Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Elaffy :D voihan olla ettei mullakaan kerro mitään mutta aiemmin ei ainakaan ole niin ylhäällä etten olisi yltänyt. Muuten tuntuu aina saman kovuiselta jne.

Ainiin! Katalle tervetuloa :)

Dpo9. Nyt uskon et ovis on ollut, kun 9 päivää lämmöt yli coverlinen. R-testi nega :D pakko oli tehä vaik tietäähän sen et mitään ei vielä näy, kun edelliset plussat tullu dpo16 & 17. Vvtä valuu reilusti.. menkkojen pitäs alkaa jotain väliltä dpo11-15. Imettäessä luteaali yleensä ollut 11-12 päivää. Tulee jännä viikko (tai pari päivää)..

Jaa nyt pitäs olla dpo13.. alkaa taas usko mennä et ovis ois ollu :( pidän kuitenki todennäkösempänä et ei oo ollu ovista kuin et oisin raskautunu ennen menkkoja.. no vielä 3-4 päivää joutaa testailla, jos negaa niin sit varmaan oottelen vaan kiltisti niitä menkkoja joskus alkavaks. Katsotaan sit jos tammikuussa jaksas yrittää bongailla ovista. Sinne tammikuun lopulle tosiaan oottelen niitä ekoja menkkoja, jos siis suunnilleen samaan aikaan alkais kun esikon jälkeen.

Mites muilla? Olikos aika monella ovisbongailut menossa?

Täällä kans usko hiipuu tähän kiertoon. Oireiden mukaan ovis olisi ollut jo lähemmäs viikko sitten mutta lämmöt ei ole nousseet :( Oon itekin harkinnu että ensi kiertoon vois ostaa tikut ja kattoa ilmestyykö niihin mitään. Nyt siis kp15.

Toivottavasti kierto ei ainakaan paljoa venyisi jollet nyt plussaa mannikka :(

Täällä kp 15, tai niin luulin. 1.12. alkoi ekat menkat tyhjennyksen jälkeen, mut ne jatkuu edelleen. Niukkaa vuotoa, välillä punaista välillä rusehtavaa. Tein raskaustestin, joka näyttää edelleen haaleeta plussaa. Soittelin naistentautien polille, mulla on nyt ens maanantaille aika tsekattavaks. Kuulemma ultraavat kohdun, et onko tyhjentynyt kunnolla. Hitto miten ottaa päähän, et tää tälleen pitkittyy. Nyt jo 7 viikkoo tyhjennyksestä. :mad:

Täällä on menossa kp18 ja samat ongelmat kuin Violinalla. Uskoisin oviksen silti olleen jo oireiden perusteella ja tänään voisi olla ehkä dpo4? Täti kurvaa kylään juhlallisesti jouluaattona..

Kävin neuvolassa papassa ja terveydenhoitaja lupasi, että saan soitella keväällä ja katsovat, mitä perusterveydenhoidon puolella voivat tehdä, jos raskaus ei ole alkanut siihen mennessä. Lapsettomuuspuolelle emme saa lähetettä, kun on jo ne kaksi yhteistä lasta, mutta jotain pystyvät ilmeisesti tekemään terveyskeskuksen kauttakin. Vähän sellainen olo, että antaa olla koko homman nyt ja katsotaan, mitä keväällä tapahtuu, mutta kai sitä silti tulee yritettyä edes jollain asteella.

Vasemmalla puolella munasarjojen paikkeilla tai jossain siellä päin on ollut nyt todella kovia kipuja oletetun oviksen jälkeen. Siis sellaisia, että vievät toimintakykyä..

Voi ei noita lämpöjä violina ja elaffy :( jospa vaan lämmöt nyt jostain muusta syystä alhaalla .. ainiin, elaffy, olitkos sie päivälämmöistä bongannu oviksen? Mie oon joskus testimielessä niitäkin mittaillu ja niistä myös oviksen ja lämmönnousun bongannu :) varmaan jopa luotettavampi sillon kun yöunet ja heräämisaika vaihtelee rajusti..

Miuk, harmi tuota vuotelua. Toivottavasti nyt maanantain jälkeen jo saatas asia hoitoon, ja uuteen kiertoon!

