Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Meillä ei oo ollu ehkäisyä käytössä ollenkaan. Imetys ja menkkojen puuttuminen olleet hyviä ehkäisyjä. Vauva ois kyllä saanu jo, mutta meillä kestää aina tässä. Esikoista odotettiin 4,5 vuotta. Toka tulikin 7 kk esikoisen imetyksen lopettamisesta,vaikka menkkakierto oli täysin vielä sekaisin. Aivan yllätyksenä,ilman yritystä..
Tän toisen imetyksen aikana mulla alko menkat, muttei kovinkaan säännöllisesti oo tullu.. muttei kyllä näinkään pitkää väliä oo ollu ku nyt kp 41/33-39..
Nii ja lapset 3/13 ja 7/15

Heipsan!

Ilmaannuin tänne tuossa lokakuun alussa kierukan ollessa vielä paikoillaan ja nyt vasta aletaan päästä tositoimiin, menossa on yk 1 ja kp 4. Kierukka lähti vasta neljännen ronkkijan toimesta (aluesairaalassa nukutusvalmiudessa, onneksi nukutusta ei tarvittu mutta lähellä se oli) ja nyt siis meneillään ekat menkat kierukan poiston jälkeen. Tosi niukat nämä näyttää olevan, mutta jospa kierto muuten normalisoituisi ja tietty toiveena raskautua heti tästä kierrosta... [emoji6] Tiputaan sitte korkeelta ja kovaa jos ei kolmosta alakkaan heti kuulua.

Toivon muillekin kuumeilijoille pikaisia plussia ja pettymyksen kohdanneille tsemppejä!

Yrityksen pituutta miettiessä kyllä melkein pitäs ikää huomioida.. mutta siis joo toki jos on useiden vuosien yritys ja vaikka vielä lapsettomuushoidot päälle, niin eihän se toki oo lähellekkään sama kuin vaikka vajaa vuoden yritys. Tästä http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2012/10/05/article-2212922-155A6230000005DC-931_468x265.jpg katselin vähän noita todennäkösyyksiä.. niin meilläkin kakkonen tärppäs yk7 ja siihen mennessä ois 76% samanikäisistä jo plussannu, nii kyllä keskivertoa pidempi yritys oli vaikka ei edes sen vuoden yli mennyt. Mutta niin, huvikseen nyt laskin, turhapa tätä kai enempää jauhaa..

Elaffy, toivon todella et tein ei nyt tarvi yli vuotta yrittää!

Toivottavasti ilona tärppää pian! Ja aika hurjalta kuulostaa tuo kierukan poisto :o

Elaffy, toivottavasti saisitte nopeammin plussan tällä kertaa!

Mamman haave, olettepa tosiaan joutunut ekaa odottamaan! :O Meillä kakkoset ihan samanikäiset näköjään :)

Sulla on ilona ollu kierukka ainakin kovin paikoillaan :O
Tervetuloa mukaan!

Juu ei todellakaan mitään mukavaa ollut se kierukan poisto ja päätinkin etten enää kolmatta kertaa halua samaa kokea vaan tulevaisuudessa mietitään jotain muuta ehkäisyä. Ennen kuopusta oli siis sama homma, sillon tosin lähti vähän iisimmin, nyt jouduttiin kaivamaan ihan tosissaan ja monilla eri instrumenteilla...

Niin ja kiitos tervetulotoivotuksista, tosi mukava saada vertaistukea! :)

Mikä sitten on pitkä yritys? 4kk yrityksen jälkeen noin puolet pareista raskautuu ja vuoden yrityksellä minun ikäisistäni noin 80-90% raskautuu. Tilastojen valossa yli vuoden yritys alkaa minusta olla kyllä jo pitkä. Vielä ei vuotta ole mennyt meillä tällä kierroksella, mutta eiköhän siihen taas mennä..

Meillä on 5/15 syntyneet.

