Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Ei oo totta, mahtavaa! Oikein paljon onnea marzi! Ihanaa!!! Kiva aloittaa pääasiäinen kun sait heti noin upeita uutisia! ONNEA!

Kiitos Flakes, en millään uskonut että tärppäisi vielä vähään aikaan =) on tää vaan niin jännää vaikka muksuja onkin jo kaksi kipaletta

Onnea marzille! Tosi ihanaa alkuodotusta sulle, ja tarrasukkia ! Itse olen TAAS flunssan kourissa. Toinen kerta melkein perakkain. Toivottavasti ei vaikuta raksautumis yritykseen, koska nyt olis h-hetki niin sanotusti. Tilasin netista tikkuja mielenkiinnosta ja tikuttelin eilen illalla jo positiivisen ja eka lasti laskettiin toissapaivana niin jos vaiks tanaan yrittais viela kertaalleen niin voi ainakin sanoa etta nyt on oikeesti yritetty ihan kunnolla. :) Kp 14 siis.

Hiljaiseksi menee tämänkin ketju...ollaan täällä nyt kahdestaan....

Kiva kuulla että teillä nyt ainakin ajoitus kohdallaan, josko se plussa tulisi teillekin tässä kuussa!!!!

Meillä oli kaikkien aikojen pääsiäinen..oltiin koko perhe oksennustaudissa...hiljalleen palautumassa elävien kirjoihin...samaan syssyyn tuli sitten tätikin vierailulle, niin fiilikset eivät olleet kovin hyvät...no nyt kierto oli taas vakio 25 päivää...jes, se on sen verran lyhyt et pääsee nopeasti taas uuteen yritykseen....

Joo Flakes me taalla taidetaan olla nyt kaksistaan. Mulla nyt kp 22 menossa ja pohdin vaan et millonhan uskaltais noita supertikkuja testata. Ostin sellasia raskaustesti tikkuja jotka pitais olla tosi herkkia eli jo 10 hcg pitais nakya kun normaalisti testitikuissa taso on 20-25 luokkaa. Ehkapa kokeilen jo huomenna, olivat niin halpoja et ei haittaa vaikka hukkaan menisi pari. Voi ei teidan oksutaudille... pahinta mita tiedan. Onneksi ei ole taalla ainakaan viela liikkeella. Ja pahoittelut myos tadista, no uudestaan paremmalla menestyksella. Ootko kokeillut tikkuja oviksen bongaamiseen? Jos on epasaannolliset kierrot niin saattais ehka kannattaa kayttaa tikkuja. Netista niita saa tosi halvalla ainakin taalta amerikan puolelta.

Moikka,

kovasti täällä pidän peukkuja että se plussa tikkuun pärähtäisi! Saatais nyt molemmat tässä kuussa niin voitais mekin jättää tämä kuumeilu-ketju.....

Joo, olen mäkin tikkuja kokeillut, mut lääkäri oli sitä mieltä et stressaan niistä, joten kaikki vain pois! Mä tikutin sen verran monta kuukautta, et tiedän kyllä oviksen olevan kp12-14...nyt mennään taas joka toinen päivä systeemillä tää viikko...pahinta on ne kaks viimeistä viikkoa, jolloin ajattelen asiaa koko ajan ja toivon ja stressaan ja toivon ja stressaan...nyt yritän ajatella et se on ihan sama tärppääkö tässä kuussa tai seuraavassa tai sitä seuraavassa...ja luotan siihen et kyllä se sieltä vielä tulee!!! Toivotaan niin!!!!

Kirjoittele miten kävi...täällä tosiaan vasta ovis käsillä eli ei vielä pariin viikkoon mitään uutisia...

Ok, ma en ollut noita ovistikkuja koskaan viela koittanutkaan, mut kylla aika lailla just siihen paivaan osui mita ajattelinkin ihan omien oireiden perusteella. Ihan jannaa kylla kokeilla noita ja sai vahvistuksen tuolle oikealle ajankohdalle. Kokeilinpa niita super raskaustesti tikkuja tanaan kp26 ja nega tuli. Et enpa tiia. Oottelen menkkoja nyt alkavaksi torstaina ja sitten uuteen yritykseen! :)

