Särkynyt31
Oman äänensä löytänyt
Juuri tuota samaa sairaalan kriisityöntekijä sanoi, kun hänen kanssaan pohdin mahdollista uutta yritystä ja siihen liittyvää pelkoa. Että jos heti siinä alkujärkytyksessä ja -shokissa tekee päätöksen, ettei koskaan enää, saattaa se myöhemmin alkaa kaduttaa. Olisiko sittenkin pitänyt aikoinaan uskaltaa? Omasta keskenmenosta on nyt kolmisen viikkoa ja jotenkin se oma ehdottomuus on vähän väistynyt uteliaisuuden ja toiveikkuuden tieltä.
ihanaa, että olet löytänyt itsellesi iloa tuovia asioita. Itsekin olen entistä kiitollisempi olemassa olevista lapsistani. Toivottavasti saat jatkossakin järjestettyä omaa aikaa puutarhassasi, joka on sekin selvästi sinulle tärkeä paikka. Vaikka niitä huonoja päiviä ja hetkiä tulee varmasti vielä, niin huomaatko; lopulta elämä voittaa sittenkin.
Ehdottomasti. Vaikka pahalta tuntuu välillä niin silti haluaisi vielä joskus yrittää uudestaan. Kuullostaa siltä että sinulla myös alkaa ajatukset kääntyä samaan suuntaan.
Ja kyllä, onneksi alkaa jo huomaamaan, ettei suruun ns kuollutkaan vaan se muuttaa muotoaan.Olen täysin samaa mieltä noista jo olemassa olevista lapsista ja kuinka ne kokee nyt niin tärkeiksi, halua vain pitää kainalossa aina kun siihen itse tulevat. Toivotaan lämmintä kesää niin saadaan kaikki nauttia ulkona