Mä oon 26. Mulla on rakas liikunnallinen harrastus jossa käyn pari kertaa viikossa, pääsen pois kotoa :D se on todellinen henkireikä kun muuten olen vaan kotosalla. Lisäksi neulon kun jaksan ja ehdin ja tykkään myös askarrella. Näille vaan ei kauheesti aikaa löydy ja kun lapset saa sänkyyn niin ei ekana mielessä ole mikään näpertely :D
Tuli tuosta piirtämisestä mieleen että luin jostain semmosesta rentoutumisesta jossa piirretään hitaasti mandaloita (ympyröitä) ja koko piirtämisen ajan hitaasti sanotaan "a-uuu-mmm" ja harjottelin tätä sitten kun kuopus piirteli. Ja hän ilmeisesti kuvitteli että semmoista mölyä täytyy pitää piirtäessä ja on hokenut "auumm" nyt suunnilleen joka kerta piirtäessä :D
Ite oon kuorinu koko kropan sulattamalla kookosrasvaa ja siihen sekaan laittanut kahvinpuruja

antanu hetken vaikuttaa ja huuhtonu pois, tulee muuten pehmeetä!
Miehen kanssa ollaan alusta asti puhuttu että 2-3 lasta olis sopiva. Mulla on myös iskeny vauvakuume tosi nopeasti aina synnytyksen jälkeen, vähän mietityttää miten käy jos kolmas saadaan. Voi olla ettei mies enää jousta sen pidemmälle :D Tokan jälkeen oli jo sitä mieltä että riittää, nyt on tyttö ja poika eli täysi paketti...
Jospa minä jatkan tätä kyselyä :D miten asutte? Meillä on omakotitalo jossa on kolme makkaria ja yksi niistä minun ja miehen huone. Meillä lapset asuvat yhdessä huoneessa kun ovat vielä pieniä mutta tulevaisuudessa olisi edessä (jos lapsia enemmän kuin kaksi) ettei ainakaan kaikilla olisi omaa huonetta. Mielestäni oma huone ei ole välttämättömyys kunhan saa myös omaa rauhaa välillä. Mitäs te muut olette mieltä?
Ja vielä omaa napaa tämän romaanin loppuun: kp26/24-29 ja yöllä oli pikku tippa tullut kuppiin verta. Kummempia menkkaoloja ei ole, seuraillaan yltyykö vuoto päivän mittaan