Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

AARRRGGH!

Nyt kaivataan rohkaisua.
Korvatulehduksesta/antibioottiripulista ja vielä jostain muusta pöpöstä kärsivä vauva (huutaa tauotta kaikki yöt) ynnä vauvaa huiskiva, mustasukkainen uhmaikäinen isoveikka saivat tilapäisesti kuumeen laskemaan alilämmön puolelle.

Jotenkin vähän omituinen olo, kun kovasti haluaisi ja tietääkin, että oikeasti pärjäisi, alkaa nämä realiteetit hiljaa hiipiä tajuntaan. Epäilyttää, epäilyttää...eikä se ole yhtään kiva!

Ehkäpä tähän kylmäjalkailuun on syynä se, että varsinaiseen yrityksen alkuun on vielä ainakin puoli vuotta. Vielää hyvää aikaa hermoilla. Toivottavasti joku teistä pian plussaisi, että saisi vähän muistin virkistystä, miksi kaikki kannattaa. Enemmän kuin toivottu ja tervetulluthan se vauva olisi meille kuitenkin.

Anteeksi hetkellinen omanapailu ja vahvoja viivoja kaikille testaajille. :)

Kyllä muakin epäilyttää vatuvatu toi et niinköhän se kannattaa ja se saakin myös mun kuumeen laskemaan hetkellisesti, mut kun tietää et kuitenkin haluaa sen 3 lapsosen vielä ainakin, niin sama kai se on tähän samaan konkurssiin tehä eikä tosiaan sit kun noi kaks muuta on jo isompia! No joo eipä taas ollu kovin selkeesti kirjotettu mut kuitenkin!

Hyvin se menee, siihen pitää luottaa ( ainakin mä ajattelen näin). Meilläkin on vanhemmalla tytöllä nyt alkanu aika kivat uhmistuhmis kohtaukset ja on kyllä tullu mieleen et vielä tähän kolmas soppaa hämmentämään, ei kiitos, mut kun yli päästään kiukusta niin sit ollaan niin kultasia, niin äitinkin mieli muuttuu taas et kyllä se olis kuitenkin kiva et heitä 3 olis!

Tervetuloa uusille!!!

Pahoittelut Zenille!!! Ei muuta kuin uutta yritystä vaan!!!!

Ainahan sitä miettii jaksamista mut pitää vaan luottaa et kun se tilanne tulee kohdalle niin kaikesta selvitään!

Tänään aamulla sain plussan..nyt mennään päivä kerrallaan ja toivotaan et pieni pysyy matkassa ja on oikeassa paikassa...vielä en ole uskaltanut yhtään iloita asiasta.....

Onnea ja tarrasukkia matkaan Flakes! :angel8 Toivottavasti pieni pitää lujasti kiinni!!

Onnea Flakes plussasta!!! <3 Toivottavasti täältä tullaan kohta perässä... :) Pian pitäis se oviskin olla! Ja sen jälkeen alkaa jälleen oireiden kuulustelu, jänskää aikaa tämä! :)

Paljon onnea plussasta Flakes! :-) Toivottavasti pieni on oikeassa paikassa ja pysyy mukana.

Täällä on vielä yli viikko jännittelyä edessä. Jossain vaiheessa oviksen jälkeen oli fiilis, että olisi tärpännyt, mutta nyt on ollut jo useamman päivän ihan tavalliset olot.

