Kesäkuun sekalaiset pulinat

Palaan tänään kotiin reissusta ja pääsen vihdoin jatkamaan testailuja :grin Eli et ole yksin, Blackwood.

Mä tein testin 4+1 ja toisen 4+3, kun en uskonut ensimmäistä todeksi [emoji2] Sen jälkeen en ole testannut, luotan oireisiin ja vuodottomuuteen.

Vau mitkä viivat blackwood! Mullakin kaapissa vielä muutama testi jotka meinasin kyllä käyttää :)

Hei naiset! Mä liityn kans pulinoihin! Noin viikko sitten plussa ja ensimmäistä odotetaan, laskurin mukaan 4+6 :happy: ja te jatkuvasti testaavat, mulla aivan sama juttu. Täällä viikolla oon saanut itseni vähän rauhottuun ja lopettaan testailun. koitan luottaa fiiliksiin sekä alkuraskauden oireisiin..

Blackwood, mä olen kans testannut joka päivä halpistesteillä... :oops: Yritän kyllä suostutella itseni testaamaan vaan joka toinen päivä kun se kahden päivän välinen ero on niin pieni. Ens viikolle on yks viikkonäyttödigi. Oireita ei rintoja lukuun ottamatta ole vielä.

Tervetuloa joukkoon Tuuli11!

Mulla taas vuotoa.. enemmän entä eilen. Mietin et jos tää menee kesken nii onkohan tavallinen keskenmeno vai tuulimuna. Ku eihän eilen ultrassa näkyny ku ehkä ja ehkä sitä sikiökaikua.. onko sillä väliä mitä tietoa ne papereihin kirjaa.. noin niinku tulevaisuuden kannalta

Toivotaan Hilu, että olisi jotain harmitonta vuotoa vain ja että pikkuinen pysyisi matkassa loppuun asti :Heartred

Hilulle peukkuja, että vuoto on vain harmitonta. Tsemppiä. Inhottavaa tämmönen odottelu ja epätietoisuus.

Puuh ku ois niin kiva tehdä ja toimia vaa ei. Kohta jo viikon ollu kuumetta. Mulla siis pe todettii poskiontelon tulehdus sain antibiootit siihe. (Lääkäri ties raskaudesta)Ei tunnu auttavan. Huomenna taas lääkäriin. Pakko varmaan punkreerata poskiontelo.:(

Hilu tsemppiä ja toivottavasti on vaa harmitonta vuotoa! Mun kaverilla oli alussa tosi runsastaki vuotoa, mutta silti on nyt hänellä kohta puolivuotias tyttö. Toivotaan että on harmitonta!

Toivotaan. Toisaalta jos punkteeraisivat niin pääsis tästä tukkoisuudesta heti. Hetken kärsimyksellä:D

Tsemppiä Hilulle ja paranemista Heiloolle! Mun digitesti näytti tänään raskaana 2-3 viikkoa, vaikka hedelmöityksestä on tänään jo 4 viikkoa... En oikein tiedä mitä ajatella, kun toisaalta tiedän, että hormoonitasot voi olla erilaiset eri päivinä jne., mut silti tietty mietityttää, et onko kaikki ok. Tein saman tesin viime viikolla, ja silloin oli 5+3, ja näytti samaa, eli raskaana 2-3. Pitänee vielä ens viikolla tehdä yksi, ja sitten vaan odottaa kärsivällisesti ultraa, joka on 27.6. Mä inhoan niin tätä epätietoisuutta :rolleyes:

Takaisin