kesäkuun vaavit

Heippa

Piti tulla onnittelemaan tulitikkua raskaudesta. Pidän peukut ja pottuvarpaatin [:D] pystyssä sinulle tällä kertaa.
Ole positiivisella mielellä äläkä murehdi niin kyllä se siitä.
Ja muillekin kesäkuun odottajille tietysti onnea!

T. maalismamma Helsingistä
 
Heipparallaa!!!
No, nyt naputtelen muutaman sanasen tänne! En oo koko viikolla joutanu mittää kirjotteleen, hätäseen vaan vilkassu aina uusimmat viestit! Ahkerasti ootte viestitelly![:)]
 
Onnee tulitikulle ajokortista!!! Nyt vaan ajelemaan! Se on niin mukavaa kruisailla kylillä ja kaupungeissa! Ite mietin jo ens kevättä ja kesää, kun maha kasvaa, että mahunko sitte ollenkaan ajelemmaa!?! Oon niin pikkunen, että penkin pittää olla ihan edessä, ja siihen pitäs mahakii vielä mahtua...
 
Ja onnea taas kaikille uusille odottajille!!!
 
Varasin ensimmäisen neuvola-ajan, puolentoista viikon päästä ois! Oon sillo rv 6+4 tämän laskurin mukaan...Jännittää vähän! Onnex on mukava neuvolan täti![:)] Olen saanut pidettyä salassa tän jutun, ainakin vielä! Halluisin heti kertoo kaikille!
 
Oireet on ennallaan, mahhoo nippailee, pissittää vähän väliä, palelee välillä hirveesti, nytkin sormet jäässä! Välillä tulloo etovaa oloa, mutta oksentaa ei oo tarvinnu, ja kaikki hommat oon saanu vielä tehtyä, mitä oon suunnitellukin! Väsymys siis pysyny ennallaan!
 
Kävin tänään kaupungissa ja kattelin jo varovasti rattaita yms. tarviketta...Hintoo niillä ainakin on! Voi, kun tämä odotus olisi jo pidemmällä, voisi ruveta laittelemaan vauvalle huonetta!
 
Nyytinkantaja, iso,iso kiitos!! toivottavasti sulla on raskaus edennyt hyvin!
 
Osaako joku kokeneempi sanoo että millon mahasta alkaa huomata? Onhan se varmasti yksillöllistä mutta noin niinku kokemuksia ja tarinoita kiitos [;)]
 
Tuosta mahan näkymisestä.. se on todellakin yksilöllistä niinkuin koko raskauskin. Mun ystävällä alkoi oikeasti näkymään jo 12 viikolla melko selkeesti mutta mulla alkoi näkyä 17-18 viikoilla. Mutta kun se alkaa tulla niin se saattaa muutamassa päivässä pulpahtaa, mullekin töissä sanottiin yks maanantai (tais olla just 17+0) että aijaa, se on sitten vkl:n aikana kasvanut.. [:D]
 
moikka tytöt.

mun maailma romahti eilen. mun mies oli pe kännipäissään pettänyt mua. mä en tiedä mitä tehdä, sanoa tai tuntea.
 
Tsemppiä tulitikku sulle kovasti.
Tommonen asia on teidän kahden välinen juttu selvittää. Neuvoja on hankala antaa vaikka haluaisinkin auttaa.
Toivottavasti saatte selvitettyä asiat kuitenkin teille parhain päin.
En toivoisi sulle tämmöstä tapahtuneen, jaksamista!
Yritä olla stressaamatta liikaa, (vaikeaa varmaan) mutta silti, ettei masu-asukki pelästy.
 
Voimia!
 
Voi eikä! Voimia tulitikku, koittakaa saada asia selvitettyä...
Ei noi koskaan helppoja juttuja ole.
 
Mä olen kärsinyt aika pahoista päänsäryistä ja huimauksesta. Kaikki veriarvot on ok (tänään otettiin pieni verenkuva) ja verenpainekaan ei ole normaalia alhaisempi vaikka alhainen on aina (100/70), verensokerikin ok. Kaipa sekin on näitä raskausoireita?
 
 
 
mohomaha, mies on ihan hajalla. ei tiedä mitä sanois tai tekis. tiedän että hän kärsii, ehkä jopa enemmän kuin minä. pyytelee anteeksi ja yrittää lohduttaa mua.

kiitos muillenkin tsempistä!!
 
Voi sua tulitikku [:(]
 
Lähetän paljon voimia sulle. En oikein tiedä mitä neuvoja kannattaa tällaisissa tilanteissa antaa vai kannattaako ollenkaan, mutta sen ainakin tiedän että voi olla hankalaa olla stressaamatta tota tapahtunutta mutta yritä ainakin vähentää stressiä että pikkuiselle ei käy mitenkään.
 
