Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Pepa, nyt pääsee taas uuteen yritykseen! Ärsyttävintä on tosiaan tuo odottaminen!!!!

Etk, mitäs sinne kuuluu? Joko pian pääset testailemaan? Nythän sulla tuli oviskin hyvin hyödynnettyä, niin päästään varmaan seuraavaksi jännäilemään sun plussaa!

Itse pääsin taas testailemaan tänään ovista, uskon kylläkin että saan tikkuun plussan vasta torstaina tai perjantaina, mut ei haittaa, sit on ovis viikonloppuna, joten hyvät saumat saada tuo mieskin kellistettyä! Eli kovin on odottavat fiilikset täällä suunnassa....katsotaan nyt saanko sitä plussaa edes. Olis se vaan niin ihanaa saada se plussa just ennen joulua!!!! Ei parempaa lahjaa voisi saada!

Missä hantissa teillä on jouluvalmistelut! Olen ostanut suurimman osan lahjoista, tällä kertaa netistä kun se on niin helppoa...en sitten yhtään pidä kaupoissa kiertelystä tai shoppailusta...tällä viikolla olisi tarkoitus askarrella joulukortit lasten kanssa ja leipoa piparkakkuja...joten aika hyvässä hantissa on...no aina jotain jää viime tippaan, se on varma se!

tervehdys :) ajattelin jättää loppuviikkoon testailun, tuntemuksia on kyllä taas jos jonkinmoista :D lämmöt koholla kokoajan joten uskosin oviksen ainakin tapahtuneen x) iltasin kainalosta 37,2 (normaalisti olisin sängyssä,kun ei yleensä edes kuume nouse) viikonlopusta lähtien on palellu (voi johtua myös tulleesta lumesta) la iltana tuli ihan järkyttävä viiltokipu oikeaan kylkeen joka kesti hetken ja tuntemuksien perusteella munasolu sillon irtos oikealta puolelta..tämän päivän ollu alaselän lihakset kipeenä, ihankun olis kovankin lihas treenin tehny :DD juurikin tuolta oikealta puolelta.. tissejä on välillä kutittanu niin että on ihan pitäny raapia :D seksi ei kiinnosta yhtään ja valkkari lorisee välillä niinku olis hanat auki :DD toivotaan nyt että nää ei olis niitä ihanan kuuluisia kuvitelmia XDD plussia mulle ja muille <3

ja niin joulu... lahjat on melkein kaikki hommattu, minä myöskin suurimman osan tilannu :) lasten kanssa pitäis tosiaan viel leipoo, verhoja pitäis tupaan vaihtaa mutta inhoon niin paljon silittämistä :D meillä kun vaan on 7 ikkunaa olkkarissa johon ne pitäis ripustaa.. :/ :)

maailman paras joululahja asustaa nyt masussani <3 <3 <3 elovauvaa odotellessa :))

Onnea etk!! Aivan mahtavaa!
Muillekkin plussaa odottaville vielä suotuisia tuulia.

Ite ootan kanssa taas et kuin on käyny. Oletan et ei varmaan taas onnistuttu mutta jatkaa sitte koittamista. Lähinnä sitä vaan et jos nyt tärppäs niin sitte ois tän ja esikon synttärit luutavasti samassa kuussa. Toisella alkukuussa ja toisella loppukuusta, koska siitä oon varma ettei tää kuitenkaa suostu syntyyn lähelläkään laskettuu aikaa (joka ois loppupuolella elokuuta)...
Mutta niitä ehtii vielä sitte murehtia, menkatkin ois tulossa vasta reilun viikon päästä.

Ihanaa etk todella mahtava joululahja! Onnea Onnea...

Minä oottelen täällä ekoja luomu menkkoja, kun tosiaan lopetin ne pillerit..saa nähä millanen kierto on tulossa.. =)
Meillä joulun teko hiukan seisoo..ollaan kyllä vaiheltu jouluverhoja sekä vähän ripusteltu jouluvaloja..mutta ensi viikolla sitten tosi toimiin..meinasin taas tehdä osan joululaatikoista itse..huomenna mennään isännän kanssa joululahja ostoksille, saadaan vähän kahenkeskeistä aikaakin kun muksut menee mummilaan =)

Kivaa viikonlopun alkua kaikille!

Etk, onnea hurjasti!!!!

Toivottavasti muutkin saavat ihania jouluyllätyksiä!

Täällä menossa rv 9+5 ja pahoinvointi on sietämätön, saikulla olen. Pojat ovat onneksi olleet aivan ihania ja tietävät, että äiti ei pysty tekemään muuta kuin makaamaan sohvalla, joten jos haluavat olla mun kanssa, ottavat kirjan ja könyävät kainaloon :). Ihan hurjan hyvin on arki rullannut siitä huolimatta, että mä olen viimeiset pari viikkoa todellakin vain maannut sohvalla. Eiköhän se parin viikon päästä jo helpota!