Sukey, aloin miettiä, et sun nimimerkki kuulostaa hurjan tutulta! Taidettiin odotella esikoisia samaan aikaan :) Enpä tainnu tuolloin olla hirmu aktiivinen kirjoittelija, mut joukossa jonkin verran pyörin, eri nimimerkillä kylläkin :)
Tuo kakkonen meillä onkin hieman vanhempi ku teidän kakkonen.. :)

Olen niin malttamaton! Vasta oli ovis ja nyt pitäis jo tietää tärppäsikö! Viikko vielä, et ehkä kenties alkaa oireet ja siitä vielä toinen viikko ennen ku tietää varmaksi... Tää odotus tuntuu niin kovin pitkältä! Tänään juuri näin kaverin, jolla kkn päästä laskettuaika, mikä ihana pallovatta..... ♡

Nakari, tuosta mun tickeristä pystyt laskeskelemaan, onko asia niin. Se on ihan mahdollista, täällä tuli pyörittyä esikoisen aikaan aika paljon. Nykyään vähemmän, kun kuopuksen vauvaryhmä pulisee naamakirjan puolella.

Täällä kurvasi täti kylään heti aamusta. Nyt voin siis hyvällä omallatunnolla nauttia ravintolassa lasillisen hyvää viiniä ruuan kanssa. Ja parin viikon päästä on taas uusi mahdollisuus vauvaan. Onneksi ei ole mitään raskautumispaineita ainakaan vielä. Tulee jos on tullakseen, ja jos ei tule, niin meillä on kuitenkin jo kaksi ihanaa tyttöä :)

Sukey, siitäpä minä sen laskinkin :)
Minä myös kuopuksesta pulisin face-ryhmässä. Mutta se ryhmä valitettavasti jäi ku poistuin facesta kokonaan.. Mutta jäi sieltä yks hyvä ystävä, jonka kanssa ollaan paljon yhteyksissä :)

Hyvä, että tätin kurvailut ei pahasti jurppinu :) Täällä vielä joudutaan reilu viikko odottelee, miten tämän kierron käypi..

Mahtaakohan vehnänalkioöljy ja macat vaikuttaa, täällä sellaset ovislimat, että oksat pois! Testiinkin pärähti kirkuvan punainen viiva :) Oliskohan tää jo se meidän kierto <3 Toiveet on taas korkeella ja fiilis kaikinpuolin hyvä :) Esikoisen kummitädille syntyi vauva toissayönä ja toivottavasti pian päästään häntä nuuhkuttelemaan :) MMmm... vauvantuoksua <3

Kuinka Flakes jakselee?
Sukeylle pahoittelut menkoista, mutta onneksi ei sentään ottanu päähän. Kunpa osaisi itsekin ottaa rennommin tän projektin kanssa...
Nakarille peukut! Ens viikollako pääset jo testailee?
Joko Vatuvatulla on parannuttu?
Mitäs Hulille?

Kiitti! :) Ei ihan ensiviikolla vielä, sen jälkeen maanantaina pitäisi menkkojen alkaa.. Aikaisemmista raskauksusta oon ollut jo viikon ennen menkkojen alkua varma, että nyt on tärpännyt, joten ensiviikolla olisi odotettavissa vihlasuja...
Peukkuja Zeni, että nyt tärppää! :) ...ovislimat on muuten rasittavia :D

Hei vaan kaikille, uusille ja vanhoille!

Eipä olla täällä vielä parannuttu, päin vastoin. Pojan korvatulehdus äityi oikein kunnon riesaksi ja sen lisäksi muutakin murhetta tullut.
Tuo pienin kyllä saa mut harmaantumaan ennen aikojaan. :( Kohta on vapaat loppu ja töihin pitäisi palata, mutta uusia ongelmia ja tutkimuksia tulee koko ajan. :BangHead

Tästäpä syystä poistun takavasemmalle joksikin aikaa, koska nyt ei tosiaankaan ole kolmonen ajankohtainen.

Vahvoja viivoja ja lyhyitä visiittejä (en halua nähdä teistä enää yhtäkään kun/jos palaan).

Onnea matkaan kaikille! :)

Heipä hei! :hello

Tsemppiä piina viikkoihin!!!!!

Täällä oireet alkavat olemaan jokapäiväistä "herkkua", rauhoittaa omaa mieltään kun on kunnon oireita!!! Ensi viikolla varhaisultra, jossa tarkastetaan et tyyppi on oikeassa paikassa tällä kertaa! Jännittää ihan hirveästi!!! Voi kun viikko menisi nopeasti!!

