Kesäkuun sekalaiset pulinat

Tsemppiä kaikille huolestuneille! Pidetään peukkuja että kaikki on hyvin! <3

Mites naiset, meinaatteko te värjätä hiuksia raskauden aikana? Mä juuri tänään luin, että ekat 12 viikkoa kannattaisi välttää värjäystä. Itsellä puskee harmaita (!!!) siihen tahtiin, että tiukkaa tekee..

Joo olen myös kuullut, että noihin digeihin ei ole luottaminen ja jätänkin nyt kaikki testailut pois. Jään odottamaan sitä ultraa.

Mä en oo tehny ollenkaan digitestejä :D Viimeks tein ainoastaan yhen tavallisen testin. Nyt oon muutaman kerran testannu mutta, koska viivat vahvistui hyvin niin en testaile enää enkä tee digiä :)

Hiuksia ei tarvii värjätä, koska on oma väri :)

Mulla yksi digi kaapissa vielä olisi, ajattelin sen tehdä sununtaina kun olisi 5+1, osaapahan varautua jos ei näytä 3+, kun niin monella nyt ollut sellaisia.

Mä olin kans lukenu että ei suositella värjäämistä 12 Ekan viikon aikana. Samalla ku soitin ja varasin viikko sitten neuvola-aikaa niin kysyin kannattaako perua aika jonka olin jo varannut aikoja sitten viime viikon lopulle. Sanoi että voin aivan hyvin mennä mutta ei kannata jatkuvasti olla värjäilemässä hiuksia..

Minä yritän olla värjäämättä hiuksia nyt tän alkuraskauden. Olen kysynyt kahdelta kaveriltani, jotka ovat olleet raskaana niin molemmat värjäsivät kyllä hiuksia raskaudesta huolimatta. Kauhean näköinenhän tästä kuontalosta tulee mutta ei voi mitään :nailbiting:

Taisi keskenmeno tulla täällä :/ Tänään aika varhaisultraan viikkoja 5+5. Verenvuotoa ja tosi kovat vatsakivut... vähän on vielä toivoa on mutta varaudutaan pahimpaan.

Taisi keskenmeno tulla täällä :/ Tänään aika varhaisultraan viikkoja 5+5. Verenvuotoa ja tosi kovat vatsakivut... vähän on vielä toivoa on mutta varaudutaan pahimpaan.

Voi ei, tsemppiä. Toivotaan, että pikkuinen pysyisi kuitenkin kaikesta huolimatta
matkassa :Heartred

Toivotaan että kaikki on kuitenkin hyvin, paljon tsemppiä!

Tsemppiä, toivotaan kuitenkin että kaikki on hyvin!

Blackwood: Mähän tein digin 4+2 ja sain silloin vielä 1-2, ja kun sitten 4+4 testasin uudelleen, sain 2-3. Aion taas testata taas huomenna, 5+4 eli viikon päästä edellisestä testistä, sitten pitäis jo kaiken järjen mukaan olla 3+. Hormonit tosiaan nousee eri ihmisillä eri tahtiin ja sitä kiinnittymispäivääkään ei voi ihan tarkalleen tietää, eli vaikkei 5+0 tuliskaan heti 3+ niin minusta ei oo vielä syytä huoleen (oonko muuten sokea vai miksen löydä peukutushymiötä??).

Tsemppiä rust ja rroosa!

Muokattu viimeksi:
Kiitos kaikille :) Todennäköisesti kesken on mennyt... Huomenna vielä verikokeet niin niistä vielä varmistetaan se mutta ultrassa näkyi paljon hyytymiä eikä mitään sikiöpussia tms. :(

Tosi tyhjä olo. 7kk yrittäminen johti tähän... Pitäisi vaan jatkaa yrittämistä mutta surulliseksi vetää.

Tsemppiä rroosa![emoji173]️

Hiuksia voi värjätä myös raskausaikana tosin ei just kannata niin useasti. Loppuvaiheessa kampaajat ei välttämättä ota hiustenlaittoon ku ei voi tietää koska lähtö tulee. Terv parturi-kampaaja :)

Takaisin