Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Mahotonta menoa...kp30 sitten alkoi vuoto just testasin uudestaan aamulla enneko alkoi ja oli nega. Sita kesti sitten 2 paivaa ja tyssasi siihen. Mulla normaalisti kestaa n.5 paivaa. Oon aika ymmalla...

Mitas muille? etk ja Flakes,uutissii?

täälä kp 16 juilintaa alamahassa ja selässä,eli ovis ovella. hymynaamaa ei viel saatu. uskoisin oviksen olevan loppuviikosta tai viimestään v-loppuna. liukkarin ajateltiin otettavaksi käyttöön,jos ei jo tänään x) limoja kyl tullu jo v-lopusta lähtien.
supernovalla oli ainakin lyhyet menkat :O

Täällä yritetään kovasti olla ajattelematta koko asiaa ja vannoin etten käy näillä keskustelufoorumeillakaan kuin kerran kaks viikossa ja tähän mennessä olen pystynytkin pysymään poissa! Palaan kesällä töihin, joten josko sitten vihdoin sais sen kauan toivotun plussan, kun tulee ihan muuta mietittävää.

Pystyin olemaan tikuttamatta ovistakin! Yes, hyvä minä! Tosin laskin kyllä päivät...ke-to-pe olis ollu ovis, jos kierto sama kuin aikaisemminkin ja meillä peittoja heilutettiin tiistaina ja lauantaina, joten ehkä ne parhaimmat päivät jäi taas hyödyntämättä, mutta ei voi mitään...nyt ei ainakaan ole toiveita yhtään ilmassa!!!

Mites etk? Saitko oviksen tikutettua ja hyödynnettyä? Toivotaan että liukkari toisi tuloksia teille..sitähän voisi sitten itsekin kokeilla.

Mites Supernova? Joko alkaa uutta yritystä pukkaamaan piakkoin?

moikka tännekkin :)
vaun laskurin mukaan ovis olis tänään ja ehkä jonkin moista nippailua ja jomottelua alamahassa havaittavissa :) mutta en oo nyt enää varma että olisko mun ovis ollutkin jo viimeviikon ke kun sillon oli alaselässä ihan järkyttävä kipu,piti oikeen lääkettäkin ottaa.. ja ja tuota märkää oloo oli koko viikon. pettoja heiluteltiin kyllä niin ennen kuin jälkeenkin ;) liukkari testattiin mutta kun itse oot jo liianki märkä niin ei hyvä xD mainio aine sitten kun itsellä kuivakausi :DD mutta tulipahan testattua. sisimmissäni toivon että se ovis oli sillon viikkositten ja tämä nipistely olisikin jotain positiivista :) tänään siis kp 23 ja tuon edellisen kirjotuksen olenkin kirjottanu päivää ennen sitä järkyttävää kipua. ja tikkutesteissä olikin tosi tummat viivat. minäkin alotin viimeviikolla työt ja ei paljoo vauva-asiat päässä pyöriny joten toivotaan että olis ollut meidän etu :)
mitäs supernovan elämään?

Moikka moi!!!

Täällä on ollut hiljais eloa, mitäs teille kuuluu???
Lueskelinkin että etk:llä oli ollut touhuilua oviksen aikoihin, onko tärppi käynyt?
Mitenkäs Flakes ja supernova?

Minä tosiaan kävin siellä loopissa 21.2, ei ollut niin pelottavaa sit kumminkaan vaikka niin kovin jännitin asiaa, mut mistäs tuommosesta oikeen tietää kun ei ole ennen tuollaiseen joutunut... =) Vielä on jälkivuotoa, mutta toivon että loppuu ensi viikkoon mennessä, koska sillon voisi olla oviskin lähimailla, ainakin tuon vau.fi ovislaskurin mukaan sekä perhesuunnittelu sivun laskurin mukaan..mutta tiedä siitäkään kun ei toi kierto varmaan ole kauheen rytmissään vieläkään vaikka en ole sitten lokakuun jälkeen pillereitä syönyt...mutta katotaan miten käy =)

moi :)
ollu niin kiirettä töiden kanssa että huh huh. kiirellä läpset hoidosta että pääsee kotia lämmittämään ja tekemään isännälle ruokaa.
marzi, kyllä tärppi käynyt x) lauantaina plussasin mutta varovaisesti mennään eteenpäin. uskomaton tunne, toivotaan että pikkukolmonen on loppuun asti kyydillä. LA olis 11.11 päivää ennen kuin esikoinen täyttäis 5v <3