Voimia sulle kauheasti ja ISO hali [:)]
 
Voimia tulitikku! Eipä tuossa auta kuin keskustella ja keskustella. Mikä asia on johtanut kyseiseen tekoon jne. Kuten edelliset tuossa sanoivatkin niin koita pysyä mahdollisimman rauhallisena, ettei vaaville käy kuinkaan. En kadehdi, melkein tuli kyyneleet silmään, sinä kuitenkin aivan samassa tilassa kuin minäkin ja mieli on kyllä herkkänä ilman tuollaisia vastoinkäymisiäkin.

Valtava halaus ja tänne saa purkaa tuntojaan jos haluat ja pystyt.
 
Huomenta! Voihan paska tulitikku, tosi ikäviä uutisia! Toivottavasti saatte asian selvitettyä!!! Uskoisin, että täältä saat tukea meiltä muilta, jos haluat mieltäsi täällä purkaa. Ex-mieheni petti minua liittomme loppupuolella ja se romahdutti maailmani täysin. Meillä oli silloin muutenkin tilanne, jossa olisin tarvinut mieheni tukea enemmän kuin koskaan (sairastin vakavaa masennusta ja olin pikku hiljaa toipumassa silloin), mutta hän ei tilannetta kai kestänyt, vaan teki oman päätöksensä.

Mulla piti olla eilen eka neuvola, mutta tietysti peruivat sen viime hetkellä, kun th oli kipeenä. Aika siirtyi keskiviikkoaamuksi, mutta saas nähdä pääsenkö sinne, koska olen nyt kuumeessa [&o] Viikonloppuna mittailin lämpöäni ja mittari näytti 37,5 eikä ollut ollenkaan kipeä olo. Tänä aamuna sitten oli olo tosi karsea, ja kuumetta 38. Eli kotiin on jäätävä potemaan ja toivottava, että pääsen huomenna neuvolaan. 
 
Hyvää iltaa kaikille pitkästä aikaa!

Eli sama pippunen täällä kuin aikaisemminkin, vaan hiukan eri nimellä. Kirjautumisen kanssa oli muutamina päivinä paljon ongelmia, jonka takia myös nimi on vaihtunut.

Täällä sitä nyt vietetään talvilomaa appivanhempien luona.

Todella paljon voimia sulle tulitikku!
 
Täällä ilmeisesti keskenmeno. Puoli tuntia sitten alkoi menkkatyylinen vuoto, vähän hyytymiä mukana. Ei hirveesti kipua, ihan ku ois menkat. Kokemuksia?
 
Tatjuska, ei maalata piruja seinille mut noi hyytymät ei kuulosta hyvältä. mulla oli menkkamaiset kivut ja hyytymiä molemmissa keskenmenoissa. mee ihmeessä tarkistuttaa tilanne! voihan se olla et sulla on joku kysta tai jotain!!! 
 
mulla siis alkoi molemmat sellasella viikon kestävällä tuhruilulla. sitten alkoi ihan kunnon vuoto klimppeineen ja kipuineen. eka oli niin ku menkat ja toka oli aika paljon kivuliaampi. ekalla kertaa menin lääkärille vasta kun kunnon vuoto oli alkanut koska en saanut aikasemmin aikaa. siellä todettiin että kohtu oli jo melkein tyhjentynyt. toisella kertaa meni tuhruilun alettua kätilöopistolle, ne otti mut heti vastaan koska oireet niin samanlaiset kun ed keskenmenossa. siellä todettiin sitten tuulimuna ja sain lääkkeet tyhjennykseen.
eka oli vk 5 ja toka vk 10.
 
Mulla ei oo tullu mitään ennen tätä, ihan yhtäkkiä kun sain lapset nukkumaan ja menin vessaan niin tulikin shokki kun paperi ihan punaisena. Varsinaisesti nyt ei vuoda kunnolla, vähän paperiin tulee verta kun vessassa käy.
 
ON: me ollaan miehen kans juteltu ja aika hyvin ollaan saatu asiat reilaan. eihän se mun surua ja pettymystä vie pois mutta ihan hyvältä kuitenkin tuntuu. paha mieli tulee varmaan olemaan kauan mutta uskon että päästään vielä jaloillemme. ei muu auta ku nostaa nokka kohti aurinkoa ja ajatella positiivisesti! virheitä sattuu kaikille ja olen valmis antamaan tämän anteeksi, ehkä myös sitten myös itse saan virheeni anteeksi jos jonkun sellaisen teen. meillä on niin paljon hyvää etten halua heittää kaikkea pois yhden virheen takia! jos haluatte tarkemmin lukea mun ajatuksia näistä niin niitä on tuolla yleinen sanaa vapaa "kun mies pettää" osiossa. jos säästän tänne ne positiiviset asiat [:D]

Tatjuska, ilmottelethan meille miten käy!!! peukut ja varpaat on pystyssä!!
 
Takaisin
Top