Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Elaffy toivottavasti palelu ois hyvä merkki ;)

Gnome tervetuloa :)

Violina, kyl voi lämmöt nousta lisää kun raskautuu! Voi kyllä nousta ihan muutenkin..

Ei mitään uutta, oon mittaillu lämpöjä ja kuluttanu ovistestejä.. ffn mukaan nyt ois dpo4, mut epäilen kyllä. Ovistestiin en oo plussaa saanut, vaikka yleensä kyllä saan.

Muoks. Näköjään en oo tehny ovistestiä ffn dpo-1 päivänä :(

Plussatuulia toivottelen kaikille!

Täällä reilu 4 viikkoa lääkkeellisestä tyhjennyksestä, perjantaisessa testissä oli edelleen hailura plussa näkyvissä. Oon testaillut kerran viikossa, hitaasti näkyy tuo hcg laskevan. Kovasti odotan, et pääsis uuteen yritykseen. Ehkäisyä ei oo käytössä, mut eipä tässä vielä mitään mahiksia oo, kun on edellisestä yrityksestä hormonia jäljellä. Kerrankin sitä odottaa negaa ku kuuta nousevaa. :rolleyes:

Mäkin palailen takaisin. Keskenmeno dg tuli perjantaina. Päivä kerrallaan etiäpäin. Paljon ollaan mietitty vieläkö uskalletaan yrittää mutta näin se näyttää menevän.
Emme yrittämällä yritä vaan annamme tulla jos on tullakseen. Näillä näkymin hakeudun sterijonoon ensi vuoden syksyllä/lopussa.

Tervetuloa takaisin miuk ja WM, vaikka ikävissä merkeissä palailette :( voimia molemmille <3

Mannikka, on ilmeisesti siis mahdollisuus että ovis oli juurikin silloin kun FF sitä ennusti? Toivotaan parasta! :)

Täällä piinailu jatkuu, huomenna pitäis lyhyimmän kierron mukaan menkat alkaa.
Tänään dpo12 ovistuntemusten mukaan.

Pahoittelut wm :(

Violina, joo onhan se mahdollista.. synnytyksen jälkeen ei oo vielä menkkoja näkynyt, mut kovasti kroppa yrittää ovista saada aikaseks.. 2kk vielä (enää?) siihen kun esikoisen jälkeen alkoi ekat menkat, eli eli jännää :D turhauttaa vaan kun ovisoireita tulee ja menee, alamahakin vihloo jo aika ikävästi.. nyt siis 3 vai 4 viikkoa jo ollut. Vähän väliä valuu eggistä ja o -testi melkein +, ja lämmötkin vaan sahaa.. tänään palasi taas ennen ovista lukemiin, niin joko sitä ovista ei ollut tai sit tänään/huomenna alkaa menkat.

Missä mun menkat on??? Kp 41/33-39 :O testin teen vasta torstaina jos ei ala sitä ennen. Piinaavaa. Mutta oon jo asennoitunut seukki kiertoon ku ostin reissusta gelee royale tabuja :-) jospa sit tärppäis :-*

Toivottavasti mannikka nyt jotain tapahtuisi, varmasti turhauttaa tuommoinen epätietoisuus :(

Mamman haaveelle plussatuulis ihan viimeistään gelee royale kiertoon! ;)

On tää kamalaa, koko ajan stressaan alkaako ne menkat huomenna. Luulis että olis ees vähän enemmän malttia kun jo kaksi pientä löytyy kotoa mutta ei näköjään :D

Mahtaa menkat tulla. :-\Taas punaista tuloillaan pyyhittäessä. Alkais vaan kunnolla, nii pääsis seukki kiertoon ja jos sit vaikka lyhenis vähä kiertoki..

Pahoittelut elaffy menkoista :(

Mamman haave x3 toivottavasti tulee plussa ennemmin kuin menkat!

Kannatti valittaa, kun tänään o-testi näytti tältä

19c88a285c09ac47256121d6adf283ad
. Kuva on kyllä kuivasta testistä, kun en ehtinyt kuvata tuoreeltaan.. eihän nuo ihan tasavahvat oo, mutta miulla ei ookkaan ihan kaikilla testimerkeillä tasavahvoja tullutkaan. Vähän pahaan paikkaan loppu testit, tuo oli nimittäin viimenen :confused:. Noh mittailen kuitenkin lämpöjä niin se ovispäivä selvinnee oli plussa sit tänään tai huomenna (tai milloinkaan).

