Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Tervehdys vaan, joo palsta on ollut hiukka hiljainen, vaikuttasko noi pyhät!

Täällä ekat luomu menkat pillereiden lopetuksen jälkeen alkoi kp38, onneksi ei mennyt pitempään, vaikka tuokin nyt oli yhtä oottamista tuohonkin asti. Mutta nyt sitten aloitellaan ahkera touhuilu kuhan tämä vuoto loppuu.

Mulla oli ikävä uuden vuoden vaihtuminen, sairastuin johonkin todella kovaan tautiin viime perjantaina joka vei sunnuntaina mut ihan sairaalaan tippaan asti, oireiden perusteella pelkäsivät aivokalvontulehdusta, mutta selkäydinpunktio onneksi näytti epäilyt vääriksi. Tänään ollut eka päivä että jaksaa olla jaloillaan, ja pakonkin edessä koska mies lähti töihin. Mutta näillä mennään, ja kaikille plussa puhureita. Näistä kierroista saisi tärpätä kaikille =)

Joo, pyhät varmasti vaikuttaa hiljaiseloon...kivaa kun oli pyhät, mutta on se taas ihan mukavaa palata normaaliin arkeenkin....aikansa kutakin!!!

Onnittelut heti kättelyyn Annulille!!! Ja pahoittelut heti perään etk:lle! Ajankohta oli mitä kurjin....ei muuta kuin uutta yritystä vaan kehiin! Kuten jo niin moni on sulle varmasti sanonut, suuri osa kokee keskenmenon jossain vaiheessa, aina se on kurjaa kun tulee omalle kohdalleen! Onneksi kuitenkin jo noin aikaisessa vaiheessa!!! Toivottavasti kiertosi palaa pian kohdilleen ja pääset uuteen yritykseen!!!

Pepa, pahoittelut tädistä sinnekin....jospa nyt uusi vuosi toisi meille kaikille plussatuulia!!!

Ekana taidetaankin päästä jännäämään miten KatV:lle käy...ei enää pitkä aika testaamiseen! Peukut pystyyn!!!

Ja marzille tsemppiä, koitapa parantua pian tuosta ikävästä taudista!!! Niin pääset sinäkin jo yrittämään tosissaan!

Itse pääsin uutena vuotena yrittämään...sain ovistestiin plussan ja sitä on nyt pari iltaa hyödynnetty....joten pientä toivetta on ilmassa! Nyt vaan alkaa inhottavan inhottavat piinaviikot! Miten sitä saa taas kaksi viikkoa kulumaan? Miten sitä osaa olla ajattelematta asiaa ja toivomatta liikaa!!! Joskohan tämä olisi jo "the month"....toivotaan niin!!!!!!

Hyvää alkavaa ja plussaavaa vuotta kaikille!!!

moikka!
täälä olis kp 15 menossa. toispuoleinen alaselän särky on tuttuun tapaansa palannu joten kyllä sielä jotain tapahtuu :) eli ovis toivottavasti on jo ovella. tälle kierrolle en ovistikkuja ottanu käyttöön mut ny jotenki harmittaa mutta ens kierrossa sit tikutellaan jos sattuu ettei tärppiä käy. km ei enää niin mieltä paina, ei sitä voi jäädä murehtimaan joten uusia tuulia kohti mennään :) plussia tulevalle vuodelle kaikille!

marzi Kurja tauti :/ Onneksi on jo paranemaan päin. Tärppionnea tälle kierrolle :)

Flakes Onnea oviksen bongaamisesta ja hyödyntämisestä! Tää vois kyllä olla nyt se teidän kuu ;)

etk Kiva että alat toipumaan km:sta :) Kurjiahan ne on ja surettaa varmasti mutta eipä niihin voi itse vaikuttaa joten uuteen yritykseen vain! Plussatuulia siis kovasti :)

KatV Mitäs siellä?! En toki ole yhtään utelias :D Onko tuntemuksia?? Joko oot ehtiny testailemaan? On tää vaan niin jännää :DD

Mä laitoin ovistestejä tilaukseen, jos vaikka olis jotain apua tähän kiertoon.

Hiljaista ollut joo, minäkin tuolla "tässä kuussa ovuloineet" puolella kirjoittelen enimmäkseen.
Nyt siis kp 22/27, eli jännää alkaa olemaan emoticon Huomenna aamulla ajattelin tuhlata yhden testin kun niitä tuolla kaapissa on kasaemoticon
Oon kovasti koittanut olla miettimättä mitään tuntemuksia koska ne ei kummiskaan pidä paikkaansa.... Parempi vaan odotella mitä testi sanooemoticon

kp 23/27 ja aamulla hätähousuna testasin, sanoisin et viivanpaikka... maanantaina sit uudestaan....