Ainiin! Kyselikö joku täältä jossain muussa ketjussa miehen testosteronitasojen nostosta? Raaka valkosipuli pitäs auttaa siinä. Muisti on niiin hyvä ja valikoiva :D

Voiko lämmöt päivällä mitata? :s jokainen juttu minkä oon aiheesta lukenu on tuntunu painottavan sitä että tarpeeksi pitkä unijakso täytyy olla takana ja ei saisi edes sängystä nousta ennen mittausta :s

Minä huomaan päivälämmöissä nousua oletetun oviksen jälkeen. Ennen ovista mittari näyttää alle 36 astetta, mutta oviksen jälkeen saattaa nousta jopa yli sen.. :) Tämän kierron olen mitannut vain aamuisin ja käyrä näyttää tähän mennessä tältä:
8130d7c6986c92e5bdde12eab69d4064

Oviksen tuo ennustaa 11 päivän luteaalivaiheen ja keskikierron mukaan. Luteaalivaihe oli noin 10-11 päivää ennen tyttöjä. Silloin oli käytössä ovistikut..

Nyt limat ja jomottelut sopisivat suunnilleen samaan haarukkaan. Tikuttanut en ole, eikä lämmöt nyt oikein tue tuota arvausta.. :/

964f93cc856df8dbf9039e8afb110dad

Mun lämpökäyrä näyttää tältä. Oviksen ennusti kp11 mutta kp8 mulla oli kohdunnapukka niin ylhäällä etten yltäny koskemaan. Mutta ei ole mitään kovin huomattavaa vaihtelua ollut lämmössä. Joinain päivinä en päässy mittamaan, oli reissua yms. Pitäiskö kokeilla päivälämpöä ens kierrossa :D otitko elaffy aina samaan aikaan lämmön? Mihin aikaan suunnilleen?

Toisaalta FF on melkein kaikki noista mittauksistakin näköjään merkannu "epätarkkoina", tommosilla tyhjillä ympyröinä. Eli onkohan tähän nyt luottaminen taas yhtään >:(

Minä oon mittaillu päivälämpöjä,mulla heti menkkojen jälkeen n. 36.8, sit ennen ovista alkaa nousta 37 kieppeille.. ovis ku on/ohi, niin lämpö käväsee päivällä jopa 37.7 tai .8..ja posket punoittaa..mut tätä on ollu mulla hankala ennustaa, ku nii pitkiä ollu kierrot.. mut nyt toivon, et kapseleiden myötä kierto ois vähä lyhyempi.. limat ainaki antaa nyt siitä viitteitä..

Taidan tosiaan kokeilla noita päivälämpöjä ens kierrossa, en nyt joka aamu oo heränny samaan aikaan jos lapset on nukkunu pidempään.

Jopas on lämpöjä! Violina, siulla vois ton käppyrän mukaa olla ollu ovis kp13, jos siis lämmöt vielä pysyy ylhäällä!

Tässä kuva miun päivälämmöistä, joku vanha kierto siis kun on jaksanu kunnolla mitata :D joskus 11 aikaan oon mitannu.. aika selkeä miusta
5ee0dac21f68d18f6198d3be23b1f2de

No on kyllä tosi selkeä, mannikka! Sitä mäkin katoin että olisko vasta nyt ollu :s no, katellaan kuinka pitkä tästä kierrosta tulee.

Tässä tää "kierto":
e06e94488ca52d80e81ef6ddccb9fd2c
tai siis loppupää, enkä nyt ees useaan päivään oo mitannu. Nää on melkein heti herätessä mitattu, ja heti paljon epäselvemmät :( ja kyllä huomaa jos on ollu huono yö, ni lämmöt on heti alempana..

Voi miuk, toivottavasti nyt normaalisoituis tilanne pian :(

Tsemppiä teille muille. Itsellä loppui menkat maanantaina. Täällä siis strattaillaan kiertoa. Josko nyt alkais tasaantua. Sen km myötä oli kuukauden aika kaks viikon pitusta vuoto jaksoa. Oon niin väsynyt. En tiedä mistä johtuu mut oon tosi eristäytynyt ja sosiaaliset tislnteet isommassa joukossa on tosi voimia vieviä. Ahdistaa muutenkin helposti, varsinkin iltasin. Ei oo yhtään mun tapaista tällänen kotiin innottautuminen. No ehkä tää tästä, olo kyllä alkaa helpottua kokoajan.

Takaisin