Kesäkuun sekalaiset pulinat

Hello ladies! Sopiiko hypätä kyytiin? Maanantaina haalea punainen testiviiva ja ilokseni se on vahvistunut tässä viikon aikana. Oireita ei juurikaan ole muuta kuin nämä päässä pyörivät raskauteen liittyvät ajatukset :D
Onnittelut plussasta :)

Hello ladies! Sopiiko hypätä kyytiin? Maanantaina haalea punainen testiviiva ja ilokseni se on vahvistunut tässä viikon aikana. Oireita ei juurikaan ole muuta kuin nämä päässä pyörivät raskauteen liittyvät ajatukset :D

Onnea plussasta ja tervetuloa mukaan [emoji4]

Onnittelut plussasta! Täällä kans jotain allergiaoireita ja flunssaa. Physiomerin suihkeen ja nenäkannun kans hakenut helpotukseksi.

Kiitos! :love7

Pitäisi lähteä käymään kylässä kaverilla, joka tietää että vauva saisi tulla. En haluaisi vielä kertoa raskaudesta, mutta oon superhuono valehtelemaankaan.. Kuinkahan siinä käy o_OMies oli myös sitä mieltä ettei vielä kerrottaisi juuri kenellekään ja haluaisin kunnioittaa myös hänen toivettaan. Valehtelisko että menkat alkoi vai miten aiheen sais sivuutettua jos tulee puheeksi..?

Kiitos! :love7

Pitäisi lähteä käymään kylässä kaverilla, joka tietää että vauva saisi tulla. En haluaisi vielä kertoa raskaudesta, mutta oon superhuono valehtelemaankaan.. Kuinkahan siinä käy o_OMies oli myös sitä mieltä ettei vielä kerrottaisi juuri kenellekään ja haluaisin kunnioittaa myös hänen toivettaan. Valehtelisko että menkat alkoi vai miten aiheen sais sivuutettua jos tulee puheeksi..?
Ei varmaan enää auta sua mut jos kaveri ei tarkkaan tiedä misä vaihees kiertoo oot ni sanoisin vaa ettei tiiä vielä. Ehkä muuten sanoisin et on menkat enkä haluu puhuu siitä enempää tai jotain sellaista...

Mä aattelin kuittaa kesän juhlat sillä et syön lihasrelaksantteja enkä voi juoda, mulla on oikeesti niskat jumissa usein ja oon joutunu syömään kuureina noita.

Mulla on onneksi se hyvä puoli ku en oo oikein kerinny kertoo kellekkää, että yritetään. Siksi ei välttämättä kukaa kysy. Mutta ruokahommista varmaa tajuis heti. Ku mäki oon tämmönen aurajuuston suurkuluttaja:D

Muistelin, että aurajuusto on ok, mutta se olikin sallittua vain kypsennettynä. Valion sivuilla on tietoa, mitä heidän juustojaan voi käyttää raskaan ollessa. Suomessa onneksi monet on ok :)

Tänään varasin neuvola-ajan reilun kuukauden päähän. Siihen on ikuisuus :nailbiting:! Sitä ennen voi vielä tapahtua mitä vaan... Eivät luvanneet varhaisultraa, yksityiselle pitää mennä.
Tervetuloa joukkoon Autumnus!

Tänään varasin neuvola-ajan reilun kuukauden päähän. Siihen on ikuisuus :nailbiting:! Sitä ennen voi vielä tapahtua mitä vaan... Eivät luvanneet varhaisultraa, yksityiselle pitää mennä.
Tervetuloa joukkoon Autumnus!
Kaikkeen on ikuisuus! Tää alkuraskaus matelee niiin hitaasti.

Ihanaa kun nyt alkoi loma :D mies oli ostanut mulle lomanalkajaissuklaata!

Tervetuloa autumnus, onnea plussasa :)

Joo päivät menee ihan tuhottoman hitaasti... Ei niinku yhtään malttais tämmösenä "kaikkimullehetinyt" -ihmisenä. :grin

Joo päivät menee ihan tuhottoman hitaasti... Ei niinku yhtään malttais tämmösenä "kaikkimullehetinyt" -ihmisenä. :grin

Sama juttu mulla.. oon vielä ollu alkuviikon kipeenä. Sit ku oon vielä semmonen, että haluun kaiken olevan varmaa ja tietää kaiken heti. Niin nyt ku joutuu sinne 12 viikolle oottaa ultraa kun ees näkee onko siellä ketää:confused: onneksi tänää töihin sitte ois 6 päivän putki töitä ja sitte alkaa kauan odotettu loma:)

Tänä aamuna mulla on tullut nyt kaksi jonkinlaista närästyskohtausta. Ei siis närästä jatkuvasti vaan yhtäkkiä syömisen jälkeen (aamupala ja äsken pari palaa suklaata) tulee sellainen närästyshetki. Toivon todella ettei A) pahene ja B) ole pysyvä raskausoire :shifty: Aamupala oli kyllä runsasrasvainen kuten on ollut tapana. Hitto jos se alkaa nyt närästää :grumpy: Kohta pitäis mennä työporukalla aamukahville. Saas nähdä millaisen närästyksen se saa aikaan!

Toivottavasti autumnuksella ei närästäisi enempää.

On tämä töihi pukeutuminenki hankalaa. Pari viikkoo sitte ostin farkkucaprit ei toivookaa että pystyis niissä olee..

Mulla kans kaikki housut kiristää.

Tänä aamuna (4+4) tuli jo tasavahvat viivat 25 mIU/ml testiin.

Tämä viikko on mennyt kyllä todella hitaasti! Vastahan minä viikko sitten tein ekan positiivisen testin, mutta tuntuu että siitä on jo ikuisuus

Autumns: Toivottavasti närästykset jäisi nyt tähän päivään,eikä jatkuisi enempää.

Nää viikot tosiaan matelee... Lasken päiviä ultraan. 11 päivää enää.

Minulla vielä menee kaikki omat vaatteet päälle. Tosin housuissa kyllä huomaa, ettei vetoketju mene enää niin liukkaasti kiinni mutta vielä ne menee.
Esikoista odottaessa tarvitse äippähousut vaihtaa vasta joskus rv 30. Mut toista odottaessa piti vaihtaa jo aiemmin, joskus rv 16 tms.

Nyt on tullu tää kiva naaman rasvottuminen. Hyi olkoon kun koko aika aivan rasvanen. Pystyis melkein voiveitsellä tuosta päältä pyyhkäsee ja laittaa leivälle :D :D
Ja sitten väsymys.. Aii hitto se pamahti nyt. Eiii vaan jaksa! Onneks mies on kesälomalla ja hoitaa lapsia, niin saan ite levätä. Nytki sängynpohjalla löllötän :D

Miksiköhän muuten terkka antoi puhelimessa lasketuksi ajaksi 19.2. kun kaikki netin laskurit antaa 16.2.? Laskikohan se 31 päivän kierron mukaan (ei kysynyt kierron pituutta)...

Mulla ei oo mitään ongelmia vaatteiden kanssa, mutta eilen illalla ruoan jälkeen kyllä paisutti ja kaasutti aika reippaasti. Taisi olla parsa syyllinen (meillä siis syödään kunnon myöhäisillallinen iltapalan sijaan ja päivällä sitten kevyemmin :rolleyes: Joo tosi terveellistä varmaan...)

Takaisin