Täällä aletaan taas kuvitella kaikenlaisii raskaus oireita... Höh. Tarvii takoo päähä, että en oo raskaana niin pettymys ei o niin suuri jos menkat alkaa... Kun periaatteessa voin olla mutta en usko et ois oikeesti tärpänny. Kait sitä vaan tarvii ny malttaa odottaa reilu viikko et näkee mikä on meininki.

Voimia ja kärsivällisyyttä kaikille muillekin jännääjille.

Moikka!Ilmoittaudun mukaan! :) Meillä on poika 02/09 ja tyttö 01/11.Toiveissa olisi kolmas lapsi jonka myötä olisi myös lapsiluku täynnä :) Pillerit lopetin muutama kuukausi sitten ja nyt odotellaan että kierto tasaantuisi ja siltähän tämä rupeaa vaikuttamaan.Esikoista saatiin odotella kahden kierron verran ja kuopusta sitten 6 kierron verran,eli aika vaihtelevasti.En tiedä miksi mutta tuntuu että tällä kertaa voisi tärpätä nopeasti :D Toivotaan,sillä vauvakuume on jo todella kova!! :) 

Ilmoittaudun mukaan myös :) 
Pojat -08 ja -10. Eka kierto kierukan jälkeen menossa ja nyt olis kp 24/28, tietysti tuo 28 on sen mukaan mitä oli ennen kierukkaa, että sehän voi olla jotain muutakin....

En oikein usko että heti ekasta kierrosta olis tärpänny vaikka "hommia" on tehty sen eteen :D Testejä tilasin tuolta raskauskeijusta, niitä herkkiä testejä ja jos ne huomenna tulis niin voisin testata....

Erittäin paljon plussasäteitä kaikille!

Oikein paljon onnea etk ja tervetuloa uusille kuumeilijoille!!!

Ovis tuli tässä kuussa hyödynnettyä kunnolla, mutta silti ei oo odotukset kovat...tiistaina pääsis sitten testaamaan, mutta yhtään en odota sitä...ehkä vaan pelkää sitä negaa...hyvä kuitenkin ettei odotukset ole liian kovat!!!

Annuli84, tsemppiä sullekin odotukseen...nää viimeiset päivät voivat joskus olla oikein tuskaisia!!!!

Ihanaa kun tuli lunta paljon, nyt lapset pääsevät pulkkailemaan ja hiihtämään!

Tänään saadaan miehen kanssa pieni breikki, mamma tulossa poikia katsomaan ja lähdetään kavereiden kanssa syömään ja leffaan! Vielä viimeiset jouluhankinnat ensi viikolla ja sitten saa joulu tulla mun puolesta!!!

Oikein ihanaa viikonloppua kaikille!!!

Kovasti yritän malttaa ja jättää testauksen loppuviikkoon jos ei menkat ala...
Huomenna pitäs alkaa. Ajattelin tosin oottaa viel muutaman päivän. Se kun on niin tylsää jos menkat alkaa sitte heti kun on tehnyn testin... Että vielä tääs ehtis sen ihanimman joululahjan saada itelleen =) Peukut pystyyn vaan ja odottelemaan siis. Palaan asiaan viimeistään loppuviikolla.

Muillekkin kovasti plussatuulia. Jos ees jollain tärppäis nyt vielä tässä kuussa.

näin minä sitten palaan tänne kuumeilijoihin :( kolmonen ei pysynyt matkassa mukana, eilen iltana alko tiputtelemaan ja aamulla sitten runsaammin.. eka neuvola olis ollu huomenna :´( nyt vaan yritettävä kasata ajatukset ennen joulu. onneksi on kaksi rakasta siskoa joille saa ajatukset vaihtaa..

Tosi harmi etk. Ja varmasti oot pettynyt. Voi vaan ajatella että näin oli pienelle parempi... jos ois ollu sitte jotain vikaa.

Täällä täti antaa taas oottaa itteään... Tein testin eilen mutta se oli nega tai sitte haalee haamu... Voiko nega muuttua roskiksessa haamuks? Kun en oo ihan varma muuttuko se sen ajan aikana jo vai vasta jälkeen. Joka tapauksessa aion tehä uuden testin ehkä huomenna jos ei täti tuu.

Pahoittelut etk =( hyvä että löytyy ihmisiä jotka jaksaa tukea ja kannustaa..emoticon

Minä täällä oottelen ekoja luomu menkkoja pillereiden pois jäätyä, nyt olis kp 28 menossa..me kyllä touhuiltiin miehen kanssa viikonlopun aikana, mutta en usko että mitään olis voinut edes tarttua, koska jos tuosta kp 28 lasketaan ovis, niin se olis mennyt jo aikoja sitten...joten ootetaan nyt millon se täti tulee..toivottavasti pian, niin pääsee sitten oikein tosissaan yrittämään...