Tervehdys Supernova pitkästä aikaa,

voi olla että olet jo saanut plussan etkä käy täällä enää edes katselemassa, mutta kirjoitan nyt kuitenkin sitten kuulumiseni...musta ei ole kuulunut mitään pitkään aikaan koska ollaan oltu sairaina..ensin koko perhe vatsataudissa, sitten vielä uudelleen minä ja mies ja viime viikolla jouduin sairaalaan kohdunulkoisen raskauden vuoksi. En edes tiennyt olevani raskaana kun kuukautiset tulivat normaalisti. Eli näin se elämä vain yllättää....leikkaukseen jouduin ja koko munasarja poistettiin, yhdelläkiln kuulemma pärjää ja voi tulla raskaaksi, tosin nyt pitäisi odottaa yhdet kuukautiset ennen kuin saadaan taas alkaa yrittämään. Parannuin onneksi nopeasti leikkauksesta, ainakin fyysisesti, henkisesti tästä kyllä tuntui jäävän pelkoa seuraavaan raskauteen, mutta ei auta kuin toivoa parasta. Nyt tosiaan odotellaan että kroppa alkaisi toimimaan....

Plussatuulia sinne rapakan taakse täältä puhaltelen....

Voi ei Flakes! Iso voimahali sulle, kyllapa kavi ikavasti. Raskasta on tuommoista kayda lapi, ja pattymys on varmasti suuri.
Onneksi olet kunnossa itse koska kohdun ulkoinen raskaus olisi voinut olla vaarallinen odottajalle. Aivan ymmarrettavaa etta pelko painaa itse kavin ihan saman lapi kun jouduin hoitoja saamaan tuohon mola raskauteen. Ajan myota sitten mieli kaantyi. Toipumista sulle Flakes, onneksi sulla on kaksi ihanaa mielta piristamassa!

Meille tulI haalea plussa tanaan. Hiukan aikaseen testasin koska nyt on vasta kp 24 testailen parin paivan paasta uudestaan etta varmistuisi. En edes miehelle viela mitaan sanonut. Kerron sit kun oon ihan varma. Toivo siis itaa, olin jo laittamassa hanskoja naulaan kun ei meinnut onnistua. Taidan olla hiukan malttamaton!

Niin kovasti toivoin, että olet plussan saanut...rankkoja kokemuksia sullakin takana, niin on jo hyvien uutisten aika!!!! Oikein paljon onnea! Kyllä se taas luo toivoa, että itsekin joskus sen plussan saa....kunhan vain malttaisi odottaa...

Onkos täältä jo kaikki plussanneet? Joskus tuolla ekoilla sivuilla kirjoittelin pari kertaa, mutta se jäi kun ei menkat edellisen synnytyksen jäljiltä meinanneet palautua. Mutta! Hahaa! Nyt on ekat menkat kärsitty ja voi alkaa jopa ihan oikeesti yrittämään <3

Moikka Zeni,

tässä ketjussa kaikki muut ovat plussanneet paitsi minä...täällä ollaan ja odotellaan josko tulisi lisää kanssasisaruksia!!!

Mukava kuulla että pääset taas tosissaan yrittämään kolmosta! Kyllähän se imetys vaikuttaa raskautumiseen, joten vierailusi tässä ketjussa voi käydä hyvin lyhyeksi! Näin toivotaan ja pidetään peukkuja pystyssä!

Mulla oli kohdunulkoinen raskaus ja jouduttiin poistamaan kokonaan toinen munasarja. Täällä siis odotellaan että ne menkat joskus edes alkaisi, viisi viikkoa ollaan kohta jo odotettu eikä näy eikä kuulu. Kyllä voi olla odottavan aika pitkä!!! Tylsää kun ei ole mitään jännättävää....

Voi miten kurjaa Flakes :/ Tossa hieman lueskelinkin taaksepäin, ja mietin, että mitkä olisi riskit jos nyt kuitenkin olisit yllättäenäkkiväkkiä raskautunutkin eikä kerkeis tulla menkkoja välissä? Olisiko silloin automaattisesti keskeytys tiedossa?

Täällä pitäis olla ovis ihan käsillä jos kierto on yhtään samantyyppinen mitä ennen viimeisintä raskautta :dance011 No, oli tai ei, niin yritystä on kuitenkin. Tänään myös nuorempi pojista 1v. :love017

Tuota minäkin kysyin mut ei oo mitään riskiä, se yks kierto toivotaan väliin vain, jotta pystytään laskemaan tarkemmin laskettu aika! Mä halusin sen yhden kierron väliin kanssa, jotta itse tiedän missä vaiheessa kierto on ja koska raskautuu, jotta seuraavaksi osaan testata ihan vain varmuuden vuoksi. Nyt kun on enää se yksi munasarja jäljellä niin ei oikein halua ottaa turhia riskejä!!!

