etk- Täällä vielä ollaan ja odotellaan, kp24 meneillään ja väkisinkin jännitys tässä tiivistyy. Välillä tuntuu siltä et oisko ehkä parempi olla ajattelematta koko asiaa että menis ainakin aika vähän nopeammin, koska kun tässä päiviä laskee koko ajan niin ne tuntuu matelevan...
No viimeistään ystävän päivänä aion testata, silloin kun ois tuo odotettu kyläily päivä mikä toivottavasti tällä kertaa vältetään :)
Sulla on ainakin hyvä positiivinen suhtautuminen tähän asiaan, jee! Toivottavasti onnistaa!
Flakes- juu, tuntuu olevan hitaasti lämpeneviä nää miehet :) Mun olis toivonut että oltaisiin voitu löytää joku järkeen käypä syy miksi meille vielä haluttaisiin 3 lapsi ja kaksi ei riitä... ei löytynyt mitään järkevää syytä ainakaan mun mielestä. Se kun vaan on sydämessä että yksi vielä niin sitten se on siinä. Kaksi olis monella tapaa ns. helpompi yhtälö, mutta se mihin päätöksen perustaa riippuu varmaan paljon siitä miten haluaa elämänsä elää, tekeekö päätökset aina järjellä vai myös sydämellä. Onneksi mun kulta antoi sydämelle äänensä tällä kertaa <3