Kesäkuun sekalaiset pulinat

Heippa taas kaikille "pitkästä aikaa", jonkin aikaa oon ollut vähän hiljempaa. Töissä ja arjen pyörityksessä ollut niin paljon kiireitä, ettei oo oikein ehtinyt keskittymään mihinkään ylimääräiseen.

Raskaus on sujunut ihan hyvin, jonkun verran on ollut alavatsan nippailua ja etovaa oloa, mutta ei mitään minkä kanssa ei pärjäisi. Omakannasta katselin tulevia aikojani ja sinne merkattiin viimeviikolla äippäpolille käynti 25.7., eli ilmeisesti varhaisultraa ei tässä raskaudessa tule vaan se on toi np-ultra. Ei oo tullut vielä postitse siitä kirjettä, niin en sitten varmaksi tiedä. Tän ykköstyypin diabetekseni takia (senkin seuranta siis raskauden aikana ä-polilla) oisin ehkä toivonut vähän aiemmin käyntiä, edes sitten pelkälle diabeteskätilölle, kun ois kuitenkin tärkeetä että nää verensokerit saadaan "hiottua" mahdollisimman hyviksi. No, ehkä soittelen polille alkuviikosta ja kysyn josko ois mahdollista piipahtaa siellä.

Kipeenä oon ollut kohta viikon, oiskohan viime maanantaina alkanut nuhalla ja kurkkukivulla, keskiviikkona sit tuli kuume mukaan kuvioihin ja tuntuu että jatkuu edelleen. Huomenna ois eka neuvolakäynti, joten toivotaan että helpottaisi vähän ettei tarvii perua käyntiä.

Levia aika kuluu niin hitaasti täälläki. Mä pääsen np-ultraan vasta elokuun alussa. Kannattaa olla yhteydessä ä-polille. Toivottavasti tervehdyt nopsaan. Itekki täällä ollu kipeenä kohta jo viikon.:(

Piti taas tehdä testi, vahvat viivat on viikkoja 5+4. Mies jo sanoo että lopeta tekeminen ja säästä rahat tulevaan. No mulla on vielä kuus testiä ja aion niitä tehdä ekaan neuvolaan asti :D

Liitteet

• 1529225243363.jpg
    1529225243363.jpg
    25 KB · Katsottu: 40
Mäkin testailen, tässä tämän, eilisen ja edellispäivän viivat https://aijaa.com/IvnWF6 Ei vieläkään tasavahvaa, eikä mainittavaa edistystä? Vai näyttääkö OK:lta näille dpo:ille?

Muokattu viimeksi:
Hilu: Toivotaan että on vaaratonta ja loppuu pian.Onko kipuja? Minkä väristä?

Kipujahan mulla on ollu alusta asti. Niin oli esikoisestaki. Rusehtavaa on vuoto. Eile seassa pari pisaraa kirkkaampaaki verta. Tänään taas ikäviä kiputiloja mutta ei toistaseks verta. Jokanen vessareissu on kyl pelottava.

Hilu91: Kyllä noi vuodot ja kivut on varmasti ahdistavia! Toivottavasti loppuisi pian.
Lallastiina: Kyllä näyttää hienoilta ja selkeiltä plussilta!

Mulla ollut tosi kiireistä enkä ole ehtinyt koneella istuskella juuri ollenkaan. Alku on mennyt hyvin ilma mitään ihmeitä. Kun miehelle kerroin, niin halusi heti kertoa äitilleen ja isälleen. No sittenhän nyt tietääkin jo kaikki, paitsi mun suku jolle kerron sitten kun olen äidin kanssa juttusilla seuraavan kerran. Eka neuvola käynti taisi olla 12.7, joudun odottelemaan niin kauan. Odottavan aika on todellakin piitkä.

Huh on tämä perseestä maata sisällä kuumeessä tällä helteellä. Ku et saa ittees viileeksi millään. Tänää on vielä aika lääkärille ja ehkä punkreerataan poskiontelot. Jospa sillä sit menis ohi.

Heiloo toivottavasti olo helpottaa lääkäri käynnin jälkee :)

Sain ensikäynti ajan neuvolaan 3.7 ja 5.7 tais olla lääkärineuvola. Tosi lähekkäin mutta mikäpäs siinä. Pari viikkoa odottelua että näkee onko tuolla mitään elävää. On jotenkin epäilevä olo.

Mulle sano että saan sitten 5.7 neuvolalääkäriltä lähetteen erikseen keskussairaalaan ar-ultraan vaikka ultraa vissiin jo sillon 5. päiväkin. En ihan tajunnu. Vai tarkottikohan nt-ultraan aikaa.

Toivottavasti olo helpottaa Heiloo :) Mulla oli vuos sitte flunssan jälkeen sitkeä poskiontelotulehdus mut meni kuitenkin ohi antibiooteilla. Samaan aikaan oli vielä korvatulehdus joten olo oli kurja. Inhottavaa sairastaa helteillä :(

Minä tein tänä aamuna digin. Digin tulos oli vieläkin 2-3 vaikka oletin et maanantaina oli jo 5+0 eli sen ois pitäny näyttää 3+.. Toisaalta mietin tässä, että kun sain viime viikon torstaina sen 2-3 ja nyt tiistaina saman eli olisko se hedelmöittyminen tapahtanukki sit myöhemmin eli vaihtuskohan toi 3+ vasta keskiviikkona vai peräti torstaina.
Onko kenelläkään kokemuksia et digin tulos ei oo noussu, mut silti kaikki ok?
Tämähän tarkottas kyllä sitten sitä, että viikon päästä ultrassa on 5+ jotain eikä siellä varmasti näy mitään.. Kun just ja just olis ollu se 6+.. Toisaalta minulla on siitä ultrasta viikon päästä neuvola jossa ultrataan joka tapauksessa uudelleen jos ei viinon päästä mitään näy..
Nyt iski kyllä taas epätoivo, että ei tää varmasti mene hyvin. Kuitenkin on joku tuulimuna kyseessä.. Pelottaa ja ahdistaa!
Ei ehkä olisi pitäny mennä tekemään testiä.

Blackwood voihan olla, että hcg-nousee hitaammin tai jos hedelmöittyminen on tapahtunut odotettua myöhemmin? Onneksi myös neuvolassa ultrataan, jos aikaisemmin ei vielä näy. Toivotaan kuitenkin, että siellä on matkalainen mukana. Tsemppiä, älä vielä vaivu epätoivoon :Heartred:Heartpink:Heartblue:happy:

Blackwood: En ole nyt tehnyt yhtään digiä kun kerran ne ei näyttänyt oikein vaikka hcg mittauksessa arvot nousi ja olis piätnyt kyllä olla se 3+,olen varma että ultrassa on kaikki hyvin.

Blackwood: minä kans tein just aamulla toisen digitestin, koska halusin nähdä sen 3+ tuloksen. Mutta sieltä tulikin taas 2-3, niinkuin viime viikon maanantainakin. Eli ekan kerran sain 2-3 viikolla 4+0 ja nyt pitäis olla 5+1. Huolettaa...

Tässä maassa ei edes pääse alkuraskauden ultraan. Ehkä pitää tehdä kesälomareissu Suomeen ja käydä siellä

Takaisin