Huomenia kaikille!

Minä täällä vielä hiukan kärvistelen taudin kourissa, kävin perjantaina lääkärissä ja totesi että mulla on keuhkokuume.. nyt oon sitten vetäny jos jonkin moisia lääkkeitä, mutta ei onneksi ollut niin pahana että sairaalaan olisin joutunut. Jotenka tämän kuun vauvatouhuilut on ollut hiukan hiljaisia tuon voinnin takia. Enkä yhtään kyllä osaa hahmottaa että milloinka ovis olisi koska viime kierto oli se 38 päivää..mutta jos leikkisi ajatusleikkiä..jos mulla olis kierto vaikka nyt sitten se 28 päivää niin ovis olis tän viikon loppu puolella, joten varmaan voisi kokeilla tällä 28 kierron mukaan, vois hakee vaikka greippi mehut kaupasta. Yks vielä sitten arveluttaa, mulla on kontrolli käynti nauistentautien klinikalla ja jos ne sörkkii siellä niin häiriintyykö mun kierto siitä..kun ei tiiä...pitää kysyä että mitä ne meinaa, mutta mistään vakavasta ei siis ole kyse, puolivuotta sitten löysivät jotain solumuutoksia mutta ne eivät olleet haitaksi minulle häviävät kuulemma kun tehtiin kolposkopia..että tämmöistä

KatV: Joko olet testannut, onko viivan paikka muuttunut viivaksi =)
etk: Hyvä että katse on eteenpäin
Flakes: Toivottavasti on tarttunut jotain mukaan oviksen paikkeilla, tää on niin jänskää kellä tärppää seuraavaksi.

Onkos täällä kellään mitään uutisia?

Ite viikko sitte pelästyin että nyt meni kasken ku vähä tuli verta mutta se oli vaan joku pikku vuoto... Näkyi vähä paperilla pyyhkiessä... Tänään oli eka neuvola ja nyt on sitte ultra-aikakin tilattu! Vitsit kun ei oikeen usois edelleenkään et oon raskaana!!
Toivottavasti monet sais hyviä uutisia piakkoin =)

Täällä hiljaiseloa jatkuu...ei vain taida ihmisillä olla mitään uutta kerrottavana....täällä taas vaihteeksi menossa kp 2 ja fiilikset aivan maassa....kuvittelin että tähän pettymykseen alkaisi turtua mutta ei...aina vain tuntuu pahemmalta ja pahemmalta. Mä tässä jo pohdin että pitäisikö vain mennä lääkäriin tarkistamaan etttä kaikki on kondiksessa kun ei vaan tärppää. Lokakuussa olin lääkärissä ja silloin kaikki näytti hyvältä ja sanoi että yritystä vaan kehiin, kyllä se siitä ja että keskenmenon jälkeen voi mennä helposti puoli vuotta ennenkuin tärppää. No nyt on mennyt sit jo seitsemän kuukautta ja meikäläinen alkaa olla kärsimätön! Miten se lääkäriinkin meneminen tuntuu niin vaikealta kun ei ole varmaa onko edes mitään vikaa...pitäiskö sitä sitten mennä gynekologille vai ihan normilääkärille? En tiedä mitä sitä nyt tekis....ja miten pitkään sitä jaksaa tätä yrittämistä? Koska tulee se hetki että peli pitää puhaltaa poikki???

Hiljaista ollu joo :/ Täällä menossa kp 15 / 32, ovista oon tikutellu mutta mitään ei oo näkynyt vielä.
Tänään oli meidän hääpäivä, mentiin maistraatissa naimisiin :) Oli aika jännittävää vaikka tilaisuus kesti 5min :D

Tänään tuli ovistestiin tosi vahva plussa, lapset on koko viikonlopun mummolassa ja saadaan olla miehen  kanssa ihan kahdestaan ;) Nyt kaikki peukut ja varpaat pystyyn että tärppäis!

Onnittelut Pepa ensinnäkin naimisiinmenon johdosta! Ihana toi ollaan oltu naimisissa 5 päivää!!! Ja silti yhdessä jo pitkään pitkään...mekin ollaan oltu naimisissa vasta kuusi vuotta mutta yhdessä jo 15 vuotta....tuntuu hassulta juhlia hääpäiviä kun ollaan oltu jo yhdessä paljon pidempään! Ja onnea ovisplussasta! Sait sen kyllä parhaaseen mahdolliseen saumaan! Kerrankin sai ihan rauhassa olla ilman lapsia, jos tämä olisi sitten teidän kuukausi! Peukut pystyyn ja nyt jännäillään pari viikkoa vielä!!!!!

