Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Teidän juhannussuunnitelmat kuulostavat aivan mahtavilta, ilmatkin pitäisi olla upeat tänä vuonna!!! Me ollaan kanssa pitkään jo pohdittu ulkoporeallasta tai paljua, mutta ei olla osattu vielä päättää kumpi olisi meille sopivampi ostos. Palju olis helppo ja halpa lämmittää, mutta sitten saa olla sitä koko ajan pesemässä ja vaihtamassa vettä. Oletteko olleet tyytyväisiä porealtaaseen? Lämpiääkö vesi helposti? Joo, mut ymmärrän hyvin, ettei ole mikään hoppu raskautumiseen vaan voisi ihan hyvin nauttia ensin tästä kesästä ja sitten vaikka syyskuussa raskautua.

En bongannut ovista, lauantaina alkoi ihmeellinen tiputteluvuoto...jota kesti pari päivää, ihan vain pyyhittäessä siis tuli, joten ei ole varmaan tosiaan mitään ovista ollutkaan, taitaa vaan olla kroppa vielä niin sekaisin et menee hetki ennenkuin ovista tulee...odottelen nyt kunnon kuukautisia ja yritän ottaa rennosti ...mikä muuten ei ole kovinkaan helppoa....nyt ajattelin olla tikuttamatta joka päivä, mut jos huomaan oireita niin sitten tarkistan tikuilla olisko ovis...näin ajattelin mennä seuraavan kuukauden...katsotaan miten käy, maltanko antaa tikkujen olla kaapissa...

Hauskaa juhannusta ja nauttikaa kun saatte lapsetkin hoitoon!!!!!!!

Joo, ei todellakaan ole helppo ottaa rennosti. Olen molemmilla aikasemmilla kerroilla raskautunut melkein jo siitä, että alkkarit on samassa pyykkikoneessa (esikoinen oli onnellinen yllätys ja toinen tärppäsi kolmannesta kierrosta), niin jotenkin koko ajan tosi vaikea olla. Tänään alkaa oviksen tikutus, tosiaan sen 30kpl tikkuja tilasin :rolleyes: ei pitäs loppuu kesken :D

Ei saatukaan lapsia hoitoon juhannukseksi, mutta onneksi päivän aktiviteetit oli niin väsyttäviä, että pojat nukahti jo ennen yheksää ja hyvin ehdittiin siis ukkokullan kanssa vielä saunaan ja poreisiin :)
Mekin aluksi harkittiin paljua, mutta poreet vei voiton, ihan jo sen takia, että allas maksoi meille hyvään henkilökuntahintaan vain 100€, vrt palju olis ollut yli 1500€. Vesi lämpiää 1,5-2 astetta tunnissa ja sähköllä, eli ei ihan jokapäiväistä hupia tuo ole. Helppo on pitää puhtaana ja nyt ollaan kerran vaihdettu vesi (ja sekin vain sen takia kun oltiin reissussa ennen juhannusta, ja sinä aikana tietenkään voi suodatinta pitää päällä, niin oli tullut sitten levää..) Tableteilla ja suodattimelle pysyy vesi hyvänä muutaman viikon. Riippuen tietty miten usein kylpee.

Mites teidän juhannus? Alkoiko kunnon menkat vai oliko tiputtelut jotain ihan ylimääräistä?

Moikka,

juhannus meni rauhallisesti kotosalla, siskon luona ja anoppilassa. Kuulostaa aivan ihanalta tuo poreallas systeemi..ei tässä auta kuin alkaa vaan säästämään rahaa....

Viime keskiviikkona huomasin ihme vatsakipuja ja päätin sitten testata ovista ja torstaina tulikin sitten selkeät kaksi viivaa tikkuun! Päästiin vielä ovis hyödyntämäänkin, MUTTA sitten alkoi se epäilys...oliko se oikeaan aikaan, pitäiskö vielä jne....ja viikonloppuna taas vaihteeks aloinkin stressaamaan sitä tilannetta kun joudun töissä ilmoittamaan että jäänkin TAAS äitiyslomalle. Olen siis ollut kolme vuotta poissa ja nyt palaamassa takaisin. Kuulin viikonloppuna vanhasta luokkakaveristani, joka on viiden vuoden jälkeen palaamassa takaisin töihin (kaksi lasta putkeen) ja nyt hänelle ei enää tarjota samaa työtä vaan on alennettu reippaasti helpdeskiin...tosi kurjaa...siitä varmasti sitten tämä paniikki ja stressi!!!! Mä tulin siis taas siihen tulokseen, et ne tikut eivät vain yksinkertaisesti sovi mulle, koska sitten tiedän että nyt on mahikset raskautua, niin stressaan aivan turhasta! Eli ensi kuussa jätän ne kaappiin ja mennään ihan omien tuntemusten mukaan joka toinen päivä mentaliteetillä, se toimii meillä!

Oletko jo onnistunut bongaamaan oviksen?