Kyllä mun mielestä yli pari vuotta on "pitkä yritys". Henkisesti se on varmasti vielä pidempi. Onhan niitäkin ketä on yrittäneet viisi vuottakin. Tutullani 11yritys vuosi menossa. Tässä kirjotelleistä ei ketään ole vielä tämän yrityksen kohdalla vuottakaan takana.

Täällä yritystä takana 1v5kk. Eka ja toka lapsi sai molemmat alkunsa yk1. Joten vähän ollaan ihmeissään että miksei nyt onnistu. . :/

Meillä ennestään pojat 8 ja 6 v. Eka tärppäs yk 1 ja toinen yk 2. Ja nyt siis menossa yk 1.

Pätkis85, varmasti tosi turhauttavaa mutta tuollaistakin tapahtuu :( toivottavasti teidän ei enää kauaa tarviis odottaa <3
Jee! Kunpa seuraava tärppi tulee nopsaan ja tarttuu kovasti kiinni, miuk! :)

Mää en nyt tajua tätä mun kiertoa. Aamupäivällä tuli jo pyyhittäessä aika paljon punaista,muttei kuitenkaan siteeseen sti. Kipujakaan ei oo, ja ööö ei muutenkaan tunnu missään..

Mamman haave, et oo testannu kumminkaan?

Ei alkanu menkat yöllä! Nyt harmittaa etten aamulla testannu :D huomen aamulla sitten jollei menkat ala. Yritän ainakin olla reipas ja odottaa sinne asti :D

Tervetuloa uusille! Mä en täällä juuri kirjoittele, yritystä takana toukokuusta 2015, ei tuloksia ei mitään. Omalta kohdalta varmaan ikä tehnyt tehtävänsä enkä siksi enää onnistu raskautumaan, tosin yrityskään ei ole ollut ihan hirveän aktiivista. Edellistenkin kohdalla meni kauan ennenkuin raskauduin, tosin olin silloin nuorempi. Mun lapset 1/2012 ja 8/2014.

Toivotaan Pätkis85 tosiaan että nopeesti tärppäis !! Itsellä mennyt just toisinpäin, että eka antoi vähän odottaa ja toka tuli pommin lailla ekasta kierrosta.

Jatkan kyselyitäni, nyt kun tiedetään lasten iät ja yritys ajat :) . Minkä ikäisiä te äidit olette? Itselle napsahti kesällä 30v mittariin. Sekä näin juuri samaanaikaan yksin saunassa istuvana kysäsen vielä, että mitä harrastatte? Millä saatte mieltä ja kehoa rentoutumaan? Mä saunon, miehen kanssa tai ilman. Monta kertaa viikossa :) . Sekä oon alkanut nyt iltaisin piirtämään (samallapyörii illalla tullut salkkarit ja muut ohi menneet ohjelmat netin kautta :) ). Sekä väkertelen ovikranssia jouluteemalla myös. Lasten kautta aina löydän sen piirtämisen aina uudestaan :D . Esikoinen kun otti kynän käteen ja alkoi tuhertaa paperille, innostuin itekkin. Nyt oli taas monta vuotta piirustelut tauolla ja nyt kuopuksen kanssa piirretty ja jatkan sit illalla vielä itekseni :) . Ja btw oon alknaut käyttöä kahvinporoja naaman kuorintaan, todella hyvältä tuntuu. En oo sekottanut niihin edes mitään :) . Sipasen vaan kädellä kiposta poroja ja hieron naamaan. Jää tosi miellyttävän tuntuiseksi iho sen jälkeen.

No nyt alkaa lähteä lapasesta :D meen takas löylyyn :D

Heippa

Oon ollu jonkun aikaa poissa mut eipä tänne mitään uutta kp.38 olis tänään..
Meillä tosiaan 4/2013 ja 5/2015 syntyneet pojat. Esikoinen sai alkunsa 4kk yrityksellä ja kuopusta yritettiin 1v 1kk.. Nyt ollaan kolmatta yritetty kesäkuusta lähtien..

Tervetuloa uusille ja kaikille toivon pikaista plussaa :)

Takaisin