Mä päätin ottaa tän kuukauden ihan iisisti, jos kierto sama kuin viime kuussa niin saan ovisplussan sunnuntaina ja mies lähtee tiistaina työmatkalle, joten jää sitten maanantain varaan! Sen vuoksi päätinkin etten tässä kuussa edes lähde tikuttamaan ovista vaan otan yhden kuukauden ihan rennosti! Voi tehdä ihan hyvää!

Missäs kaikki muut ovat???

moikka
täälä yksi :) päivittäin kyllä tulee nää sivut luettua mut kun ei suuria muutoksia niin ei tuu kirjotettuakaan :) la oli jo kp 32 ja ovis oli vasta sillon. kivut oli kyllä tutut ja testikin sen todisti :) niin ihanan hiivan ansiosta hommat jäi vähäiseksi sillon :( km jälkeen kierto on kyllä sekaisin ja pelkäsinki jo ettei ovista tapahdu ollenkaa.. mitä mieltä olette kun tulevana la olis rakkaan äitini 50v kemut ja illalla tiedossa kosteat juhlat, eli tekisinkö la aamuna herkän testin vai nauttisinko illasta ilman testin tekoa? dpo olis vasta sillon 7 ja tossa herkässä testissä luvataan näyttävän jo 6 pvä hedelm.jälkeen. veren kiertohan meillä ei olisi vielä sama jos tärppi olisikin käynyt. mitä te tekisitte??

Moikka,

etk, itse henkilökohtaisesti jättäisin testaamatta, koska pelkäisin niin kovasti masentuvani, jos ei plussaa tulisi ja siinä menisi vähän juhlafiilis, mutta jos olet toiveikas niin ei muuta kuin testaamaan! Sitten ainakin tiedät!!!

Mulla oli keskenmenon kolme kuukautta kierto ihan sekaisin ja parin viikon välein tuli jotain ihme vuotoa....kävin lääkärissäkin ja sanoi et voi mennä puol vuotta ennenkuin kierto normalisoituu....musta tuntuu et olet jo hyvin "parantunut" jos olet bongannut oviksen ja kierrosta vain tulee normaalia pidempi!!!

Ei muuta kuin oikein hauskoja juhlia ja nauti!!!

Muille hauskaa viikonloppua!!!

Täällä menossa dpo 7 ja kp 26/32. Mitään kummempia oireita ei ole ollut, pientä menkkamaista juilimista ajoittain mutta voipi olla että olen vaan kuvitellut senkin :) Pari päivää sitten tuli aamuvessakäynnin yhteydessä vähän verta paperiin, laskurin mukaan kiinnittyminen olisi ollut niihin aikoihin joten peukkuja pystyyn että siellä jotain olis tarttunut mukaan. Kovasti tekis mieli testailla jo vaikka tiedän että on ihan liian aikasta vielä, jos sitä jotenkin sais vielä kärsittyä muutaman päivän :D Kärsivällisyys ei ole mun vahvimpia puoliani..

Eikä!!!! Onnea onnea onnea!!!! Olin kyllä jo aika varma et tässä kuussa saat plussan kun kerroit siitä kiinnittymisvuodosta!!! Se on yleensä aika varma merkki!!! Aivan ihanaa että saitte plussan!!!! Paljon onnea teille!!!!

Mites etk? Teitkö testin viikonloppuna? Saako sinuakin jo onnitella?

Taidan jäädä ihan yksin tähän ketjuun......on ollut sen verran hiljaista....

Tein juuri lapsille päivähoitohakemukset syksyyn...vähän on fiilis sen vuoksi maassa, kun olin niin ajatellut etten mene tässä välissä töihin vaan jään vielä kolmannen kanssa kotiin....ei auta...nyt on töihin sitten palattava ja eskarihakemus piti tehdä jo tammikuussa, niin laitoinpa sitten ne hoidotkin samalla vaivalla...onpahan nyt sekin tehtynä ja onneks kesään on vielä aikaa!!!!!

Kiitos kiitos :) On tää vaan jännää, kunpa vain tämä kaveri pysyisi terveenä ja mukana.

Flakes en oo vielä testannu :) vähän on semmoset menkkojenalkamis fiilikset :/ jotenki vaan tunne ettei tärppiä ole käyny :(  palelu jätkuu edelleen ja lämmöt VIELÄ tossa 36,8-37 välillä. mutta alaselkää jomotellu tänään siihen malliin että tässä kierrossa tuskin plussaa saadaan.

No, toivoa on kuitenkin siihen saakka kunnes täti kurvaa kylään eli pidetään toiveita vielä yllä!

Mä en ole koskaan perehtynyt tuohon lämmön mittaamiseen...pitääkö se mitata aina aamuisin heti kun herää vai miten se olikaan?

Takaisin