Ei oo vielä ovista löytyny, mutta jos kierto on samanlainen kuin edellinen, niin oviksen pitäisi ollakin vasta loppuviikosta. Tänään oli jo melkein yhtä tummat viivat ovistestissä, mutta taitaa mennä tänään vielä harjottelun puolelle ;)

Mäkin oon miettiny, että miten töissä reagoidaan kun/jos jään taas pois... Toisen raskauden tultua töissä ilmi mut nimittäin kylmästi "alennettiin" :/ Mut saa nyt nähä, mua ei yhtään kiinnostas mennä ees takas töihin. Oon siis vielä vuoden vaihteeseen hoitovapaalla. Mut jos nyt tässä kierrossa raskautuu, niin eipä siellä tarttis kökkiä kun pari kuukautta ja sen jaksaa, etenkin kun jos menee vanhan kaavan mukaan, niin joudun sairaslomalle/vuodelepoon joskus rv 30.

Peukut pystyssä teille tälle kierrolle :) Ens kuussa ei tartte testata kun yks testi ;)

Jes! Tänään viimeinkin (kp 22) vahva ovisplussa! Harmi vaan, että mies on rilluttelemassa.... Saas nähä miten pitkä tästä kierrosta tulee noin muuten...

Joko siellä alkaa olla piinaavat hetket käsillä?

Hieno juttu!! Toivottavasti sait miehen kuitenkin kellistettyä!!!! Jollain lailla sekin lohduttaa että saa sen ovisplussan vaikkei raskaustestiin plussaa tuliskaan, koska sitten ainakin tietää et kroppa toimii....

Ei kyllä jännitä yhtään...olen sata varma et menkat alkaa kun ei ole minkäänlaisia oireita...olo on mitä mainioin...ihan varmasti jännitin ja stressasin taas niin paljon tätä raskautumista ja töihinpaluuta ettei napannut...joo mä olenkin jo siirtänyt katseet seuraavalle kuukaudelle ja keksinyt monta hyvää puolta huhtivauvalle!!! Ja mieskin olis seuraavan oviksen aikana kesälomalla joten saisi varmasti tuon oviksen hyödynnettyä kunnolla!!! Katseet siis sunnattu jo eteenpäin ja kovasti jo odottelen tätiä saapuvaksi....

Sain kuin sainkin sitten vielä kellistettyä ;) Kahdesti :D Testikin näytti plussaa vielä seuraavana päivänä, niin uskon että saatiin hyödynnettyä :cool05 Jotenkin mulla on kuitenkin sellanen olo, ettei tästä kierrosta kyllä tärppää. En tiä miks...

Sinne toivon kuitenkin sitä plussaa :) Koska sulla pitäs menkkojen alkaa?

Hienoa! Niin sitä pitää!! Nyt vaan kaikki sormet ja varpaat pystyyn, että tämä on SE kuukausi ja nyt sitten tulee plussa!!!!

Tiistaina olis pitänyt menkkojen alkaa, mutta maanantaina iltapäivällä alkoi ja vähän vuotamaan ja nyt näyttää vaan kiihtyvän...yes, nyt on todellakin ensimmäiset menkat menossa...aikaisemmin tuli vain jotain ihme tuhrua pyyhittäessä eli nyt varmaan tää kroppa toimii kunnolla. Tänään on ollut selkä ja alavatsa kipeänä...mä en edes muista koska mulla olis olllut näin runsaat menkat ja tällaisia kipuja, joo eli todellakin nyt on suunnattu katseet jo täysillä ensi viikkoon, silloin onkin taas jo ovis ja miehellä loma, joten hyvältä näyttää!!!!

Nyt vain lehmänhermoja sinne piinaviikkoihin ja ei muuta kuin tuplaviivat tikkuihin!!!

Eipä tarvinnu tässä kierrossa jännitellä turhan kauaa... Menkat alko maanantaina n. viikon etuajassa (kun oltiin mökillä jossa ei ole juoksevaa vettä ja nukuttiin vielä anopin ja appiukon sängyssä :smiley-ashamed008 ) kp 30, joka on kyllä se oikee kierron viimeinen päivä mutta kun se ovisplussakin tuli vasta kp 22 ja 23... Kai tässä on vielä kroppakin ihan sekasin, vasta kuitenkin kolmannet menkat synnytyksen jälkeen.

Joko sulla ovis kolkuttelee, meinasitko tästä kierrosta testailla vai meetkö ihan omien tuntemusten mukaan?

Ovis oli ja meni, tuli hyödennetty ja loppuviikosta selviää tulos. Tänään on ollu ihme nippailua ja menkkamaisia kipuja eli pahaa pelkään. Tikkuja en käyttänyt enkä huomannut/tuntenut mitään oireita. Ei ole kyllä fiilikset kovin korkealla, veikkaan ettei meille tullut huhtivauvaakaan!