Paljon täällä on porukalla yritystä takana?

Harmi elaffy, että olette jo noin "kauan" saanut yrittää. Tulisipa pian se uutinen pikkusesta!

Meillä on nyt 6kk yritystä. Tuplia tekemällä tehtiin 1v4kk, joten mitään pikaraskautumista en odota tälläkään kertaa. Olisihan se tietysti silti kiva, että saisi jatkaa näillä samoilla kotona olemisilla seuraavankin lapsen. Siinä mielessä toivoisin uutta raskautta mahdollisimman pian..

Meillä eka yk menossa ja tämäkin alkoi kesken kierron tavallaan tjot-meiningillä. Nyt vasta parin viime päivän aikana ollaan vähän puhuttu yrittämisestä, tai lähinnä raskaustesteistä. Omituista, omituista... :D

Kaksi edellistä on tärpänneet yk2 ja nyt jännittääkin ollaanko yhtä onnekkaita tällä kertaa.

Me aloitettiin kolmosen yritys kesäkuussa, yk3 tärppäs, mut se oli tosiaan tuulimuna.

Meillä menossa yk1, tai siis ekaa ovulaatiota tässä metsästän.. vähän jänskää et miten käy, kun esikoinen tuli kumin läpi ja toista yritettiin 8kk (7yk). Ei siis lopulta kovin pitkä aika, mut kyllä se sillon pitkältä tuntu..

No ei kellään (ainakaan vastanneista) ihan hirveitä aikoja vielä, vaikka tietty odottavan ja paljon toivovan aika on pitkä. Mulla on itsellä ollut menkat ehkä nyt 5krt kuopuksen saanninjälkeen. Alkuun kierto heitti miten sattui, mut tietyn tuntuisia päiviä ehkä välttelin, koska toivoin ettei ihan vielä tärppäis. Ajatus on tässä kuukausien varrella kypsynyt ja viime kierrosta tuli keskenmeno. Tosi aikasilla viikoilla. Tunsin jotenkin kokoajan että kaikki ei oo kunnossa, vaikka alku näyttikin lupaavalta, mutta sitten ei enää. Sen jälkeen vasta konkretisoitui se kuinka paljon oikeesti jo toivotaan raskautta. Eli varmaan vois sanoa, et meidän yritys lähti tässä kierrossa käyntiin :) .

Tsemppiä kaikille ja tulkaa ihmeessä päivittämään tietojanne tänne :) mua kiinnostaa ainakin ja nyt polttelee tämä aihe :)

Mua on alkanu pelottaa keskenmenot nyt, niitä tuntuu olevan niin monilla kirjottajilla :(

Mulla jatkuu alavatsalla menkkajomoa lievempi kipu, ollut päällä jo viikon. Ei kyllä tämmöistä ole ollut ennen menkkoja, saa nähdä tarkottaako mitään. Tänään kp24/24-29. Eilen tuli raskauskeijun paketti ja tein iltapäivällä CBn liuskatestin, negahan se oli. Ei mitään järkeä ollu tossa testaamisessa mutta poltteli niin pirusti :D Toisaalta ihan hyvä että testasin niin nyt jaksaa sitten kiltisti ootella ainakin huomiseen ;) mulla alkaa menkat yleensä yöllä eli ensi yönä saattaa jo hanat aueta.

Meillä pojat 9/13 ja 9/15. :) Poikien välissä meillä oli yks myöhäinen kkm, rv 18 todettiin.

No ei kellään (ainakaan vastanneista) ihan hirveitä aikoja vielä, vaikka tietty odottavan ja paljon toivovan aika on pitkä.
Mikä sitten on pitkä yritys? 4kk yrityksen jälkeen noin puolet pareista raskautuu ja vuoden yrityksellä minun ikäisistäni noin 80-90% raskautuu. Tilastojen valossa yli vuoden yritys alkaa minusta olla kyllä jo pitkä. Vielä ei vuotta ole mennyt meillä tällä kierroksella, mutta eiköhän siihen taas mennä..

Meillä on 5/15 syntyneet.

Takaisin