eksän kanssa lasta yrittäessä piirtelin lämpötilakäppyröitä ihan paperille, toimii niinkin, mut ehkä helpommin häviää :D

Muoks pahoittelut menkoista myös mamman haave x3!

Mulla on myös fertility friend ja sit vielä woman log :D FF:n latasin hetki sitten, woman log nyt ei varsinaisesti mistään limoista tms. ennusta hedelmällisiä päiviä mutta sinne pystyy laajemmin merkkailla oireita jne :)

Taidan kulkea aika eri tahdissa muiden kanssa, kun itsellä pitäs alkaa menkat sunnuntaina, tai lauantaina? Mulla oli vissiin se edelliskierron hässäkkä kemiallinen (?) Tai keskenmeno. Mulla alko kerätä ihan hyvin jo nestettä ja se ei tunnu lähteneen yhtään pois. Jännästi sillon tuntui selkeesti että vasemmalla tuntui, nyt taas oikealla. Mitäs muille kuuluu?

Täällä tylsää alkukiertoa, kp6. Alavatsalla on oikeastaan päivittäin jotain tuntemuksia :O yritä tässä nyt tunnustella ovista! Onneksi vielä on aikaa, luulisin että viikonloppuna/ ensi viikon alussa olisi ovulaatio. Olenkin nyt keskittyny kyttäämään lämpöjä, jos vaikka FF osaisi paikantaa oviksen.
Kattelin että jos kierto on taas sen 25 päivää niin jouluna voisi testailla! :P

Tsemppiä kierron viimeisiin päiviin danonina! :)

Kiitti :) on kyllä taas tuntemuksia, että olis raskaana. En viitti miehelle mitään sanoa, kun toi viime kierto oli jo niin sekava xD. Kun vaan jaksais odottaa vaikka maannataihin asti testaamista, sillon ainakin olis jo varma tilanteesta.

Onnea Violina tulevaan kiertoon :) . Mä en oo koskaan vielä lähtenyt tohon lämpöjen mittaukseen, mut kai sekin aika tulee jos kierto kierrolta ei tärppää. Tuntuu että lapsi lapselta sitä kaikkeen alkaa sortua :D .

Mulla oli läjä ovistestejä ja muutamia raskaustestejä kuopuksen jäljiltä autotallissa. En yhtään tiedä kun muutettiin ja ne meni sinne, että saivatko miten kylmää. Noissahan lukee, etteivät sais olla pakkasessa. Vois varmaan ens kierrossa sit ovista tikutella noilla, kattoa näkyykö mitään :) . Ei niitä ainakaan eteenpäin viitti antaa, kun en tiedä onko miten toimivia.

Mulla on ainaki menny selkeesti nyt hullummaks tää mittailu ja testailu :D ovistestejä en vielä oo kokeillu mutta kaikkea muuta kyllä. Enkä kahdessa aiemmassa yrityksessä mittaillu mitään, ekat testitki tehny kiltisti vasta kun menkkojen olis pitäny alkaa. Ja nyt sitten ... pikkasen eri meininki :D

Takaisin