Moikka vaan!

Täällä oon kovasti lukenu teidän juttuja ja kuumeillu keskenäni. :) Kovasti alkaa ajatus kolmosesta nostaa päätänsä... huh huh :D 

Onnea kaikille plussanneille ja plussatuulia kaikille niitä tarvitseville. :) <3

Täällä on ollut muutaman päivän ihan ihme oloja ja alamaha tuntuu kokoajan.. Iltaisin kova kylmyys ja väsy, mutta voi siis olla ihan siitä johtuvaa kun oon tehny hulluna töitä viimeviikkoina... Huono olo on ollu muutaman päivän enemmän ja vähemmän.. Ja töissä huomasin että en voi mennä lähellekkään tabasco-pulloa.. :D Normaalisti tykkään tabascosta. Nyt jos on hups käyny niin apua!!! Syön pillereitä tällä hetkellä. Hieman kyllä pistää mietityttämään tää homma ja nää oireet... Voihan nää johtua ihan väsymyksestä ja pillereistäkin, eikö??!! :D

Moikka,

oikein paljon onnea etk! Todella upeaa!

Marzi, mukavaa kuulla että toimenpide takana ja kaikki meni hyvin! Nyt vaan siis yritystä kehiin niin eikös se siitä!!!!

Tervetuloa mukaan Viuvau!!! Totta, oireet voivat johtua väsymyksestä tai jostian mukavammasta....no kohtahan se selviää!

Mun yritys olla miettimättä koko vauva-asiaa onnistuu välillä hyvin ja välillä tosi huonosti...no olen ainakin pystynyt olemaan poissa näiltä foorumeilta ja kaikki vauvatavarat siirsin varaston perimmäiseen nurkkaan pois silmiltä. Nyt suunnitellaan matkaa ennen töihin paluuta jos sekin piristäisi vähän ja saisi ajatuksia muualle...ei auta kuin yrittää...vaikka se vaikeaa onkin!

Hauskaa viikonloppua kaikille!

Täällä on ollut taas hiljaista =) No rikotaan se hiljaisuus!!

Meillä toivon mukaan ovis on ollut tai on tällä viikolla ja sitä on sitten hyödynnytty. Keskiviikkona ja eilen oli sellaista menkkamaista jomotusta ala vatsalla että josko se olisi sitten enteillyt ovista tai sitten se oli silloin. Perhesuunnittelu sivun mukaan se ovis olisi osunut tälle viikolle, nyt sitten jännäillään miten käy. Vauva asiat ei niin ole pyörinyt mielessä, enmpikin se että milloin pääsee miehen kanssa lempimään, kun tosiaan se pupuilu kielto oli päällä sen hoidon takia. =)

Mut mitäs muille?

Ihanaa v-loppua, toivottavasti se kevät rupeis jo kohta tuleen!!

Oih, onnea etk! Tosi ihanaa! Toivottavasti kaikki menee hyvin teilla! Tsemppia toihin Flakes! Totta on etta se pitaa ajatukset kivasti muualla. Sita oo tassa itsekkin yrittanyt et ei pyorisi ajatukset vain raskautumisessa ja osaisi relata. Mulla on kp28 nyt meneillaan ja pikkaisen pienta nipistelya mahassa ihan kuin menkat tekis tuloaan. Meilla taas tasmaisku yrityksella meni tama kierto, sellanen fiilis et eipa tainnut onnistua ja tulipa mieleen et voihan se vuoden takainen kaavintakin olla johtanut siihen et on vaikeampi tulla raskaaksi. Ennen sita raskaudet alkoi helpolla, heti kun pienintakaan mahdollisuutta. Mut ei me viela periksi anneta, toivossa eletaan ja pienta lahjaa taivaasta odotellaan :)

Terve vaan...mitäs tänne kuuluu??

