Tää on vielä tämmöinen testausviesti kun en ihan varma ole kuinka tämä foorumi oikein toimii [:)]
Eli tässä nyt vielä hieman varovaisesti ja varauksella liityn joukkoonne. Virallista plussaa en ole vielä saanut tikkuun mutta ihan himmeän haamun kuvittelen ainakin bonganneeni
Laskettuaika sijoittuisi sinne kesäkuun loppupuolelle (19.6.10) ja nyt olisi menossa viikko 4+1, tai jotain.. :)
Kuukautisia ei ole vielä näkynyt mutta mulla ne on ennenkin tehnyt katoamis temppuja joten en pidä sitä kovin luotettavana mittarina. Muita oireita on ollut väsymys, lievä pahanolon/kuvotuksen tunne, menkkamaiset jomotukset ja nipistykset alavatsassa, näläntunne.. Näitä löytyy [:D]
Olen 23v helsinkiläinen ja toinen olisi nyt siis tulossa jos omaan oloon on luottamista. Muistaakseni esikoisenkin kohdalla plussan sain vasta kun olin jo viikoilla 6-7, vaikka monta tikkua tuli kulutettua silloinkin.. Taidan siis hätäillä vielä turhan aikaisin, mutta turhauttavaa tälläinen ollakko vaiko eiko olla - olo [&:] Neuvolassa joskus sanottiin että toisilla se plussa ei vaan näy niin nopeasti kuin toisilla, tylsää kuulua tähän hitaammin kypsyvään ryhmään [:D]
Esikoinen täyttää reilu viikon päästä 2v, iso poika jo <3
Tilasin tässä taas omaksi kiusakseni netistä pari testiä lisää, jos vaikka malttaisi odottaa ensi viikkoon niiden saapumista ja kokeilla sitten uudestaan, ellen sitten sorru ja käy huomenna apteekissa [;)]