Annuli84: Eiks ne testit yleensä ole 1-5 minutin sisällä tulkittavissa, mulla on kerran negan testin jälkeen ne kontrolliviivan värit levinny sinne näyttöön miten sattuu kun roskiin olen nakannut sen..mutta se oli kerinnyt ollakkin siellä jo jonkin aikaa..mutta jospa se haamu siitä vahvistuisi =) tsemit siihen

Tein tässä uuden testin aamulla ja se ON positiivinen! Hui että... Ei oikein tiä miten ois. Tekis mieli kertoo kaikille mutta tarvii nyt koittaa malttaa jonkun aikaa... Kattoo kuin käy, että pysyykö matkassa.

etk Pahoittelut :/ Tosi kurjaa näin joulun alla, mutta hyvä että on rakkaita ihmisiä joille voi purkaa sydäntään <3

marzi Tsemppiä yritykseen :)

Annuli84 Hurjasti onnea!! Toivotaan että pieni pysyy matkassa loppuun asti :)

Tervetuloa mukaan kaikille uusille! Ainakin Zukiih ja KatV siellä oli, sori jos oli muitakin joita en muistanut :) Toivotaan että aikanne täällä kuumeilijoissa olisi lyhyt ja pääsisitte odottajien joukkoon :D

Oon pitänyt vähän hiljaiseloa täällä palstalla. Välillä oon käynyt kurkkimassa kuulumisia mutta en kovin ahkeraan. Välillä tuntuu että tämä palstalla roikkuminen vaan pahentaa sitä kuumetta ja pahaa oloa siitä kun sitä plussaa ei vaan kuulu. Välillä on hyvä pitää pientä taukoa ja selvitellä ajatuksia :)
Nyt oon ollut jopa ihan hyvällä mielellä ja ehkäpä jopa vauvakuumekkin on laantunut hiukkasen. Kylllä mä sitä vauvaa edelleen toivon ja edelleen on yritystä sen suhteen mutta en oo stressannut enää mitään oviksia yms. 
Tästä kierrosta en odota plussaa koska aika vähäisiksi on jäänyt pupuilu kerrat miehen kanssa. Olisi todellakin ihme jos nyt tärppäisi.
Tällä hetkellä elämä on tuntunut hyvältä näin. Oon viihtynyt töissä ja elämä lasten kanssa sujunut niin kivasti että välillä tullut jopa sellainen olo että onpa kiva kun ei ole sitä pientä vauvaa vielä lisänä. Tosin tuollaisista ajatuksista tietenkin tulee vähän syyllinen olo kun kyllähän mä sen meidän pienen enkelin olisin mielelläni pitänyt. 

Ihanaa joulua kaikille teille kuumeilijoille ja jo odottajille, en varmaan tänne enää ennen joulua ehdi mutta sitten taas ensi vuonna tulen tänne useammin pyörimään :)

Ensi vuosi aloitetaankin meillä iloisissa merkeissä, mennään tammikuussa miekkosen kanssa naimisiin <3 Reilu 6v yhdessä olon ja 5v kihloissa olon jälkeen ajateltiin että on jo aika :)

Hyvää Tapaninpäivää kaikille! Meillä joulu meni todella mukavasti, mahat täynnä joulusafkaa ja lapset jaksaa vieläkin tutkia pukin tuomia uusia leluja =) Hyvä vaan niin saa tämäkin mamma istua sohvalla kahvin kanssa ihan rauhassa ; )

Mua täällä rassaa vieläkin kun kuukautiset ei ala, nyt olis jo kp34 menossa. Tuossa selasin vanhaa almanakkaa ja katoin että miten luomu menkat on startannu viimeksi kun pillerit jätin, niin kp31 on alkanut...En tiiä sitten kun 16.12 ukkelin kanssa touhuttiin niin oli kiertopäivä 24 en usko että siitä olis mitään tarttunut kun tosiaan niin loppupäässä, mutta kokeilin sitten ovistikkua, niin se näytti viivaa pari päivää tämän touhuilun jälkeen, olisiko mahdollista että ovis olisi näinkin myöhään kierrosta? Olen tehnyt r testinkin mutta negaa näytti...on niin omituista

Onnea Annuli84!!emoticon

Täällä menossa kp 13/27 eli tärppipäivät olis ja kyllä on hyödynnettyemoticon Viellä jatketaan ainakin pari iltaa. Tilasin jo testejä valmiiks, nyt olis neljä herkkää (raskauskeijusta) ja yks marketin testi. Saa nähä kauan niitä sitten jaksaa pantata kaapissa :D

Mitäs kolmosen yrittäjille kuuluu? :) Vähän on hiljaiseksi käynyt..
Täällä sitten käynnistyi yk 5 ja kp 1 / 32 (?).

Takaisin