Kesäkuun sekalaiset pulinat

Heippa kaikille, eilen tein positiivisen testin ja meille on nyt sitten näköjään tulossa kakkonen helmikuussa. :shy: tänään omien laskelmieni mukaan viikot 4+4.

Kovasti tsemppiä kaikille huolien kanssa painiville! En tiedä oonko jotenkin poikkeus, mutta mulle yhdet viivat raskaustestissä riittää ja nyt odottelen vaan ekaa neuvolakäyntiä (jonka ajankohta on vielä epäselvä mun terkkarin loman vuoksi.) En myöskään ole varma että pääsenkö nyt ar-ultraan kun neuvolassa kuulemma lääkäri, joka ei osaa ultrata. Harmi sinänsä, pitkä aika odottaa ekaan ultraan asti.

Oireita mulla kyllä jo löytyy, väsymystä, heikotusta ja hengästymistä ja jatkuvaa pissahätää sekä närästystä. Kohta varmaan alkaa tissikivut ja pahoinvointi. Ja turvotus.

Tervetuloa huomio tännekkin! <3
Aivan ihanaa kun plussasit.

Minulla alko tänä aamuna herätessä uusi oire: tosi voimakas raudanmaku suussa. Ihan ku verta olis syöny :D Raskausoireet lisääntyy eli kaippa se on hyvä juttu :)

Mies tutki eilen tuota clearblue digitestiasiaa ja sai selville, että hormonitason pitää olla yli 2000 siihen 3+ merkkiin, ja jos vaikka jostain syystä hormonitasot tuplaantuu joka kolmas päivä joka toisen päivän sijaan, niin 8 päivää (minun kahden digitestin ero jolloin tulos 2-3) ei riitä tuohon hormonitasoon asti

Rust mielenkiintosta. Ja voi kyllä olla totta. Tosiasiahan on, että jokaisella nousee se hcg yksilöllisesti. Minä päätin olla nyt enää testailematta. Kuitenkin kohta on ultra. :)

Heippa kaikille, eilen tein positiivisen testin ja meille on nyt sitten näköjään tulossa kakkonen helmikuussa. :shy: tänään omien laskelmieni mukaan viikot 4+4.

Kovasti tsemppiä kaikille huolien kanssa painiville! En tiedä oonko jotenkin poikkeus, mutta mulle yhdet viivat raskaustestissä riittää ja nyt odottelen vaan ekaa neuvolakäyntiä (jonka ajankohta on vielä epäselvä mun terkkarin loman vuoksi.) En myöskään ole varma että pääsenkö nyt ar-ultraan kun neuvolassa kuulemma lääkäri, joka ei osaa ultrata. Harmi sinänsä, pitkä aika odottaa ekaan ultraan asti.

Oireita mulla kyllä jo löytyy, väsymystä, heikotusta ja hengästymistä ja jatkuvaa pissahätää sekä närästystä. Kohta varmaan alkaa tissikivut ja pahoinvointi. Ja turvotus.

Onnea plussasta! Et ole poikkeus, esikoisesta riitti yksi testaus ja tästä toisesta haamun jälkeen yksi varmistus, olenkin vähän miettinyt kun moni niin paljon testailee :)

Mä olin vakaasti päättänyy että 1 liuskatesti ja 1 digitesti ja saa riittää, mutta kummasti se rauhotti mieltä kun katsoi miten viiva vahvistuu päivien myötä.:)

Matilda- varmasti totta tuokin, toisaalta saisin itselle varmasti ylimääräistä stressiä jos viivat/lukemat näyttäisivät eri päivänä toista :)

Mä tein yhen liuskan ja yhen digin enkä jotenkin osaa kuvitella itteeni tekemässä enempää. :D esikoisesta tein kaks digiä, toinen oli sellai varmistus ku ei ollu yhtään raskaana oleva olo :D

Et ole, ainakin minä olen samanlainen että yksi plussa riittää ja sitten soitto neuvolaan (mietin senkin lykkäämistä ensi viikkoon mutta en malttanut vaan varasin jo ajan).

Minulle riittää kyllä nämä oireet ihan toistaiseksi, tänä aamuna olin hienoisen huonovointinen jopa :hilarious: tuntuu kyllä että oireet alkais nyt aiemmin kuin esikosta (siis voisin juosta aivan koko ajan vessassa lorottamassa niin kuin palokunnan hevonen :bored:) ja jotenkin on semmonen väsynyt ja töhö olo. Ja tämä närästys! Ihan jäätävää.

Nälkäkin vaivaa koko ajan. Aamupalasta ei ole kovin kauaa kun istuttiin kesävieraan kanssa pitkään pöydässä ja jo nyt tuntuu, että voisin syödä uudelleen. :facepalm:

Toki oishan ne leffaviivat kivat, jos olisi malttanut odottaa muutaman päivän ennen kuin testasi niin sellaiset olisi varmaan saanut. :)

Tajusin muuten että viikot onkin 4+2 nyt, preglife-sovellus näyttää ilmeisesti 28 päivän kierron mukaan kun sen mielestä la:kin olisi jo 22. helmikuuta. Tietääkö kukaan saako tuota korjattua näyttämään oikein?

Joo muöllakin toi närästys tais olla ihan eka oire kanssa. Jo ennen testin tekoa kun ihmettelin että miks nyt alkanu taas närästää kun pitkään pysyny poissa ilta lääkityksellä. Että onko musta yllättäen tullu immuuni niille lääkkeille

Juu mulla on vielä diagnosoimaton refluksitauti mitä ilmeisimmin niin se näköjään tykkää kyttyrää raskausajasta. Ei niinkään närästä vielä päivisin, raskauden edetessä sitten todennäköisesti, mutta öisin.

Ja ei hitto nyt vasta tajusin että en saiskaan syödä tuota omeprazolia raskausaikana. No voi paska. Mitäköhän nyt oon aiheuttanu tietämättäni. No eipä tuolle mahda enää mitään muuta kun olla syömättä tästä eteenpäin ja koitettava pärjätä renniellä

Tajusin muuten että viikot onkin 4+2 nyt, preglife-sovellus näyttää ilmeisesti 28 päivän kierron mukaan kun sen mielestä la:kin olisi jo 22. helmikuuta. Tietääkö kukaan saako tuota korjattua näyttämään oikein?

Saikohan sen la:n vaihdettua sieltä asetusten kautta?

Minä jouduin viime raskaudessa sekä ihan alussa että lopussa syömään viikon parin kuurit närästyslääkettä kun ei mikään muu auttanut (en muista mikä vaikuttava aine, esome tai ome kuitenkin) lääkärit sanoi että ei ole havaittu mitään haittoja mutta ei toki ole voitu systemaattisesti tutkiakaan! Että älä huoli Lara, tuskin oot mitään vahinkoa tehny!

Yritän nyt toki pärjätä ilman mutta mulla on vielä edellistä reseptiä jäljellä niin voisi varmaan käydä hakemassa jo ennakolta.

Kiitti Sindy, pitääpä yrittää ettiä että mistä sen sais vahdettua!

Mä mietin ensin kans, että en tarvii kuin yhden testituloksen, mutta olen tehnyt kaksi (sattui olemaan kaapissa kuitenkin!) ja tänään se sitten iski, epätodellinen olo, että enhän mä nyt voi raskaana olla! Onko tää jotain huijausta? :wideyed: nyt tekis mieli tehdä sellainen testi, missä näkyy viikot :grin tyhmää, mutta ehkä pakko ennen kun kerron useammalle ihmiselle tästä!

Takaisin