Joko sulla alkaa pian ovia lähestymään ja yrittäminen? Joskohan kroppa hiljalleen alkaisi toimimaan ja kiertokin tasaantumaan!

Mulla on sulle peukut pystyssä :) Jospa olisikin raskausnippailuja ;)

Huomenna pitäs olla laskurin mukaan ovis, mutta ei oo tikussa plussaa näkyny :/ Oon sit miettiny, et jos mulla on luteaalivaihe vaan sen n.7vrk, et voiko sillon edes raskautua :S No, todistettavasti niin on kahdesti käynyt, mutta epäilyttää... ja miten sekaisin kierto muka voi olla vielä 1v2kk synnytyksestä???? Ahistaa... Ei pitäs tikuttaa tota ovista ollenkaan, vaan mennä joka toinen päivä vällyjen välissä - systeemillä...

Täällä odotellaan vaan..kipuja on eli kyllä pahalta näyttää...alkais nyt vaan kunnolla niin pääsis uuteen yritykseen. Kaikista ärsyttävintä on tää odottaminen ja epätietoisuus kun koko ajan kuitenkin pieni toive elää...
Joka toinen päivä on mustakin hyvä systeemi ja tikuttaa vain tarkistaakseen omia tuntojaan.

Miltäs siellä näyttää? Toivottavasti kahta viivaa ;)
Täällä viimeinkin kaksi viivaa testissa. Ovistestissä siis. Eilen illalla vähän siihen malliin juilikin, että ajattelin jotain olevan tapahtumassa :) Nyt on poreallas lämpimänä ja justiin lähen ukkokullan viettelemään :D Joku kesäflunssa mut on myös löytäny, kurkku kipee eikä ääntä lähde ja nokkakin meinaa vuotaa, mutta helkkari sentään! Vaikka väkisin makaan ton miehen seuraavat 5 päivää!

Yes, nyt on kyllä asenne kohdallaan! Mikä voi olla ärsyttävämpään kuin se et odottaa ja odottaa ovista ja sit vihdoin kun se tulee niin jompi kumpi on kipeenä!! Mä pidän peukkuja et nyt nappais!!!

Kp1 ja palattiin takaisin lähtöruutuun....fiilikset todella maassa...miten sitä sais tän pääkopan tyhjennettyä tästä touhusta...miten mä opin olemaan stressaamatta???? Sitä on taas pari viikkoa aikaa pohtia ennen seuraavaa ovista....

Voi itku :( Mulla oli jotenki tosi hyvät fiilikset sun puolesta tälle kierrolle :/

Niin oli mullakin...mä vähän epäilen et olis ollu kemiallinen raskaus tällä kertaa kun oli koko viikon sitä ihme tuhruvuotoa ja sit lauantaina alkoi todella runsas vuoto...no jos ens kerralla kiinnittyis sitten kunnolla!!!

Päästään tässä ensin jännäämään sun puolesta...ajoitus oli ainakin kohdallaan niin josko saisit nyt sen plussan!!!

Mä yritän olla laskematta päiviä ja tikuttamatta, katsotaan miten onnistun siinä, vaikeeta se ainakin tulee olemaan....

Tää on niin piinaa! Vielä viikko ennenkuin voi testata! Toisaalta kakkosesta tein plussan rv3+2, eli teoriassa vois..öö... tiistaina näkyä testissä jos jotain on tapahtunu. Toisaalta ei halua testata liian aikasin, ettei tarvis pettyä... Tuskaa! Piinaa! :excited001 :BangHead Kauheesti tekis mieli lähtee tänään baariinkin, kun olis vielä mahdollisuus, mutta taidan jäädä kotiin säilömään punajuuria...

Kuis sulla?

Voi, mä oon niin malttamaton! Tein tänään ovistestis (jostain luin, et se vois näyttää raskauden varhaisessa vaiheessa?) ja kaksi viivaa siihen tuli, testiviiva ei ollut yhtä selkeä kuin kontrolli, mutta erittäin hyvin luettavissa. Aiemmissa tikutuskierroissa on viivanpaikkakin kadonnut täysin oviksen jälkeen. Pahaaoloakin on ollut oikeestaan koko päivä ja pissattanut muutenkin ehkä normaalia enemmän (tai sit mulle tuli vaan kahesta lasista viiniä kankkunen ja ylitulkitsen nyt kaikkea....). Mut silti! Pudotus tulee olee korkeelta jo ei nyt tärpänny. Mutta on jotenkin tosi hyvä fiilis :)

Vituiks män, pitikin edes haaveilla... kp1.

Eikä!!! Pahoittelut!!! Toi on niin ärsyttävää kun jo ehtii toivomaan ja sit tiputaan korkealta ja lujaa!!! Mä en tiedä kumpi on parempi, testata heti et tietää mitä on tulossa vaiko odottaa...molemmat yhtä pahoja!!!

Ei muuta kuin tsemppiä ja uuteen yritykseen vaikka nyt vituttaakin lujaa....

Takaisin