Mulla olis kp21 menossa, viime viikolla pupuiltiin toivottavasti sopivaan aikaan. Viikonloppuna oli kaksi päivää ihan mahoton kipuilu muniksissa, eilen illalla vihlaisi reippaasti oikeelta puolelta ja tänä aamuna on alkanut nippailu. En sitten tiiä mitä se enteilee. Jotenkin painunut unholaan alkuoireet vaikka edellisestä raskaudesta kohta se kaksi vuotta =) enkä usko että niitä oireita voi ihan vielä ollakkaan. Tänään pitäs tulla r-testejä postin mukana, kuinka ne rupeekaan polttelemaan sitten tuolla kaapissa =)

etk: Minkäslaisia oloja siellä on??

Moikka,

täällähän on teillä molemmilla jännät paikat edessä, toivotaan että saatte vihdoin ne kaksi viivaa siihen tikkuun!!! Ei sitä koskaan tiedä! Pidetään peukkuja pystyssä!!!!

Miten se voi tosiaan olla niin hankalaa olla miettimättä asiaa....omasta mielestäni olen pystynyt suht hyvin olemaan stressaamatta, tällä viikolla on laskurien mukaan ovis ja nyt en lähtenyt tikuttamaan vaan päätin että mennään joka toinen ilta -linjalla ja jos ei jostain syystä nappaa, niin ei sitten, en ota siitäkään stressiä. Pahin vaihe on kuitenkin ne kaksi viimeistä viikkoa kun alkaa kyttäämään jos jonkinlaista oiretta...

Onneks on pääsiäinen tulossa niin saa taas vähän muuta mietittävää!

Ja voi kun tulis pian mukavat ulkoilukelit niin pääsis lenkkeilemään yms. kyllä se siitä sitten taas iloks muuttuu......

Ei tarvinnut kauaa jannittaa...eli kp5 nyt meneillaan. Meinas tulla hiukka blaah olo, mutta kiiretta kun on niin ei onneksi kerkea paljon miettimaan jos ei halua. Mulla on toiden lisaksi 3 kurssia meneillaan ja niiden kanssa on aika tiukkaa ollut nyt ajan suhteen. Valitettavasti kaksi kursseista on kivun lievitys synnytyksessa ja imetyksen perusteet eli hiukan vakisin menee ajatukset sinne lasten teko puolelle kun niiden parissa ahkeroi :) Nyt ensi viikon olen kotona juuri parhaat paivat eli taytyy pistaa lisaa yritysta kehiin! Ajattelin kanssa jotain joka 2. Paiva tyyliin kuten Flakes. Mies ei varmaan pista pahakseen vaik ois joka paivakin hahhah! Marzille ja viuvaulle kanssa peukut pystyyn!

No voi kökkö supernova, mutta onneksi sulla on muutakin ajan vietettä, niin ei tarvii niin ressata =)
Mulla täällä menossa piinailut että miten menkkojen kanssa käy. Nyt olis kp 24 menossa, on ihan sellanen olo että kyllä ne menkat varmaan muutaman päivän päästä alkaa =( En uskalla toivoa, nyt vaan olis niin kiva saada pitkästä aikaa jotain ilo uutisia, tää kuukausi on ollut jotenkin niin masentava, mutta jospa se helpottas sit kun toi kevät rupeis edistyyn vauhdilla. Täällä keski-suomessa satoi lunta niin paljon että ei eteensä nähnyt ja tänä aamuna pakkasta -20..sunnuntaina pitäs virpoa ja ei oo yhtään pajunkissaa mailla halmeilla tälläsillä keleillä....

