Kesäkuun sekalaiset pulinat

Flo oli käytössä ennen plussaa, en tosin ehtinyt kovin kauaa sitä käyttää. Nyt tosiaan latasin sitten preglifen, edellisessa raskaudessa elin jotenkin täysin pimennossa kaikista tällaisista.

Mulla toi Flo ja se on ollut kyllä kiva. Käytin myös ennen plussaa. Latasin myöhemmin tollasen pregnancy+, sitä aina välillä käytän mutta enemmän tosta flosta tykkään. Voisin ton preglifen kans ladata, se näköhään täällä aika monella :)

Onko tuo layette Blackwood millainen? Latasin preglifen kun sitä kehuttu paljon mutta tuokin kiinnosti, en vaan viitsi montaa sovellusta ladata tilaa viemään.

On toi tosi hyvä. Jokaiselle viikolle on omat tekstit mitä tapahtuu millonkin. Oon ainaki ite tykänny. :) sit tohon voi myöhemmin lapsetki lisätä jne.
Mä latasin noita vaan monia ku en oikein osannu päättää minkä haluun ja sit kokeilin mite toimii ja millasta tekstii ne sisältää jne. :D

No hyvä että joku testaa, minulle ihan uusia juttuja nää sovellukset kun esikosta luin apteekin paperista opasta vaan :hilarious: pitää ehkä itsekin kokeilla vielä sitä layettea!

Tosin sen kirjan kanssa kävi niin että luin malttamattomana pitkälle etukäteen ja sitten oli monta viikkoa tylsää kun oli lukenut jo etukäteen :angelic:

Mulla on käytössä Flo ja Preglife. Pitää ehkä ladata noi muutkin ja päättää sitte mikä saa jäädä. Flo on ollut käytössä jo ennen raskautta, joten se saa jäädäkin.

Mulla on tänään viikkoja 5+4 ja tämä on se päivä kun pikkuinen oli viimeksi lopettanut kasvun. Välillä tuntuu (muka) siltä, että oireet on vähentyny, mutta taidan vain kuvitella. :D Viimeksi oli kyllä niin, että omien laskujen mukaan sikiö olisi pitänyt olla ensimmäisessä ultrassa pidemmällä, jopa 2 viikkoa, mutta lääkäri vain sivuutti asian sanomalla, että siittiöt voi elää pitkään ja ovulaatio on voinut olla oletettua myöhemmin. Ensimmäinen ultra oli silloin 6+2, mutta alkio oli 4+3 tai jotain sellaista. Uskon siis että siellä oli alusta saakka jotain ongelmaa. Toivon todella, että tällä kertaa tämä pikkuinen pysyy kyydissä! <3

Oliko täällä muita jotka ovat olleet raskaana kahdesti lyhyen ajan sisällä? Eli tullut raskaaksi uudelleen muutaman kuukauden päästä synnytyksestä.. Kiinnostaisi tietää että oliko tämä toinen raskausaika jotenkin vaikeampi/hankalampi eli oliko särkyjä ja kolotuksia enemmän? Vai menikö samanlailla kun ensimmäinenkin? :)

Huomio minä luvin kans esikoisen aikaan paperista ja mulle kävi samoin, että menin lukemaan liian pitkälle. Mutta kyllä noissa sovelluksissakin käy välillä niin, ettö lukee jo vöhän edelle. :D

Clearblue digital tehty, tulos "raskaana 2-3". Sehän meinaa aikaa, joka hedelmöittymisestä on kulunut, eikä onneks raskausviikkoja. Hämäävää, mutta onneksi täsmää siis. Kohta kolme viikkoa laskujeni mukaan hedelmöittymisestä.

Ehkä kokeilen myös jotakin toista sovellusta. Womanlogiin vaan jo niin tottunut!

Tein tänään liuskatestin ja nyt ei enää todellakaan ollu hailakka se toinen viiva. Melkein näytti tummemmaltakin kuin se testin toimivuus viiva. Liekkö ees voi olla mutta tosi vahva. Ja tein vaan koska sattui olemaan vielä yksi jäljellä. Uusia en enää osta. Eilen kyllä teki mieli ostaa digi testi mutta tuumasin että mitä se hyödyttää.

Tänään rantautu kesto pahoinvointi. Koko illan pidätelly yökkiä. Muistan esikoisen ajoilta et illat oli tukalia just tästä syystä. :/
Onko muuten kaikki menny salaiselle puolelle ku täällä niin hiljentyny?

Oliko täällä muita jotka ovat olleet raskaana kahdesti lyhyen ajan sisällä? Eli tullut raskaaksi uudelleen muutaman kuukauden päästä synnytyksestä.. Kiinnostaisi tietää että oliko tämä toinen raskausaika jotenkin vaikeampi/hankalampi eli oliko särkyjä ja kolotuksia enemmän? Vai menikö samanlailla kun ensimmäinenkin? :)

Mulla oli toinen lapsi 7 kk kun aloin oottamaan kuopusta. Alku raskaudessa oireita ei oikeastaan ollut ollenkaan ja pääsin paljon helpommalla ku edellisessä raskaudessa. Imetin raskauden puoleenväliin asti kunnes maito loppui. Luulen, että imetys vaikutti oireiden vähäisyyteen. Loppu raskaus oli myös aika helppo, mitään suurempia vaivoja ei ollut.

Takaisin