Kesäkuun sekalaiset pulinat

Mulla kans kiristää housut, omat farkut menee vielä mut ei tunnu kauheen kivalta. Edellisessä raskaudes jossa pääsin 9+6 viikoille ennen kuin oireet hävis ni jouduin laittaa mammafarkut 8+ viikolla kun en vaan pystynyt olee omissa farkuissa edes vetskari auki. Turvotti ja puristavat housut aiheutti kipua. Mahaa oli noihin aikoihin jo vaikea piilotella varsinkin iltapäivästä ja illalla jolloin turvotus oli suurimmillaan. Lähetään huomen aamuyöllä reissuun, eli musta ei kuulu ainakaan viikkoon kun laavulla ei netti toimi (onneksi). Pakkasin mammafarkut mukaan, ei ne pitkän paidan kanssa kuitenkaan eroa normi farkuista mitenkään:smug: Täytyy myöntää et toisaalta innolla odotan mahan kasvua, ei siis yhtään haittaa et "täytyy" käyttää mammafarkkuja:grin

Minäpä kävin töissä tunnin toteemassa että kuume taas nousee, eiku takasi kotii ja kohta lääkäriin.:( ois ollu kiva saada vähä ajatuksia muualle.

Heiloo sinullako kuume nousee?
Ota pikasesti parasetamolia, koska kuume voi tehdä keskenmenon. Minulla yksi tämmönen kokemus. Tosin sillon sairastin niin korkean kuumeen, ettei se laskenut parasetamolilla ja siitä syystä meni kesken sitten.

Kiitos vinkistä otinki heti. Mulla on ollu semmosta 37-37,5 tää viikko äske töissä ku mittasin oli lähemmäs 38. Apua nyt rupes pelottaa.

Paranemista Heiloo ja hauskaa reissua Rintta!
Kiitos! Reitti onneksi lyheni vähän ja yhtenä päivänä ei tarvii kanniskella rinkkaa ollenkaan:p Kanssamatkustajat kyllä kärsivät minun kanssa kun joutuvat kantamaan suurimmanosan tavaroista:smug:

Kirjotelkaa tänne paljon niin sitten mulla on paljon luettavaa 6 päivän päästä :p

Täällä kans housut puristaa melkoisesti jo. Tää mahan pömppö on kyllä kammottavaa, mutta toisenkin aikoihin jouduin siirtymään mammahousuihin aika ajoissa :happy:

Tää alkuraskaus kyllä matelee tosiaan hitaasti, niinkuin muutkin sitä tuumaili. Toisaalta tää on ihanaakin aikaa, kun kroppa on vielä suht ok (vaikka turvoksissa) ja liikerajoitteita ei vatsan takia vielä kauheasti ole ja tietää, että koko ajan se vatsa kuitenkin kasvaa, joten sitäkin saa sitten fiilistellä ihan tosissaan jossain vaiheessa. Mutta myöskin tää on aika piinallista aikaa. Tuntuu että ajatukset pyörii vaan siinä vauvassa ja siinä, että meneehän kaikki hyvin ja vaikka toisaalta muistuttelee itseään, että asiat menee tän raskauden kanssa niin kuin menee, eikä niihin sitten lopulta voi vaikuttaa kauheasti. Hirveetä vuoristorataa tää alku ainakin on.. :happy:
Mutta koitan itse nauttia kaikista hetkistä tässä raskaudessa, koska tää kolmas lapsi on ollut meidän suunnitelmissa se viimeinen, joten haluan ottaa kaiken irti tästä raskaudesta :Heartbigred

Onko muita jolla ei oo mitään raskausoireita? Itellä ei oo tullu plussaamisen jälkeen mitään niin vähän omituinen fiilis. :bored: Rinnat on kasvanut hieman mutta ei niin merkittävästi...

rroosa: ei oo oireita täälläkään, rinnat vaan vähäsen muhkummat ja aremmat ja sitten ihan satunnaisesti jotain vihlaisuja tai lievää kolotusta alavatsassa. Ehtiihän sitä vielä... Toisaalta mun tm-raskaudessa joka ehti 9. viikolle ei ollut muita oireita siinäkään.

Mä kävin ostaa nyt sitä allergialääkettä, josko auttais tähän nenän tukkosuuteen, aivasteluun ja nenän vuotamiseen!

Rintalle hauskaa reissua!
Heiloon kuume toivottavasti helpottaa pian!

Mulla ainoo oire on vähän turvonneet rinnat ja arat nännit, suihkussa käyminen esimerkiksi ilkeetä. Väsymys on jotenkin vakio kolmivuorotyötä tehdessä, niin en sitä laske raskausoireeksi :grin

Minäkin olen vielä suhkoht oireeton. Ainut mitä on niin naama rasvottuu, nipistelee alamahaa (nyt ei ole kylläkään pariin päivään, mut repäsykipuja on onneks).. Tissejä kutittaa eli varmaankin kasvaavat. Sellasta pientä arkuuttakin on, mutta ei onneksi pahasti.

Tänä aamuna tein taas testiä ja tuli entistäkin vahvempi viiva. Dpo 19 ja rv 4+5

608f92c0179543faec091e3581733cf5

Hienot viivat, Blackwood!

Mulla on rinnat tosi kipeet ja muuttuu koko ajan kipeemmiksi, jos mahdollista. Ja mä olen selvästi herkempi harmistumaan kuin yleensä. Positiivinen minä on vähän kadonnut taka-alalle. Toivottavasti se palaa pian.

Joo testasin viimeksi to. Oon aatellu vähä hillitä itteni ja testata vaan 3 päivän välein:D

Mullakin vielä kaapissa oottaa yks digi ja yks viivatesti. Teen varmaan maanantaina seuraavan kerran sen viivatestin pois ja tiistaina digin. Digin pitäis näyttää sitten jo 3+.

Takaisin