Tänään kp1, jee, vihdoin ja viimein alkoivat, kyllä nyt olo helpottui. Koko ajan vähän paniikki kuitenkin että toimiiko kroppa ja koska....ihanaa kun mekin päästään taas yrittämään!!!

Hienoa, helpottaa kun ovis on taas takanapäin ja sitten saa vain odottaa..tosin ne viikot vasta tuntuvat piinaavan pitkiltä!!!!

Onnittelut juniorille, meidän junnu täyttää viikonloppuna kolme, joten synttärikemut ovat kanssa edessä päin. Toivottavasti ilmat suosii ja saadaan juhlia auringonpaisteessa!!!

Voihan hitsinhitsi! Mun tekis ihan kauheesti mieli testata, mutta pitäs yrittää hillitä. Päätin, että vasta 20. päivä teen testin jos menkat ei ala ennen sitä (pitäs mahdollisesti la-ti välillä). Oireita ei oo suuntaan eikä toiseen enkä tiedä tulikohan koko ovista nyt varsinaisesti hyödynnettyä. Ovisoireita tunsin, mutta ei tuota toimintaa ehkä ihan just oikeeseen aikaan ollut.

Huih, meillä on ukkonen ihan päällänsä, ja muksut jo koisimassa eikä ukkokultakaan oo vielä tullu töistä. Apuva!

Mitens teillä Flakes?

Moikka,

toi odottaminen on sitten niin piinaavaa ja tylsää...toivoo vaan että aika menisi nopeasti että pääsisi testaamaan! Pidetään peukut pystyyn että juhannuksena on teillä plussa!!!!

Mulla vuotoa kesti jopa yhden päivän...no mulla on aina ollut tosi niukat menkat mut et päivän...olishan se kivaa, mut ehkä on vaan merkki siitä ettei kroppa vielä ihan normaalisti toimi. Täällä odotellaan ovista, jos mennään vanhan kierron mukaan niin ti-ke olis ovis, katsotaan nyt bongaanko sen tällä viikolla, mielenkiinnolla odotanko....

Oispa mullakin aina päivän menkat :D Mut ei, 5 päivää kun häränkurkusta.... Tuleeko sulla ihan selkeet ovisoireet vai testailetko? Mietin, notta jos ei tää kierto tuo toivottua tulosta, niin tilaisin tikkuja. Sais vähän selkiyttä ehkä kiertoihinkin.
Tänään olis kp 30... Ei merkkejä menkoista tai muustakaan... Vaikeeta olla testaamatta :D Hyviä uutisia sain tänään kuitenkin papasta, vähän olin huolissani kun on joskus ollu III-luokkaa ja nyt kävin ekaa kertaa papassa varmaan kuuteen vuoteen. Mut nyt siis kaikki kunnossa :)

Eikä, tuohan vaikuttaa todella hyvältä, veikkaan että plussa sieltä pamahtaa tikkuun!!!!

Mä en ole koskaan tuntenut ovista, ei sitten minkäänlaisia oireita. Tikkuja en käyttänyt kahdesta ekasta, mutta kolmannesta testasin ja löysinkin oviksen. Mutta mutta, jostain syystä stressasin hirveesti niiden kanssa eikä vaan napannut. Nyt tän leikkauksen jälkeen ostin taas tikkuja, jotta tiedän miten kierrot normalisoituu ja milloinka se ovis olis...jos nyt muutaman kuukauden käyttäisi niitä. Nyt mennään jo kp 15 eikä vielä ole ollut ovista eli tästä tulee varmasti pitkä kierto. Miehellä on ollut kiireitä töissä ja tehnyt ylitöitä, joten elättelen toiveita et ovis tulis vasta viikonloppuna!!!

Joko on ovis bongattu?

Tein jo tänään miehen painostuksen alaisena sen testin. Negahan sieltä tuli, ihan niinkuin uumoilinkin. Nyt menossa kp 33 eli menkkoja sitten vaan odottelemaan. Hyvällä fiiliksellä mennään, ihan kiva olla hetki (?) kesällä ei-raskaana tai ei-imettävänä. Me saatiin pihalle poreallaskin ja siellä on mukava lillutella ja ottaa pari ja on tuo juhannuskin ihan ovellaja mahdollisuus saada muksut hoitoon :)

Tänään uusi kierto käynnistynyt. Ei onneksi venynyt ihan mahdottomaksi. Nyt ovistikut tilaukseen!

Takaisin