Mukavaa viikonloppua kaikille ja paljon plussatuulia!!!!

Vahvasti on nyt sellainen olo, että plussa tulee testiin alkuviikolla. Vihlaisuja/repäisyjä tulee varsinkin yöllä aina kun asentoa vaihtaa.

Mitä muille kuuluu? :)

Tänne ei mitään uutta, ei oo tuntemuksia eikä mitään muutakaan, oletettavasti mulla alkaa hormonitoiminta vasta kun tuon neidin joskus raaskin rinnasta vieroittaa!!!

Harmi että vatuvatu teillä ei asiat nyt luonnistu, tsemppiä jatkoon kuitenkin, ja toivottavasti teillä vaikeudet rupeais helpottamaan vähitellen!!! Käy kuitenkin täällä kertoilemassa kuulumisia, jos vaan suikin ehdit ja jaksat :hug013

Millon sulla Flakes on laskettuaika? Ja onnea vielä kerran, kyllä täältä perässä tullaan, joskus ainakin!

Nakarille myöskin tsemppiä, toivottavasti olet oikeassa ja plussa pärähtää testiin, millos aattelit testata? Tuu heti kertoo mitä testissä näkyy :grin En minä sillä, että olisin suinkaan utelias laughing7

Jokos Zenilläkin on piinaviikot meneillään?
http://forum.vau.fi/threads/kolmosta-kaipaavat-kuumeilijat.1499858/page-21#

Kiitos! Maanantaina pitäisi menkkojen alkaa, kierto ollut todella säännöllinen. Kaipa mä hätäsenä heti maanantaina testaan.. ei millään malta pidempään odotella! Toivottavasti ei pudota korkeelta! :) Tuun sitten kyllä kertoilemaan..

Huli, kumma kyllä, että silloin kun oikein odottaa hormonitoiminnon palautumista niin ei sitte millään! Kyllä teillekin vielä kolmas kullannuppu saapuu :)

Zenillä taitaa jokuisen päivän kierto olla minun jäljessä? Ensiviikon lopullako jännäillään alkaako menkat vai ei?

Hei vain!
Tiistaina tai keskiviikkona pitäs menkkojen ilmestyä, jos kierto on pysynyt säännöllisenä 29-30vrk. Ihan kauheen korkeella ei toiveet taas oo, mutta saapi nähdä. Ehkä en vielä heitä kirvestä kaivoon :) Todellista piinaa on kyllä ollut. Macan pitäs (muka) helpottaa PMS-oireita, mutta ei ainakaan mulla oo siihen vaikutusta, koko ajan vituttaa tai itkettää. No, on mulla pari hyvääkin tuntia ollut tässä parin vuorokauden sisään... Harmittaa vaan noiden pienten puolesta kun oon niin pahantuulinen enkä jaksa mitään :/ Jalkaakin särkee ihan hulluna, eikä sen takia meinaa oikein juoksu onnistua. Huomenna pitäs yrittää juosta 5km, mutta saas nähä ton koiven kanssa...

Nakarilla on piinailut ihan loppusuoralla :D Ja jokunen lupaava oirekin kai :) Toivottavasti on tärppi käynyt!

Huli: Toi oli kyllä niin rasittavaa odottaa, että hormonitoiminta palautuu :/ Teilläkin pikkuinen vielä niin pieni, etten itsekään raaskisi vielä lopettaa imetystä. Miten sulla menkat tuli esikoisen jälkeen? Mulla on molemmista palautunu vasta kun lopetin imettämisen kokonaan (molemmat vierotin 10kk iässä, kun alko olla liikaa hampaita :D).

Toivottavasti Vatuvatun ei tarvitse lainkaan palata kuumeilijoiden puolella, vaan kolmonen ilmoittaisi tulostaa ihan yllättäen :)

Ihanaa viikonloppua!

Takaisin