moikka pitkästä aikaa tännekkin :)
alkuviikosta pyörähtää rv8 :)) eka neuvolakin olis heti pääsiäispyhien jälkeen. meinasin tuossa ekoina viikkoina vähän huolestua kun ei pahoinvointia kuulunu kun molemmista pojista oon siitä kärsiny, mutta ei mitään hätää. wc-ankkaa saa morjestaa kerran päivässä :/ masussa on pieni kumpu havaittavissa x) kohtu taitaa paljon helpommin kasvaakkin kun noita mukuloita jo on. pääsiäisenä pitäis mennä kaverin synttärikekkereille ja eipä niiden paljoo tarvii arvailla miksi en pulloja kilistele ;)

Ihanaa etk kun massu jo hieman pyöristynyt =) vauvamahat on ihania...

Mulla täällä piina päivät menossa, kp 27 eikä ole yhtään semmonen olo että menkat olis alkamassa minä päivänä tahansa tai että olis raskaana..parina päivänä kyllä tuntunut rinnoissa sellasia neulamaisia pistoksia, mutta ne on ollu niin vähäisiä että ei ne taida mitään tarkoitaa...voihan se olla että mun kierto on taas sen 35 päivää, niin kun viimeksikin ja saa täällä piinailla sit ihan ensi viikon alkuun  :' (

Harmitus Supernovalle, onneksi pääsee taas uuteen yritykseen!!!!

Marzille peukkuja, ensi viikolla sitten kaksi viivaa testiin!!!!

En tiedä mikä kiertopäivä menossa, mutta ensi viikolla tädin pitäisi kyläillä! Ei sitten mennyt ihan putkeen tää mun stressittömyys...koko viikko meni muuten kivasti mut sit perjantai-iltana alkoi ihme jomotusta alavatsassa tuntumaan eikä vaan  mennyt ohi...sit hiffasin et tää on varmaan nyt sit sitä oviskipua ja siitähän se stressi sitten alkoi! Mies oli tietysti aivan rättipoikki väsynyt ja minä vaan että pakko on tänään jaksaa....ja siitä se stressikierre taas lähti liikenteeseen...tuli taas sellainen olo että olisiko se tikuttaminen kuitenkin stressivapaampaa kun sittten ainakin tietää että nyt on se päivä eikä tarvii jännittää että menikö tää kuukausi ohi! Mä olen kyllä jo menettänyt toivoni...en vaan osaa olla stressaamatta vaikka miten yritän...

Ihanaa kun ilmat ovat lämmenneet ja lumet sulavat..tänäänkin oltiin poikien kanssa pari tuntia keposeen ulkona...aivan ihana..toivotaan että pääsiäisenä olisi hienot ilmat!!!

Ei muuta kuin munarikasta pääsiäistä kaikille :)

Moikka, oli pakko tulla tänne antaan välitietoja, nyt olis kp29 menossa, en oikeen tiiä tästä kierrosta että kuinka pitkä sen pitäs olla kun viime kierto venyi sinne kp35, varmaankin jänniyksen takia kun se luuppi tehtiin...no asiaan, tein äsken Pregcheck testin ja siihen ilmeistyi jonkin sortin haamu, no tein toisen perään ja otin aikaa sen 5 min minkä sisällä se olisi suositeltavaa tulkita, siihenkin ilmestyi taas jonkin sortin haamu...mua niin hirveesti jännittää, mun sydän pamppailee...pakko hillitä itsensä, ja testata huomenna tai yli huomenna uudestaan

Noonii, nyt se on sit varmaa..cb digillä tein testin ja ruutuun pätkähti raskaana 1-2 viikkoa...alussahan tämä vasta on, joten pitää olla jalat maassa...joulukuun 4.päivä olis la ton vau.fi laskurin mukaan.. =)

Mitäs muille?

Takaisin