Kesäkuun sekalaiset pulinat

Mä onnistuin saamaan onneks ekan neuvolan lomalle. Toivoisin että saisin myös np-ultran vapaalle tai lomalle.. ite kylläki teen työvuoroja heinäkuussa että saisinhan sieltä valita vapaan rauhassa, mutta kun viikkovapaat on jo etukäteen määritelty niin vois tulla sanomista jos muuttelen niitä oman mieleni mukaan... :D

Sakababy: Mulla sama juttu mut oon yrittänyt vielä kestää,nenä vuotaa koko ajan ja silmät kirvelee.

Sakababy: Mulla sama juttu mut oon yrittänyt vielä kestää,nenä vuotaa koko ajan ja silmät kirvelee.

Ärsyttävää. Mulla onneks ei silmät oireile mutta nenä tukossa ja vuotaa ja aivastutta

Eihän sulla vois kuitenkin olla allergiaa? Joitain allergialääkkeitähän saa syödä raskaanaollessa, jos haluat kokeilla auttaisivatko.

Mulla iski nuhakuumeen alkuviikosta. Mulla ollu taipumusta poskiontelon tulehduksiin, toivon ettei mee siihen nytte.. Allergialääkkeet lopetin, mutta astmalääkkeitä en(hengitettävät paikallisesti vaikuttavat) neuvolasta kehotti jatkamaan. Toivon, että allergiat ois tältä kesältä lusittu..

Kanttii muute nenän tukkoisuuteen kokeilla nenäkannua, sinne laitetaan suolaa ja vettä sitten huuhdellaa nenää niin pitää hetken auki. Nenäkannuja saa apteekista ja luontaistuotekaupoista:happy:

Joo allergia on mutta en uskalla omin päin syödä ylimääräisiä,ens viikolla ultra niin pääsee kysymään lääkäriltä mitä voi käyttää.

Joo allergia on mutta en uskalla omin päin syödä ylimääräisiä,ens viikolla ultra niin pääsee kysymään lääkäriltä mitä voi käyttää.
Mulle sano yksityinen lapsettomuuslääkäri et cetiritsiniä voi syödä. Mut jos kestät oireiden kanssa ni oota ihmeessä et pääset kysymään.

Mä kysyin ihan apteekista niin niillä oli kaksi lääkettä, joita raskaana ollessa voi käyttää. Toinen oli Loratadin Ratiopharmilta niin mä otin sitä.

Joo mulla on allergiaa kans ihan. Pitää varmaan mennä ostaa allergialääke mut oon jotenki yrittäny sinnitellä ilman..:rolleyes:

Varmasti tosi inhottavaa, kun allergiaoireita pukkaa. Ja flunssa raskaana on kans raskasta kun ei voi ottaa mitään oikein helpotukseen. Mutta nenäkannun puolestapuhuja olen kans. Toimii tosi hyvin [emoji4]

Jep! Mä oon heinäkuun lopusta elokuun puolelle viel uudestaan kolme viikkoa lomalla :) käväsen kolme viikkoo lomien välissä töissä :)

Mä olen yksityisyrittäjä, mutta mullakin on osittain lomaa (ts. pari asiakasta joille teen silti) heinäkuu, jee. Allergiaoireita ei onneksi ole, miehellä kyllä nokka tukossa.

Mulla onneksi alkaa loma viikon päästä. Kolmivuorotyötä teen niin jännä nähä miten vaikuttaa oloon. :) vähä erilainen kesäloma tulossa, jospa ei ois kuitenkaa pahoinvointia..

Takaisin